Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geef dan maar aan mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een hele dunne Ibanez bas, erg licht, super fijn. Verder heb ik een hartke 3500 top + een hartke 4 x 10 400 watt kast.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ik wit vind ik het eigenlijk ook wel cool
||
Citaat:
daarna wil ik overstappen naar bas, vandaar =)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zeg alleen dat ik wil afmaken waar ik aan begonnen ben (elec. gitaar) en daarna overstappen op basgitaar. omdat het een ander instrument is.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Kustom is een vrij aardig versterkertje om het op te leren en de basgitaar is na wat afstellen echt heerlijk om op te spelen. En prijs/kwaliteit verhouding is natuurlijk enorm hoog. (of dat komt doordat de prijs zo laag is of de kwaliteit zo hoog mag je zelf zeggen ![]()
|
[QUOTE]MazeMouse schreef op 15-04-2004 @ 17:54 :
Ik heb zelf een Samick Fairlane FN1 met een Kustom KBA16 gekocht De Kustom is een vrij aardig versterkertje om het op te leren en de basgitaar is na wat afstellen echt heerlijk om op te spelen. En prijs/kwaliteit verhouding is natuurlijk enorm hoog. (of dat komt doordat de prijs zo laag is of de kwaliteit zo hoog mag je zelf zeggen ![]() kep al een oude samick maargoed tis niet helemaal wat ik zoek ben net naar zwolle geweest bij bigone en ik vond een stagg zat een goed geluid in zag er mooi uit en had een hele lnge sustain mooi ding dus, denk dat ik die maar haal ps ken een basversterker in de aanbieding een 200 watt bascombo (staat ook bij aangeboden en tekoop) hij staat daar voor 350 maar je mag em hebben voor 300 ik doet dit wegens geld nood en omdat ik een nieuwe versterker heb aangeschaft
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke Guitar Hero? idiot---boy | 4 | 14-02-2011 12:03 | |
Muziek |
Basgitaar leren spelen. Mister Sir | 49 | 02-09-2007 10:45 | |
Muziek |
Gitaar spelen zonder les Munky-2nd | 84 | 17-08-2004 17:51 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Advies nodig: 4 of 5 snarig? mixtape | 18 | 19-12-2002 15:17 |