Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 15:40
The0
The0 is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 24-04-2004 @ 19:27 :
DAN IK
wanneer leren mensen nu eens dat je bij een ongelijkheid 'dan' gebruikt en bij een gelijkheid 'als', bijna altijd gevolgd door 'ik', 'jij', 'hij' enz., omdat je er een werkwoord achter moet kunnen plaatsen EN het is ook geen overbodige luxe om tussen twee werkwoorden een komma te plaatsen EN voor 'maar', 'omdat', 'want' etc, mag ook best een komma *gaat bijna denken dat jongeren geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen typen*
Jammer dat je het afgezien van het geen gebruik van punten perfect hebt getypt, anders had ik jou weer kunnen verbeteren Ik erger me hier echt DOOD aan; ik bedoel, hoe MOEILIJK kan het zijn om dit gewoon te leren. Aan de andere kant, ZO veel mensen doen het fout, je zou bijna gaan twijfelen aan je eigen kennen zo nu en dan.

Ontopic: 5 van de 7 namen eindigen op een A, so far voor overeenkomsten
Oud 26-04-2004, 16:50
Verwijderd
in veel dingen wel, maar ze uiten zich heel anders en daardoor lijken ze totaal niet op elkaar te lijken, zeg maar
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:39
Silvie
Silvie is offline
Uhm ik val wel een beetje op dezelfde types als op de jongen waar ik super gek op ben geweest. Jongens met bruine haren vind ik gewoon vaak erg mooi...
En dat had mijn ex dus ook, maargoed het is niet zo dat ik precies hetzelfde type zou willen als mijn ex, maar ik vergelijk ze (als ik een vriendje heb) wel met mijn ex. Moet ik eigenlijk niet doen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:01
Qimm
Qimm is offline
enerzijds lijken ze veel op elkaar, anderzijds zijn ze compleet verschillend.

Ze zijn/waren beide erg onzeker en verlegen. Allebei op de achtergrond.
Alleen gaan ze er beide heel anders mee om.
Oud 26-04-2004, 18:08
Cruz
Cruz is offline
2 waren veel té lief (ging snel 'vervelen' dus was snel over)
2 waren té niet-lief (houdt het spannend voor mij, duurde dus lang)
Oud 26-04-2004, 18:26
droomkoningin
droomkoningin is offline
Als ik meteen antwoord zou moeten geven op deze vraag (in de zin van zo'n spelletje waar je alleen ja of nee mag antwoorden) zou ik zeggen: nee.

MAAR

Qua uiterlijk lijken ze totaal niet op elkaar. En ze zijn eigenlijk ook helemaal niet het type waar ik mijn hoofd voor om draai op straat . Ik vind jongens/mannen met donkere haren veel aantrekkelijker dan blond en mijn 2 exen waren allebei blond .
En qua karakter lijken ze mss wel een beetje op elkaar. Maar dat weet ik niet zeker, omdat ik, toen het uit was met mijn eerste vriend (wat een dik jaar heeft geduurd), ik er ernstig aan ging twijfelen of ik hem eigenlijk wel kende . Mijn laatste vriend kende ik wel degelijk. Stoer doen, maar klein hartje . Af en toe ontzettend lief, af en toe ook ontzettend irritant, en dan ook ECHT irritant. Maar goed. Het kon hem bijv. wel heel veel schelen wat mensen van hem dachten (ook zoiets) en mijn eerste vriend maakte het allemaal vrij weinig uit (wat moet je ermee?!)
Dus ik heb besloten voorlopig even van het vrijgezelle leven te genieten
Oud 26-04-2004, 19:16
annetjuh
annetjuh is offline
neej
mijn eerste vriendje was popie jopie echt een super knappe jongen en opeens kende iedereen mij. Eigenlijk best irritant.
En mijn tweede vriendje was een kneus. Liefde maakt blind en toen ik weer ging zien, Na een maand vakantie zonder hem. Zag ik toch echt in dat hij een mega kneus was. Hij was mega verliefd op mij en toen ik hem had gedumpt was ik ineens een hoer en schold me voor alles uit. Ik heb nou onwijse ruzie met hem en met mijn eerste vriendje had ik dat absoluut niet.
De enige overeenkomst was dat ze bruin haar hadden.
Maar ik kijk voorla naar krulletjes en dat zijn bij mij vaak de kameraden jongens waar je dus mee kan lachen en drammen.
Oud 27-04-2004, 21:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb nog geen exen
Oud 27-04-2004, 21:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nee, totaal niet. nergens in.
nouja, muzieksmaak dan misschien
Oud 27-04-2004, 21:41
Madgirl
Madgirl is offline
Uiterlijk totaal niet.
Innerlijk twee exen misschien wel een klein beetje.
De 3e is gewoon een geval apart
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 08:04
iedje
iedje is offline
in zekere zin lijken ze wel op elkaar. ze zijn allemaal langer dan 195 allemaal iets zwaarder dan normaal alleen qua karakter zijn ze heeeel anders.... waren t eerst macho's nu heb ik een hele relaxte lieve bodybuilder.... en mocht het ooit uitgaan wat ik absoluut niet verwacht dan wil ik zeker weer een bodybuilder want dat vind ik toch wel errug interessant
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:00
lieve
lieve is offline
Als je ze allemaal naast elkaar zou zetten ,dan zou je kunnen zeggen... die lijken in de verste verte niet op elkaar.
Maar als je eens heel goed kijkt valt het vrij snel op dat ze allemaal enkele trekken gemeenschappelijk hebben.
Zo zijn ze allemaal sportief,hebben alle donker haar, vrij groot,... en zulke dingen.
Ik weet niet hoe het komt dat zulke personen me aantrekken, je zou kunnen zeggen dat je er expliciet naar op zoek gaat. Maar het echt niet zo... ik hou me niet bezig met steeds op zoek te gaan naar een vriend, bij mij gebeurd allemaal enigzins spontaan... en dan nog hebben ze allemaal dezelfde dingen gemeen.

Raar eigenlijk als je er over begint na te denken!
Reageren

Regels voor berichten