![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw: ik voeg je ff toe op msn ofzo ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik het goed begrijp voert Sterre nu een strijd tegen de stemmen in haar hoodf die nu ook vaste vorm kunnen aannemen? kan je nog wel wat van maken.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"Nee !" riep Sterre. "Jawel !" ...
||
Citaat:
||
Citaat:
... "Ok dan" zei Sterre ... ![]() (heb effe geen tijd om echt een vervolg te verzinnen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Thomas liet niet op zich wachten, rende naar beneden, pakte zijn fiets uit de schuur en deed de poort open. Hij reed zijn fiets naar buiten, en deed de poort weer dicht. In de verte zag hij een donkere lucht zijn kant op komen. ''Ach nee, gadverdamme, geen regen!'' dacht hij terwijl hij de wolken aan zag komen. Snel sprong hij op zijn fiets en racete naar de boomhut. Daar aangekomen zag hij niemand, maar de boomhut was wel vernieuwd. Hij stapte het hutje binnen, dat warm en knus leek. Maar wat hij zag deed hem schrikken. Het begon toen hij net over de drempel keek, waar meteen een bloedspoor lag. Verder was het een enorme rommel in het hutje. Hoe verzorgd het er buiten uitzag, hoe rommelig het binnen was. Hij ging op het bed zitten, met zijn hoofd steunend op zijn handen. Eerst moest hij de zaken op orde krijgen. Terwijl Thomas nadacht dacht Sterre aan hem. Ze zat in hetzelfde park als waar ze de vriend van Max was tegengekomen. Verschuild in de bosjes, waar niemand haar zou zoeken. Op die plaats dacht ze aan Thomas. ''Hij zal vast onzettend kwaad op me zijn, omdat ik het tijdelijk heb uitgemaakt. Maar lieve Thomas, als alles weer goed is wil ik je weer terug, echt waar.'' Dat laatste mompelde ze voor zich uit, ze had behoefte aan gezelschap, maar Amarin en Maxime waren nergens te bekennen. Sterre stond op, klopte het zand van haar kleren af en kwam de bosjes uit. ''Amarin, Maxime, ik weet bij God niet waar jullie uithangen, maar ik ga naar de boomhut, want misschien zie ik Thomas daar wel.'' Met weemoed dacht ze terug aan die plaats. Haar plekje. Hun plekje. Ze begon te rennen, maar keek deze keer wel goed uit waar ze heen ging. Ze stopte pas toen ze bij de hut was, en ging daar snel naar binnen. Wat ze binnen zag deed haar bijna achterovervallen van schrik. Thomas zat op het bed, diep na te denken, hij had niet eens door dat zij er was. Zachtjes ging ze naast hem zitten, keek naar zijn denkende gestalte. Wat zou ze nu doen? Uiteindelijk nam ze een besluit, ookal waren Amarin en Maxime nog steeds nergens te bekennen. Sterre had zo het idee dat Amarin dat voor haar geregeld had. Een glimlach vulde haar gezicht, maar ze werd snel weer ernstig toen ze Thomas schouders zag schokken. Wat moest ze doen? edit: foutje eruitgehaald Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
@12ling: erg mooi !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: