Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 18:02
Marshall
Marshall is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2004, 19:37
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind dat echt belachelijk. Die mensen hebben zeker geen ouders die al hun uitgaven financiëren .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:00
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-04-2004 @ 18:40 :
dat is wel triest idd om er dan over te gaan liegen, vooral tegen n vriendin
Maar wat voor een neppe dingen heb je dan Susanne
Ik heb een donkerblauwe polo en rose/wit gestreept blousje, beide van ralph lauren, twee jaar geleden in Thailand gekocht. Ohja en nog een gucci horloge > die is al verroest op sommige plekken Was een heel tof ding
Oud 16-04-2004, 21:10
vixen
vixen is offline
Het kan me werkelijk weinig boeien of mensen echte merkkleding dragen of dat de kleding nep is. En ik vind het een beetje nutteloos om je daar druk om te gaan maken en/of je er aan te ergeren.
Oud 16-04-2004, 22:40
Vice
Vice is offline
Tja nep.

De enige die zich daar echt druk om maken zijn de bedrijven zelf. Nepspullen lijken steeds meer op het origineel en sommige zien de verschillen dan niet. De producten zijn dan alleen van minder kwaliteit. Dus mensen kopen een nepproduct, het gaat kapot en de mensen gaan een klacht dienen bij het bedrijf die de originelen maken en verkopen.

Er is ooit iets op tv geweest dan ook over nepproducten ging. En dan ook nepkleding. Daar lieten ze zien dat ze schoenen uit elkaar moesten halen om te zien of ze wel echt waren.

Maar goed, nu mij mening. Ik heb het niet zo op nep. En dan heb ik het niet over de mensen die het dragen, maar die het verkopen en maken. Er zijn genoeg mensen die niet het verschil zien en die worden dus voor het lapje gehouden.
Oud 16-04-2004, 22:55
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-04-2004 @ 22:33 :
. Hey Ridder, zullen we naar Turkije op vakantie, dan koop ik daar wel kleren, stuk goedkoper man. Ja maar dan is het nep!! Ach, wat maakt het uit, en wie ziet het.

En jullie?
Niet alle kledij in Turkije/griekenland.. is nep, als je een Armani broek ofzo koopt voor 10 euros is die wel nep, maar als je hem ziet voor 60€ ofzo niet...de import kosten zijn gewoon veel lager, en de meeste kleren worden daar gemaakt...maar je hebt natuurlijk veel nep in zulke landen.

Ik vind mensen met nepkledij , vooral als ze burberry petjes dragen die nep zijn...Burberry is duur, wil je een petje hebben voor 75 € (heb de prijs vandaag gevraagd .) dan koop je het, wil je er 10 € aan geven in Turkije koop je het niet...zoals je al zij je moet niet duur proberen over te komen.

Leve de echtheid .
Oud 16-04-2004, 23:03
hop-snop-drop
hop-snop-drop is offline
oh, het zal wel aan mij liggen, maar ik zie nooit nep-merken.
dus dan zal ut verschil ook wel niet zo goed te zien zijn.
Maar ik vind ut juist koewl als mensen kopen wat ze leuk vinden, en nep kan net zo leuk zijn als 'echt' en nep is nog goedkoper ook!!!!..... NEP = KOEWWWWL

ik ben zelf niet zo van de merken
buh baaiii!!!!!!!!!!!
KUSSSSSSSSSS
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 23:27
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
hop-snop-drop schreef op 17-04-2004 @ 00:03 :
oh, het zal wel aan mij liggen, maar ik zie nooit nep-merken.
dus dan zal ut verschil ook wel niet zo goed te zien zijn.
Maar ik vind ut juist koewl als mensen kopen wat ze leuk vinden, en nep kan net zo leuk zijn als 'echt' en nep is nog goedkoper ook!!!!..... NEP = KOEWWWWL

ik ben zelf niet zo van de merken
buh baaiii!!!!!!!!!!!
KUSSSSSSSSSS
Volgens mij zie je het niet, omdat je altijd zelf draagt
Oud 16-04-2004, 23:38
Otis
Otis is offline
Citaat:
Apomes schreef op 17-04-2004 @ 00:27 :
Volgens mij zie je het niet, omdat je altijd zelf draagt
buhbaaai, KUSSSSSSSSSSs
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 23:47
Verwijderd
Persoonlijk kan het mij weinig schelen wat andere mensen doen.
Ik zal er hooguit eens bedenkelijk bij glimlachen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 16-04-2004 @ 23:55 :
Niet alle kledij in Turkije/griekenland.. is nep, als je een Armani broek ofzo koopt voor 10 euros is die wel nep, maar als je hem ziet voor 60€ ofzo niet...de import kosten zijn gewoon veel lager, en de meeste kleren worden daar gemaakt...maar je hebt natuurlijk veel nep in zulke landen.
Dan zou ik hem alsnog niet kopen op een Bazaar op de straat, maar in een gewone winkel, ik vertrouw het daar gewoon niet. Zoek dan de lokale bevolking op die in merk-kleding lopen, in de meeste gevallen dragen zij namelijk wel "het echte", en maken ze dit na voor de toeristen

Citaat:

Ik vind mensen met nepkledij , vooral als ze burberry petjes dragen die nep zijn...Burberry is duur, wil je een petje hebben voor 75 € (heb de prijs vandaag gevraagd .) dan koop je het, wil je er 10 € aan geven in Turkije koop je het niet...zoals je al zij je moet niet duur proberen over te komen.

Leve de echtheid .
Hehe, ik herinner me je nog , je wou er eentje maar je vrienden vonden het niets, gewoon doen man En die 75€ valt mee, ik moest 99.95€ betalen Maar dat voorbeeld van jou, dat bedoel ik dus boven je stand leven, en lekker "duur over willen komen".

Mensen die het over neppe-all-stars hebben, dat bedoel ik dus niet, dat zijn gewoon euh, jah, kloontjes, ik bedoel dus de echte neppers, die gemaakt zijn om voor het A-merk door te gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 01:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-04-2004 @ 23:55 :
vind mensen met nepkledij , vooral als ze burberry petjes dragen die nep zijn...Burberry is duur, wil je een petje hebben voor 75 € (heb de prijs vandaag gevraagd .) dan koop je het, wil je er 10 € aan geven in Turkije koop je het niet...zoals je al zij je moet niet duur proberen over te komen.
Met nepkleding kom je juist heel goedkoop over.
Oud 17-04-2004, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 17-04-2004 @ 02:48 :
Met nepkleding kom je juist heel goedkoop over.
Dat zegt Apomes ook, maar handig dat je hem nog even quote
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 09:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Ridder schreef op 17-04-2004 @ 02:14 :

Hehe, ik herinner me je nog , je wou er eentje maar je vrienden vonden het niets, gewoon doen man En die 75€ valt mee, ik moest 99.95€ betalen Maar dat voorbeeld van jou, dat bedoel ik dus boven je stand leven, en lekker "duur over willen komen".
75€ is me iets teveel, dan koop ik liever de zonnebril duurder, maar nuttiger .

Weet je wat nog het ergst is aan mensen die nep kledij kopen? dat ze ermee pochen dat ze nepkledij hebben gekocht .

Vriendin: mooie LV handtas he, 20€ in Turkije, eerst kosste die 30€ maar heb hem kunnen krijgen voor 20€...Dan ben je ten eerste heel dom om te zeggen dat die namaak is en ten tweede, dan ben je slecht in afbieden volgens mij .
Oud 17-04-2004, 10:02
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik heb echt geen enkel probleem met nepkleding of mensen die nepkleding dragen, alleen als het mensen zijn die indruk proberen te maken met hun kleding maar dan boeit het eigenlijk niet of het nep of echt is want dat soort mensen mag ik toch al niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:02
Pan Am
Pan Am is offline
Laatst in Brazilië waren we aan het winkelen in een mall in Salvador, en daar verkochten ze tasjes met het LV-logo, én het Gucci logo er op.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-04-2004 @ 12:02 :
Laatst in Brazilië waren we aan het winkelen in een mall in Salvador, en daar verkochten ze tasjes met het LV-logo, én het Gucci logo er op.
Allebij hetzelde logo op 1 tasje
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 12:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-04-2004 @ 12:02 :
Dat er dan mensen zijn die zulke dingen kopen.
Oud 17-04-2004, 12:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
Meestal maak thet me niet veel uit.. maar áls ikv oor ene merk ga.. dan neem ik een merk.. geen nepmerk.. (behalve als je niet ziet dat het nep is..)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 14:16
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Het staat enorm stom maar vind het eerder grappig dan irritant. Ik vind bepaalde retrokleding hier ook onder vallen.
Oud 17-04-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 16-04-2004 @ 22:10 :
Het kan me werkelijk weinig boeien of mensen echte merkkleding dragen of dat de kleding nep is. En ik vind het een beetje nutteloos om je daar druk om te gaan maken en/of je er aan te ergeren.
k voeg me bij mn chickie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten