![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kurt Nilsen daarintegen verkoopt wel goed zonder dat mensen weten dat hij ook een Idolskandidaat is, maar She's so high klinkt gewoon lekker en durf ik ook muziek te noemen. Ik quote even een header van een krantenstukje wat ik las: ''Idols, dat is niks kunnen en toch in de picture staan. Het is waardeloos.''
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Kurt Nilsen werd pas bekend met She's so high nadat hij World Idol had gewonnen. Dus die bekendheid heeft hij zeker wel. En het is nog eens een cover ook.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die hou je altijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar in het AD heeft Henkjan gezegd dat alle liedjes voor de cd van de winnaar allang klaar is! Het hoeft alleen nog maar op toonhoogte van de winnaar gezet te worden
![]() Ben net trug uit Rdam (om te repeteren voor een toneelstuk) lees ik op de Idolssite dat Boris er van 15 tot 16 uur zou zijn (ik had had geschat dattie 's ochtends zou komen dus wilde niet wachten). Baal wel klein beetje, ben geen die-hard fan maar als je daar toch in de buurt bent.. ![]() |
![]() |
|
Boris is gewoon de verdiende winnaar....Hij zingt en is geniaal!
Boris wordt denk ik echt niet zo'n flop-commerciele-Jamai. Meer een Hindje... Ik hoop dat de winnaar (Boris) niet van die rare commerciele dingen hoeft te doen zoals Fox-Kids-Planet-Live en de beste concierge van Nederland....
|
Verwijderd
|
Vorig jaar zei HJ toch dat ze voor zowel Jamai als Jim de nummers al hadden voor op de cd? Dat waren niet dezelfde nummers, Jim's nummer pasten meer bij Jim en Jamai's nummers meer bij Jamai. Het is nogal dom als ze de winnaar ineens iets laten zingen waar niemand op heeft gestemd. Maud heeft tot nu toe allemaal leuke Maud-liedjes gezongen, ze gaan haar écht niet ineens Jamai-liedjes laten zingen voor een cd.. Zelfde geldt voor Boris.
Overigens kan je wel twisten over smaak, maar niet over meetbare dingen. Iemand die zegt dat Boris niet kan zingen, zegt iets wat niet juist is. Aangezien je kan meten hoe iemand zingt, vals of niet vals... En Boris zingt niet vals. Of je zijn stijl mooi vindt, kijk, daar kan je over twisten. Maar niet over of hij wel of niet goed zingt. Maar goed, Maud en Boris zingen allebei goed, dus moet het wel alleen om stijl gaan, me dunkt. En ik vind Boris zijn stijl leuker dan Maud haar stijl ![]() Maar goed, ze komen er allebei wel, want ze zijn allebei goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maud zit nu bij Life & Cooking. Ik denk toch dat zij gaat winnen, ze zal een hele goede 'Idol' zijn
![]() Maud zou een goede winnaar zijn. Boris een goede winnaar voor een ander programma waarbij het meer om zingen gaat en minder om Idol. |
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk hoop ik ook dat Maud wint: zij is meer een Idol dan Boris, denk ik. Ik weet niet precies welke voorwaarden er zitten aan een Idols-contract, maar toch zou het jammer zijn als Boris niet zijn éigen nummers zou kunnen zingen. En mensen blijven ook maar zeggen dat Boris arrogant is: hij heeft een Limburgs accent, kan hij daar wat aan doen? En in verscheidene interviews heb ik ook gelezen dat hij zelf zegt dat hij eigenlijk onzeker en verlegen is. Bovendien, hij doet ook telkens iets met het commentaar van de jury: geen teken van arrogantie lijkt me! Tuurlijk, ik ken hem ook niet, maar ik vind dat sommige mensen veel te snel oordelen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over dat arrogant zijn; Ik ben zelf ook onzeker en verlegen, sommige mensen denken dan dat ik juist té zeker van mezelf ben en dus arrogant ben, dat ik me te goed voor ze voel ofzo. Ik kijk echt altijd de kat uit de boom, en Boris zal dat nu wel gewoon niet kunnen... zoveel katten, zoveel bomen... Maar goed, misschien is hij ook wel arrogant. Ik heb alleen geleerd nooit van het negatieve uit te gaan wanneer je iemand niet kent.
(Hij doet nu trouwens wel heel leuk bij Life & Cooking ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 17:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
shit, vergeten te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zag hem alleen aankomen, hij is nog niet in de studio geweest. |
![]() |
||
Citaat:
ow, das mooi, dan ga ik nog even kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen een beetje raar misschien omdat Maud dat gisteren had gezongen in de uitzending... maar goed. Ohja, en Carlo&Irene over dat ie stemmen wint omdat ie 't had over dat ie bang was dat kleine kindjes verdrukt zouden worden tegen de dranghekken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel jammer dat ik het gemist heb ![]() Toen ik gisteren bij Idols hoorde dat Maid ain't no sunshine moest zingen, dacht ik even: hee, maar dat is boris zn liedje. Maar ze deed wel heeel goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris boris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 17:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 24-04-2004 23:27 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
De Kantine |
Ankette voor sgool. Uncle_Sam | 24 | 08-04-2003 15:21 |