Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 14:34
Verwijderd
Ik kan me vaag iets herinneren dat ik met mijn moeder en een vriendin van haar in het park ben, het pad is van schelpen en ik vind het heel mooi.
Volgens mij moeder was ik toen 2 ofzo.

Ook ben ik een keer op de tafel geklommen, ik kon daar vandaan mijn ouders zien afwassen in de keuken (er zit daar een raam in de muur) en dat had ik anders nooit kunnen zien. Mijn moeder heeft er een foto van en daar was ik ook ongeveer 2.

Duidelijkere herinneringen heb ik van de kleuterklas en dan vooral over de verkleedhoek en dat ik dat altijd geweldig vond
Advertentie
Oud 10-05-2004, 21:56
C'est moi
C'est moi is offline
ook op de creche toen ik een jaar of 3 was. er hing zo'n hangmat daar mocht je dan met zn 2 en of drieen in en werd je omhoog gehesen en dan paar minuten baar beneden. vond ik blijkbaar zo leuk dat het een grootte inpact heeft gehad!

en iets later op de kleuter school dat ik mn handen met de plak deed wassen omdat dat zo leuk schuimde en dat marleen(des tijds mn beste vriendin) het zei tegen de juffrouw en ik op mn kop kreeg.
Oud 11-05-2004, 22:09
flipvla
flipvla is offline
Mijn vroegste jeugdherinnering is een droom.
Ik was ong. 2, en we woonden destijds in een flat. nou stond er een boom voor de flat, en daar had ik een nachtmerrie over. dat ie onze flat ging omduwen, eng! het enige dat ik me echt kan herinneren daarvan zijn groene vlekken voor een raam..

zou het zo zijn dat kleine kinderen dromen op een andere manier zien? ik weet t niet

maar goed, weken lang was ik nog bang voor die boom als mn moeder me uit lopen nam in de buggy. heeft ze me verteld.
Oud 12-05-2004, 09:30
Daboman
Daboman is offline
ik weet nog dat ik niet zo heel erg slim bezig ben geweest (no comment ) en daardoor in het ziekenhuis ben beland, toen was ik een jaar of 2.

En dat er een volgens mij oranje helicopter midden op de weg (op een brug) stond. Toen ik er later nog eens naar vroeg bleek dat ergens in Duitsland te zijn, het Rijngebied. Er was geloof ik een ongeluk gebeurd ofzo. Het was een bergachtig gebied, dus een ambulance werkt daar waarschijnlijk niet zo goed. Toen was ik geloof ik een jaar of 4. Van deze vakantie herinner ik me dan ook nog wel meer.
Oud 08-08-2004, 20:43
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 30-04-2004 @ 10:21 :
Same here..

Ik wist trouwens dat ik een uitzondering was, omdat ik pas van zo'n late leeftijd dingen weet.. Maar hier zijn echt mensen die van héél jong nog weten zeg.
dus jullie weten gewoon niks meer van jullie basisschooltijd bijna? Van hoe jullie waren als klein kind enz?
En er is niks traumatischs gebeurd verder waardoor je niet bij je herinneringen van voor je 11e kan?
Oud 08-08-2004, 23:22
Verwijderd
toen ik jarig was (geen idee hoe oud ik was geworden, ik denk 6!) was ik aan t knikkeren met mijn goede vriendje in de steeg. toen kreeg ik een bonk (of een mammoet) op mijn hoofd. stuff huilt toen ging ik naar mijn mama. en toen kreeg ik een skippybal van mijn oudtante. stuff lacht
Oud 09-08-2004, 03:21
Verwijderd
ik kan me mijn allereerste operatie nog helemaal herinneren. (niet de operatie op zichzelf natuurlijk, maar de opname e.d.) Ik was toen net een jaar oud.

De wachtruimte, welke kleuren de stoelen hadden, welke knuffelbeer ik bij me had, dat ik nog bekenden van mijn ouders tegenkwam, het kapje en de hufter die het tegen mijn neus aan douwde, het gezicht van mijn moeder die door het raampje van de operatiekamer keek, het operatiekledingstuk, de ok, de nacht dat ik zo bang was op de afdeling enz enz enz
Oud 09-08-2004, 05:33
Quiana
Quiana is offline
@Tulpje6; je had ook een pm kunnen sturen, topic is van drie
maanden terug...

Regels voor berichten