![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bedoel je dan elke puber of sommige? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja als ik jou zo volg hier op deze site, met al je verhalen over weggelopen vriendjes, en bij schoonouders inwonend, vraag ik me af of dat kind van je daar nu wel zo goed mee af is, maar dat is mijn mening, daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Feit is wel dat je het jezelf, en het kind erg lastig maakt, want hoe dan ook, je bent niet in staat tot zelfstandigheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat is er mis mee om bij me schoonmoeder in te wonen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() tip: doe er wat aan. |
![]() |
||
Citaat:
In grote lijnen IS het leven van de ouders het leven van het kind; je kunt het niet los zien. Als de ouders geen stabiel leven hebben, kunnen ze het kind niet goed genoeg opvoeden. Heeft een kind een leven als het steeds weer opgezadeld wordt met de gebreken van de ouders? Ik ben vóór abortus, omdat ik steeds meer begin te beseffen hoe belangrijk een goede opvoeding is. Iemand met weinig levenservaring die zichzelf nog nauwelijks heeft ontdekt, kan volgens mij geen goede ouder zijn. Daarbij komt dat het financieel vaak niet haalbaar is voor een puber om een kind te krijgen. Wat je weghaalt, is niet meer dan een klompje cellen. Het hád een kindje kunnen worden, maar ja, dat kan de eicel die je lijf elke maand afstoot ook worden. Een potentieel mens IS nog geen mens, in mijn ogen. Ik denk dat het leven van het embryo op zich ondergeschikt is aan de manier waarop het kind zal gaan leven.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij bepaal jij niet wat een slecht argument ís, hoogstens wat jij een slecht argument víndt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zegt trouwens in de post erboven dat je ook tegen een verbod op abortus bent. Je bent het dus in feite gewoon met me eens dat iedereen voor zichzelf mag beslissen of ze een ongewenste baby 'houden' of niet. Ik vind het wel vreemd dat je van alle mensen in dit topic, nu juist uitgebreid in duscussie gaat met iemand met wie je het eens bent. Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 12:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
In hoeverre hebben mannen schuld aan/zeggenschap over een (ongewenste) zwangerschap? MiBe | 71 | 26-06-2011 20:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Abortus Gent | 327 | 20-05-2005 06:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |