Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 08:14
sandergoudsmits
sandergoudsmits is offline
niemand want waarschijnlijk staat de drank al klaar en zijn de mensen voor het feesjuh tog wel aan wezig...
waarom zou ik dan nog iemand bellen??
mijn familie hoort dat nog wel een keer als ik langs kom
het feesjuh heeft bij mij tot prioriteit
red 14
Oud 19-04-2004, 18:31
Verwijderd
Als ik slaag ga ik denk eerst mijn beste vriendin bellen, dan de rest van me vriendinnen en dan wat kennissen ofzo en dan de familie.

Maar waarschijnlijk ben ik dan te beduust om normaal te reageren en iedereen te bellen enzo
Oud 19-04-2004, 18:55
Verwijderd
mijn oma
Oud 19-04-2004, 19:12
xxxA
xxxA is offline
Ik bel niemand, want wanneer ik te horen krijg dat ik geslaagd ben zal ik zo hard juigen,gillen en schreeuwen van blijdschap dat iedereen me hoort en het dus niet meer nodig is om rond te gaan bellen
Oud 20-04-2004, 10:54
iRoy
iRoy is offline
De rest van de klas zodat de lijn bezet is en zij niet weten of ze nou geslaagd zijn

Neej ik denk dat ik wel ff langs mijn ma fiets en mijn pa bel... En mijn vriendin ook wel hoor =P
Oud 20-04-2004, 21:43
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Sparks schreef op 20-04-2004 @ 11:54 :
De rest van de klas zodat de lijn bezet is en zij niet weten of ze nou geslaagd zijn

Neej ik denk dat ik wel ff langs mijn ma fiets en mijn pa bel... En mijn vriendin ook wel hoor =P
woon je dan niet bij een van je ouders of zijn die dan gewoon allebei aan het werk?
Oud 20-04-2004, 22:31
Chris
Chris is offline
Ik wil samen met m'n vriendin als zij dat ook wil wachten op m'n telefoontje.

Daarna ga ik natuurlijk mijn familie bellen.
Oud 19-05-2004, 11:10
angel-nieke
angel-nieke is offline
mijn vriend neemt vrij om met mij te w88 (me af te leiden) aangezien k pas tussen half 4 en half 5 de uitslag krijg... dus die weet t als eerste, daarna me ouders en beste vriendin, en de rest ziet t wel op msn...
Oud 19-05-2004, 11:55
justlikeme!
justlikeme! is offline
kga eerst al mijn vriendinnen opbellen of ze oowk geslaagd zijn hehe, en daarna mijn familie hehe
Oud 19-05-2004, 12:16
Verwijderd
Ik heb niemand gebeld. Iedereen wist toch allang dat ik zou slagen.
Oud 19-05-2004, 12:27
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
nou eerst mijn papsie!! Die moet namelijk gewoon werken, en me mams zit met me bij de telefoon... En dan bel ik mijn VRIENDJE!! en dan familie enzoow, terwijl me ma de tas buiten hangt oid... Kan de buurt t ook met1 zien. En dan me vriendinnetjes , want die moeten zelf natuurlijk ook overal heen bellen!!
Oud 19-05-2004, 13:24
kneisje
kneisje is offline
Eerst mn mama
Dan mn vader
Dan mn vriendinnetjes etc.
Oud 19-05-2004, 15:02
ironflower
ironflower is offline
Ik kom de dag dat ik hoor of ik geslaagd ben (of niet) terug van vakantie, dus mijn vriend en ik horen waarschijnlijk op schiphol of we geslaagd zijn!

Hoe we dat gaan oplossen wie de school eventueel zou moeten bellen, weten we nog niet.
Maar ik mag zelf niet te veel mensen bellen en niemand mag bij bellen als ik thuis ben, want mijn zusje doet ook examen en die hoort het pas aan het eind van de middag.

Ik zou mn vader bellen, want die is denk op zn werk. En daarna mijn oma. Vrienden ed zie ik wel op school de dag erna.
Oud 19-05-2004, 16:31
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Mijn beste vriendin en de rest van de groep en mijn peettante

en als mijn broer geen vrij had gehad die dag, zou ik hem ook bellen
Oud 20-05-2004, 19:50
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Nou dat wordt een gevecht tussen mij Oma en mn vriend haha
Oud 21-05-2004, 15:36
idontcare
idontcare is offline
mijn vriendje en waarschijnlijk kan het me dan op dat moment echt geen hol schelen of ie op dat moment in de les zit. ik laat gewoon ze mobieltje afgaan (hij zit nu in 5vwo dus hij geeft nog geen examen) en waarschijnlijk schreeuw ik dan keihard in zn oor WHAAAAHH IK BEN GESLAAGD!!

maar de kans dat ik het haal is niet zo heel hoog, vandaar
Oud 21-05-2004, 15:54
Verwijderd
Hm, tegen de tijd dat ik uitgehuild ben (serieus, ze zullen me dan echt op kunnen vegen...) bel ik mijn vader, want die is dan aan het werk. Mijn moeder is thuis, dus das makkelijk. Dan mijn zus die niet meer thuis woont, dan opa en oma, dan vrienden.
Oud 21-05-2004, 15:54
finger_fish
finger_fish is offline
niemand denk ik ik ga keihard gillen en dan naar school me cijfers halen en dan zie ik alst goed is me vriende maark ga me andere friends wel eff smse die kank nie eens bellen want die moeten allemaal werken maarjah eerst maar es slagen he
Oud 21-05-2004, 17:44
Verwijderd
vriend, oma's en opa, ik rees langs de buren, ik ga msn op, en ik stuur allemaal smsjes naar iedereen die het maar horen wil. tsja. nou eerst nog slagen.
Oud 21-05-2004, 19:27
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 14-04-2004 @ 16:39 :
Ik kan het grootste deel van m'n vrienden dan eerst nog niet bellen, want die zitten dan ook nog voor de telefoon Maar daarna bel ik wel eerst wat vrienden denk ik

en mijn vader die in het buitenland werkt...!
Oud 21-05-2004, 20:06
wissie
wissie is offline
Als ik geslaagd zou zijn ga ik eerst hysterisch door het huis springen en niet gelijk mensen bellen, die horen het vanzelf wel eens. Nou ja, mijn ouders moeten het natuurlijk weten en vrienden, maar ik denk niet dat ik gelijk ga bellen op zo'n moment. Ik vind het wat overdreven om speciaal daarvoor te gaan bellen.
Oud 22-05-2004, 14:04
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik ga mijn vriendin bellen dan al mijn kameraden dan ga ik naar school dan savons donders bier drinken en donders feesten!
wanneer is de uitslag eigenlijk?>

gegroet
Oud 24-05-2004, 08:19
angel--1987
angel--1987 is offline
ehm...ik denk dat ik eerst me beste vriendinnen bel....en dan mijn ouders...die zjin dan lekker aan t werk dus..
maar van me ouders moet ik hnu eerste bellen..maar ij weten lekker toch niet hoelaat ik gebelt word dsud at is geen probleem
en daarna denk ik de leerlingbegleidster en de ouders van mijn overleden vrienden en haar 2 zussen...
Oud 24-05-2004, 08:28
Babette
Babette is offline
Mijn ouders zijn als het goed is thuis, ik denk dat mn zus ook thuis is....dus die weten t dan allemaal.
Gelukkig begint mijn achternaam met een W en word ik dus als bijna laatste gebeld Al mn vrienden/vriendinnen zijn dan al gebeld dusssssss maar goed, weet niet of ik hun ga bellen, dat zie ik wel en anders dan vertel ik t wel op msn.....

Ach kzie t allemaal wel......vandaag maar eens gaan leren!
Oud 24-05-2004, 08:29
Babette
Babette is offline
Bij ons is de uitslag op donderdag 17 juni...

Regels voor berichten