Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Sterker nog, ik ga een stapje verder: ik denk dat emoties in de toekomstige evolutie een veel kleinere rol gaan spelen. Ze beperken mensen namelijk nogal. Citaat:
Je andere dingen ga ik niet eens op in, omdat het totaal irrelevant is.
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik was et niet eens met zijn oplossingen..en veel van zijn meningen trouwes ook niet...
||
Citaat:
Je bent zielig. En ik vind het jammer dat zo'n iemand forumbaas is. Ik ga mijn condoleances tonen op pim-fortuyn.nl en dan ga ik slapen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de gevolgen van deze moord blijven waarschijnlijk netzo erg |
![]() |
|
![]() |
dit stond op een condoleance site.
Ik wilde even zeggen dat ik vanavond met mijn tante gebeld heb, die woont nl. tegenover de plek waar de dader gepakt is en heeft alles gevolgd. Die vertelde mij dat de dader wel degelijk allochtoon was, maar dit wordt uitgegeven als "Nederlander" en "blank". Dit is gewoon een ziekelijke doofpotzaak waarmee men heel het Nederlandse volk letterlijk belazert en men een gigantische rel (probeert) te voorkomen niet best. |
![]() |
|
hypocriet trouwens dat mensen in topic 1 zo hevig reageerden op het "opgeruimd staat netjes" van waaromniet, terwijl ze een minuut eerder nog trots liepen te verkondigen dat ze fortuin zo waarderen omdat hij er geen moeite mee heeft te zeggen wat hij (en een hoop andere mensen) denkt ookal kan dat voor opschudding zorgen
jezus wat een lange zin ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
als je geen vrijheid van meningsuiting hebt kun je niet regeren, niet democratisch iig tenminste ik kan me dat niet voorstellen
|
Ik weet niet of ie er al stond maar goed:
Condoleanceregister Pim Fortuyn
||
Citaat:
thnx
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Wake up people...
||
Citaat:
iedereen die wil kan dat gepost hebben, weet jij veel misschien is het wel een of andere nazi. jij noemt het doofpot, wij noemen dat feiten en geen loze reacties van een anoniem persoon.
|||
Citaat:
Citaat:
Vergis je niet, hij had niet alleen vijanden onder de allochtonen, maar ook onder linkse groeperingen, vrouwengroeperingen, in het buitenland (hij was nogal nationalistisch), religieuze groeperingen en niet te vergeten de huidige politiek. Nu ben ik misschien een beetje schizofreen, maar de mogelijkheid dat de huidige politiek iemand heeft ingehuurd om hem om te leggen sluit ik niet helemaal uit.
|
![]() |
Ik vind het onzin de demonisering van fortyn dat het daar aangelegen heeft dat er een klimaat is ontstaan waarom ze hem vermoordt hebben. De politici/media hebben niks gezegd wat de daglicht niet heeft kunnen verdragen. Die man heeft Els Borst minister van de gezondheid zelfs vergeleken met Bin Laden!
|
![]() |
||
Citaat:
want dit slaat nergens op
|
Er word maar beweerd dat alle partijen op lijst fortuyn na (met name PvdA), ervoor gezorgt hebben dat mensen fortuyn gingen haten...
Maar dat deed hij juist bij de andere partijen en vooral bij de PvdA. Zoals daika eigenlijk ook al zei
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:43. |
![]() |
|||||
Citaat:
En of het nergens op slaat? De kans acht ik niet zo groot, maar uitsluiten doe ik het niet. Dat zou intellectuele fraude zijn. Citaat:
Zo is het ook met mensen. Als je mensen bedreigd (verbaal), kun je verwachten dat ze je aan gaan pakken. Citaat:
Mensen hebben er de grootste moeite mee om ideëen los te koppelen van personen. Hiermee dood je een persoon, maar de ideëen blijven voortleven. Citaat:
![]() ![]()
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf dat ik er absoluut niet rouwig om ben dat hij niet meer is.
![]() |
||
Citaat:
Moest een lepen, dewinter worden afgeschoten ik zou zo iets hebben van, tja je hebt zelf zo'n klimaat gecreëerd, maar hier was er toch niet echt sprake van een echt *onrustig* klimaat, of wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 | |
de gevolgen van de moord op pim fortuyn nao | 3 | 13-05-2002 10:38 | |
De zionisten Vuren nu op Arafat MoHaMeDJaLaL | 272 | 01-05-2002 12:42 |