Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 12:58
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
AlS AjAx KaMpIoEn WoRd...
Oud 09-05-2004, 14:27
Verwijderd
en vitesse gaat degraderen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat schaam ik me... Voor het publiek, voor het voetbal, voor alles... Een jaar naar de klote helpen en in de laatste thuiswedstrijd ga je dan juichen als je achter komt te staan... Idioten!

Ik heb een hekel aan vitesse, maar m'n eigen clubliefde komt toch voor de haat jegens vitesse... En een heel eind daarvoor... Elke 3 punten, daar juich ik voor, elk doelpunt, daar juich ik voor...

Vitesse moet op eigen kracht degraderen, het is triest als je als club probeert te verliezen van een veel en veel zwakkere tegenstander... Gelukkig deden de spelers er niet aan mee. Helaas speelden de spelers "gewoon" een kutwedstrijd.

Het zou bijna weer een studio-sport-loze avond worden...
Oud 09-05-2004, 16:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2004 @ 17:23 :

Vitesse moet op eigen kracht degraderen
Uitspraak van de week
Oud 09-05-2004, 20:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vergeet niet mensen dat het komend weekend spannender is als dit weekend want iedereen wist al wel dat Ajax kampioen zou worden maar nog niemand heeft enig idee wie er rechtstreeks zal gaan degraderen.
Volendam lijkt er het slechste voor te staan maar theoretisch maar zelfs Zwolle nog kans om rechtstreeks te degraderen.
Het zal heel erg spannend worden en lach me rot als Vite$$e het niet haalt maar wat daar de gevolgen van zullen zijn lijken me wat minder en dat gun ik geen enkele supporter.

Spannend!!
Oud 09-05-2004, 21:04
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-05-2004 @ 21:53 :
Vergeet niet mensen dat het komend weekend spannender is als dit weekend want iedereen wist al wel dat Ajax kampioen zou worden maar nog niemand heeft enig idee wie er rechtstreeks zal gaan degraderen.
Volendam lijkt er het slechste voor te staan maar theoretisch maar zelfs Zwolle nog kans om rechtstreeks te degraderen.
Het zal heel erg spannend worden en lach me rot als Vite$$e het niet haalt maar wat daar de gevolgen van zullen zijn lijken me wat minder en dat gun ik geen enkele supporter.

Spannend!!
Volendam volgende week thuis tegen RBC, Zwolle uit naar feyenoord..

Denk dat er nog wel een kansje is voor Volendam, hoop dat ze er in blijven, al zijn ze eigenlijk gewoon de minste ploeg.
Oud 09-05-2004, 21:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-05-2004 @ 22:04 :
Volendam volgende week thuis tegen RBC, Zwolle uit naar feyenoord..

Denk dat er nog wel een kansje is voor Volendam, hoop dat ze er in blijven, al zijn ze eigenlijk gewoon de minste ploeg.
Vooraf had ik gehoopt op Zwolle wat nu al 2jaar oneredivisiewaardig is en er gewoon nog steeds speelt.
Dat is hetzelfde als dat Feyenoord landskampioen zou worden, dat is toch ook niet gebeurt?
Oud 09-05-2004, 21:57
Ketjing
Ketjing is offline
als Vitesse net zo speelt als vandaag is het over en uit.

Maar zondag word het 90 minuten lang vechten, zingen en knokken. Hopen op 3 punten
Oud 09-05-2004, 23:48
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-05-2004 @ 22:57 :
als Vitesse net zo speelt als vandaag is het over en uit.

Maar zondag word het 90 minuten lang vechten, zingen en knokken. Hopen op 3 punten
Op hooligantour?
Oud 10-05-2004, 07:51
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-05-2004 @ 00:48 :
Op hooligantour?
hoezo dat??

vechten en knokken is voor de spelers, zingen doe ik wel
Oud 10-05-2004, 08:08
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 10-05-2004 @ 08:51 :
hoezo dat??

Hopen voor je dat de spelers niet mee gaan zingen, al lijkt het er af en toe wel op...
Oud 10-05-2004, 08:09
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-05-2004 @ 21:53 :

Spannend!!
Ik denk niet dat de gevolgen voor vitesse zo groot zullen zijn, maar ik gun het ze niet om er dit jaar nog in te blijven...
Oud 10-05-2004, 09:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-05-2004 @ 08:51 :
hoezo dat??

Oud 10-05-2004, 09:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-05-2004 @ 09:09 :
Ik denk niet dat de gevolgen voor vitesse zo groot zullen zijn, maar ik gun het ze niet om er dit jaar nog in te blijven...
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Vitesse en Zwolle er beide uit vliegen, Volendam mag blijven dat is 1 van de mooiere uitwedstrijden die er is (voor elke club in NL)
Ik denk dat er op het laatste moment wel een sponser komt om Vitesse te redden of misschien toch de gemeente want door Vitesse zijn ze wel op de kaart gekomen.
Oud 10-05-2004, 15:07
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-05-2004 @ 10:34 :
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Vitesse en Zwolle er beide uit vliegen, Volendam mag blijven dat is 1 van de mooiere uitwedstrijden die er is (voor elke club in NL)
Precies...

Citaat:
Ik denk dat er op het laatste moment wel een sponser komt om Vitesse te redden of misschien toch de gemeente want door Vitesse zijn ze wel op de kaart gekomen.
Precies...
Oud 10-05-2004, 16:39
USPalermo
USPalermo is offline
Vitesse mag zondag vd Haar en Zwaanswijk kapot trappen *hihihi*.

Ik twijfel nog steeds over de toekomst van Vitesse.

Aan de ene kant heb ik zoiets van: het is toch wel een mooie club met traditie, en wat hebben Zwolle en Volendam de laatste 10 jaar nu gepresteerd.

Maar aan de andere kant, er is jaren geld in gestopt, al dan niet eerlijk, ze hebben een lelijk stadion, ik heb toch een beetje een hekel aan die club.

Ik weet het niet, het wordt hééél spannend dit weekend...
Oud 10-05-2004, 16:50
tinus11
tinus11 is offline
degradatie: voor zwolle en volendam geen ramp maar vitesse?
boeie eigenlijk: DAW A2 kampioen...
Oud 10-05-2004, 20:50
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nu we het toch over degradatie hebben, ik hoorde Derksen net zeggen dat bestuursleden van Volendam hebben verteld aan Steur dat Breinburg(die volgend jaar voor Zwolle speelt) niet meer mee mag spelen, maar daar trekt Steur zich niks van aan.

Het lijkt me duidelijk dat die Breiburg er voordeel bij heeft dat Zwolle erin blijft(en Volendam dus niet) moet hij dan blijven spelen?
Oud 10-05-2004, 20:54
Verwijderd
Een profvoetballer zal heus niet extra slecht spelen tegen zijn toekomstige club. Ik vind dat ie gewoon moet spelen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:32
Ketjing
Ketjing is offline
Als Vitesse degradeert is het in mijn ogen over en sluiten. Sponsoren blijven dan uit,
Spelers vertrekken
Geen geld voor versterkingen, geld van spelers moet eerst begroting sluitend krijgen
en misschien wel het belangrijkste: de te hoge huur van het stadion.
Oud 10-05-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-05-2004 @ 22:32 :
Als Vitesse degradeert is het in mijn ogen over en sluiten. Sponsoren blijven dan uit,
Spelers vertrekken
Geen geld voor versterkingen, geld van spelers moet eerst begroting sluitend krijgen
en misschien wel het belangrijkste: de te hoge huur van het stadion.
Of ze moeten bijna de hele selectie weg doen, financieel nog wat geld krijgen van derden en volgend seizoen maar aantraden met bijna alleen A-junioren of zo, helemaal opnieuw beginnen??? Of zit dat er OOK niet in??

Ik zie Vitesse, ondanks het matige spel vergeleken met Zwolle bijvoorbeeld, toch wel winnen zondag van Utrecht. Die zijn toch helemaal uitgespeeld, net als RBC, die moeten tegen Volendam. Maar RBC heeft veel punten uit gepakt en Volendam draait ook niet lekker, dus denk ik dat Volendam het moeilijk krijgt. Zwolle lijkt me op papier kansloos tegen Feyenoord en moet dan maar hopen dat zowel Vitesse als Volendam niet winnen.
Voor mij mogen Zwolle en Volendam eruit vliegen. Toch op papier het minste team. Maar als je ziet wat voor zooitje het is bij Vitesse de laatste jaren mogen zij er ook wel uitvliegen. Het liefst zie ik clubjes als De Graafschap en Sparta promoveren, die horen in de Eredivisie thuis. Het is jammer dat zij eerder afgehaakt zijn voor het kampioenschap in de Gouden Gids Divisie, nu strijden alleen Excelsior (klein satelietclubje in mijn ogen) en Den Bosch (ook geen superclub in mijn ogen) om de titel. Maar ja, misschien via de nacompetitie hebben Sparta en De Graafschap een kans he... hehe krijgen we dadelijk Vitesse tegen De Graafschap in de nacompetitie

Weet al iemand de poule-indeling van de nacompetitie? Kijk, De Graafschap is 99% zeker ervan, want het verschil met Emmen is 3 punten en De Graafschap heeft een veel beter doelsaldo dus ik zie De Graafschap gewoon 8e worden (al hoop ik dat ze vrijdag tegen mijn cluppie verliezen )...
Oud 10-05-2004, 21:49
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-05-2004 @ 22:43 :
Of ze moeten bijna de hele selectie weg doen, financieel nog wat geld krijgen van derden en volgend seizoen maar aantraden met bijna alleen A-junioren of zo, helemaal opnieuw beginnen??? Of zit dat er OOK niet in??
waarschijnlijk niet, de jeugdopleiding is al flink ingekrimpt. En het geld van derden is nu al schaars, dus dat is ook zeer lastig. Tel daar het stadion bij op en je bent er snel uit
Oud 10-05-2004, 23:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 21:54 :
Een profvoetballer zal heus niet extra slecht spelen tegen zijn toekomstige club. Ik vind dat ie gewoon moet spelen
Zou je denken?

Een speler/trainer presteert volgens mij vaker slechter als bekent is dat hij weggaat dan goed.
Mooiste voorbeeld van een trainer is (2keer) Jan van Dijk eerst bij Groningen en nu bij Helmond, sinds bekent is dat hij weggaat gaat het slechter bij Helmond was destijds ook zo bij Groningen.
Waarom zou een speler alles op alles zetten en de kans verhogen op een blessure terwijl het hem toch geen ruk kan schelen wat er met z'n toekomstig oudeclub zal gaan gebeuren.
Als bekent zou zijn dat de helft van de Vitesse spelers naar Volendam zou gaan volgend jaar schieten die gasten zo vaak mogelijk in eigendoel om te zorgen dat Vitesse rectstreeks zou gaan degraderen.
Clubgevoel bij spelers bestaat nog zelden.
Oud 11-05-2004, 07:52
Verwijderd
misschien heb je wel gelijk, maar het lijkt me sterk dat het zo extreem zou gebeuren. Misschien wel minder spelen, maar als je in eigen goal schiet enzo... volgens mij wordt je dan geschorst door de knvb voor competitievervalsing ofzo iets.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 12:14
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 10-05-2004 @ 22:49 :
waarschijnlijk niet, de jeugdopleiding is al flink ingekrimpt. En het geld van derden is nu al schaars, dus dat is ook zeer lastig. Tel daar het stadion bij op en je bent er snel uit
Als ze in de HCE blijven ziet het er ook niet goed voor ze uit, denk ik...
Oud 14-05-2004, 23:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
FF weer omhoog schoppen aangezien zondag de laatste competitie ronde wordt gespeelt.
Oud 14-05-2004, 23:58
Gimme more beer
Vitesse dus waarschijnlijk in de poule met excelsior... Grote kans dat ze er nog uitvliegen ook. Heracles wil ook wel...
Oud 14-05-2004, 23:59
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-05-2004 @ 00:40 :
FF weer omhoog schoppen aangezien zondag de laatste competitie ronde wordt gespeelt.
Ik zou naar ADO-uit gaan, maar ik heb het kaartje maar niet gehaald...

Het gaat echt nergens mee om, we gaan nu in de kroeg kijken wat er gebeurt met vitesse
Oud 15-05-2004, 19:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Morgen misschien lekker in het zonnetje liggen in mijn achtertuintje met de radio aan.
Hehe, maar kan ook zijn dat ik binnen blijf, maar 1 ding is zeker: de radio staat aan morgenmiddag.
Oud 16-05-2004, 14:25
Verwijderd
Zwolle lijkt het niet te halen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 17:24
Ketjing
Ketjing is offline
<--- De man die eindelijk liet zien waarvoor hij gehaald was

Tjsa flink pak slaag voor zwolle en daarom eruit. Speelde al 1,5 jaa afbraak voetbal dus in mijn ogen de terechte verliezer
Oud 16-05-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 16-05-2004 @ 18:24 :
<--- De man die eindelijk liet zien waarvoor hij gehaald was

Tjsa flink pak slaag voor zwolle en daarom eruit. Speelde al 1,5 jaa afbraak voetbal dus in mijn ogen de terechte verliezer
Ben ik het mee eens. En ik vind dat Vitesse ook gewoon hoort te blijven, eigenlijk horen ze gewoon bij de subtop.
Volendam maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk, ik zie net zo lief de Graafschap of Excelsior.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:26
Verwijderd
Als vitesse alsnog degradeert zal het gemeente bestuur aldaar moeten opstappen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:21
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Yeah Zwolle eruit
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:53
Gimme more beer
NEC ging weer eens lekker op z'n bek... Nou maar hopen dat we er nu een dikke punt achter kunnen zetten en echt kunnen gaan voetballen.

Jammer dat vitesse gewonnen heeft, ik gun het ze niet. Zwolle eruit is echter wel weer een positieve kant van het verhaal. Ik hou niet zo van Zwolle...

Vitesse heeft geluk en komt in de gemakkelijkere poule in de nacompetitie. Maar alsnog hoop ik dat ze er strak uitvliegen! Volendam mag van mij eventueel wel blijven.

In poule A zie ik van hoog naar laag het liefste 1) VVV (jeugdsentiment), 2) Sparta of 3) Helmond sport winnen. In Poule B 1) Heracles, 2) Volendam, 3) Excelsior of 4) de Graafschap.
Oud 16-05-2004, 20:55
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 16-05-2004 @ 18:24 :
Ik denk dat Zwolle sinds een maandje of 3 heel aardig voetbal begint te spelen. Wel leuk om naar te kijken. Daarvoor was het natuurlijk bagger...
Oud 16-05-2004, 21:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, Zwolle eruit, maja 7-1 tegen Feyenoord is ook eigenlijk wel een beetje eredivisie onwaardig ja
Veel doelpunten in de laatste speelronde waaronder 2 van Henk Vos
Oud 16-05-2004, 21:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Genoten van Twente vanmiddag

Sterk voetbal en heb ineens weer vertrouwen in de Finale van zondag!!

(is trots op Peter Niemeyer; Speler van het jaar!! )
Oud 16-05-2004, 21:22
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-05-2004 @ 21:55 :
Ik denk dat Zwolle sinds een maandje of 3 heel aardig voetbal begint te spelen. Wel leuk om naar te kijken. Daarvoor was het natuurlijk bagger...
vandaar ook het 1,5 jaar na de winter dit jaar zijn ze redelijk gaan spelen.
Oud 17-05-2004, 13:17
Guissie
Guissie is offline
En Kezman maakt het toch ook weer behoorlijk af met 31 doelpunten in tegenstelling tot Ibrahimovic met 13, al heeft die wel wat meer blessures gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:46
djeddie
djeddie is offline
De goals van Daniel de Ridder en van Mateja Kezman waren de mooiste van het weekend.
Oud 17-05-2004, 14:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
djeddie schreef op 17-05-2004 @ 14:46 :
De goals van Daniel de Ridder en van Mateja Kezman waren de mooiste van het weekend.
mwoa zo bijzonder was die van De Ridder nou ook weer niet..
Oud 18-05-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Johan Cruijff Prijs voor Wesley Sneijder

Uitgegeven: 18 mei 2004 13:14
Laatst gewijzigd: 18 mei 2004 13:22

AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft de Johan Cruijff Prijs voor talent van het jaar gewonnen. De 19-jarige middenvelder van Ajax werd verkozen door een jury van elf vooraanstaande personen uit het Nederlandse voetbal. Acht van de elf juryleden kozen voor Sneijder. PSV'er Arjen Robben won de prijs vorig seizoen.

Sneijders ploeggenoot John Heitinga kreeg deze keer ook enkele stemmen. De jury bestond naast Cruijf uit Marco van Basten, Guus Hiddink, Johan Neeskens, Ronald Koeman, Foeke Booy, Ruud Gullit, Wim Jansen, Wim Jonk, Martin Jol en Willy Dullens.

Heel bijzonder

Het sterke spel van Sneijder tijdens de beslissende play-offwedstrijd voor het EK tegen Schotland telde bij de jury zwaar mee. "Vooral na de deceptie door het missen van het WK, stond er een enorme druk op die wedstrijd", aldus Cruijff. "Als iemand op die leeftijd dan opstaat en dan zo'n wedstrijd neerzet, is dat heel bijzonder. Daarna heeft hij wel z'n ups en downs gehad, maar dat is logisch op zo'n leeftijd."

Sneijder neemt de prijs 30 augustus in ontvangst tijdens het gala van de voetballer van het jaar.
nu.nl
zeer terecht IMO. Sneijer heeft bewezen dat het Nederlands Elftal hem nodig heeft en hij zijn kwaliteiten heeft hij dit seizoen duidelijk laten zien. Ik zou ook niet weten wie hem anders had kunnen winnen. Er waren volgens mij weinig andere talenten die zich duidelijk in de kijker hebben gespeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten