![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Want wij hebben ook een bankbalans ofzo behandeld, dat gaat over activa en passiva, en die moesten we wel kennen volgens mijn docent. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neej, ik ben een typische CM-er uit het verre noorden ![]() haha. Maaruhm als jij alles zo makkelijk vind, kan je mij dan niet even helpen ![]() zonder te leren, maar ksta helaas maar een 5.9, dus moet wel een 3.2 halen voor een 5 haha.. Zelfs dat gaat me nooit lukken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik snap niet dat jullie je er zo druk om maken. ik heb het er bij gekozen. doe n/g. maar ja. economie als je die berekingen enzo begrijpt dan scheelt het een hele hoop en je moet belasting begrijpen. als je dat nu niet snapt zou ik nog ff bij je leraar langs gaan. nu nog voordat het te laat is en je ligt te zweten boven je examen. aangezien het vrijdag al is ik sta BTW een 8,7 ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En kan iemand mij wat tips geven. ik wil zo hoog mogelijk eindigen! = een 4,5 ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Althans...van wanneer is jou boek? Jaar van uitgeven bedoel ik? Bij ons heeft bijna niemand een gr. ik wel, omdat ik vwo heb gedaan, maar je kan ook een gewone mee nemen hoor. Zoveel berekingen kan je rekenmachine wel aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar toch vertel ik je wel wat het is. Een heel simpel verhalen (kopieer het en plak het in word en print het uit zou ik zeggen) Het marktmechanisme betekent het in evenwicht komen van vraag en aanbod via de prijs. Voorbeeld: In de zomer is er een groot aanbod van aardbeien, stel jij bent dol op aardbeien hoe weet jij nou dat er een groot aanbod van aardbeien is? Hoe kom je daarachter? Simpel als er ergens een groot aanbod is wordt de prijs lager. Want de aanbieders (verkopers van aardbeien) willen die grote aanbod kwijt. Als het aanbod van aardbeien in de winter klein is, en jij wilt ze toch voor een romantische avond met je vriend/in hebben. Dan zul je daar veel voor moeten betalen. Vooral als er meer mensen zijn die aardbeien willen. Als iets gewild is en er is weinig van is de prijs hoog. Hoe komt dit nou in evenwicht. Heel simpel vragers en aanbieders praten met elkaar via de prijs is het aanbod groot is de prijs laag. Voordeel jij bent voordeliger uit. Dit is het in evenwicht komen van vraag en aanbod via de prijs. |
![]() |
||
Citaat:
vertelde me dat ik met 5 gelukkig moet zijn. ik heb sowieso voldoende. maar onze eco leraar is ook niet echt fijn, opdrachten maak ik niet het vak ligt me gewoon, tot ergenis van de de docent. maar hij legt onwijs krom uit, dus daar let ik al helemaal niet op want dan snap ik het echt niet meer.
||
Citaat:
ja da kan. vorig jaar hoefde t ook nie,je hebt alleen meer ruimte in je scherm en kan eventueel iets opslaan maar ik weet ook nie hoe dat werkt. heb t hele jaar met een gewone gedaan dus dan moet t nu ook lukken tog? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
![]() |