Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Kingkai schreef op 05-05-2004 @ 21:31 :
Saai is niet bijvoorbaat verkeerd. In die dingen kan juist de lol liggen.
Ja, maar dan ben je vast ook zo iemand die een dagje naar de Apenheul het hoogtepunt van het jaar vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 20:56
Verwijderd
Jongens waar gaat dit heen?
Iedereen is anders en iedereen vindt wat anders leuk? Waarom oordelen jullie zo snel?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hmm..ik vind blowen ook totaal geen punt, hard drugs is n ander verhaal maar zou ik ook geen moeite mee hebben als t af en toe is. Maarja dat ben ik.
Ik heb sowieso niks met mensen die zo openlijk tegen drugs zijn (war on drugs!) terwijl ze t nooit hebben geprobeerd.

Maar wat jij moet doen is t uit maken, want je bent pas 14 en makkelijk te beïnvloeden. Hij stopt toch niet.

Oud 06-05-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-05-2004 @ 21:56 :
Jongens waar gaat dit heen?
Iedereen is anders en iedereen vindt wat anders leuk? Waarom oordelen jullie zo snel?
Ik oordeel niet snel. Ik erger me alleen dood aan mensen die denken dat blowen een soort van drugsgebruik is oid. Als je blowen als drugsgebruik wilt bestempelen en ertegen bent, verklaar dan ook meteen koffiedrinkers tot junken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 01:35
Smulsmurf
Smulsmurf is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:51 :
Ja, maar dan ben je vast ook zo iemand die een dagje naar de Apenheul het hoogtepunt van het jaar vindt.
ben daar nog nooit gweest. Ofzo.

Citaat:
Ik oordeel niet snel. Ik erger me alleen dood aan mensen die denken dat blowen een soort van drugsgebruik is oid. Als je blowen als drugsgebruik wilt bestempelen en ertegen bent, verklaar dan ook meteen koffiedrinkers tot junken.
Blowen is ook het gebruiken van Drugs. En koffiedrinkers zijn ook verslaafd aan cafeine.
Oud 06-05-2004, 09:26
Verwijderd
Tja we kunnen het ook omdraaien: mensen die stellen dat het leven saai is zonder joints of andersoortige drugs, hebben het blijkbaar harder nodig dan ze zelf willen toegeven, en hebben misschien wel een drugsprobleem. Persoonlijk vind ik de reactie dat mensen die dit niet hebben een saai leven hebben dan wel een tekenende uitspraak......

(overigens mag ik zelf eens in de tijd best een joint opsteken, maar om het nu een verrijking in mijn leven te noemen, nee.......)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-05-2004 @ 10:26 :
Tja we kunnen het ook omdraaien: mensen die stellen dat het leven saai is zonder joints of andersoortige drugs, hebben het blijkbaar harder nodig dan ze zelf willen toegeven, en hebben misschien wel een drugsprobleem. Persoonlijk vind ik de reactie dat mensen die dit niet hebben een saai leven hebben dan wel een tekenende uitspraak......

(overigens mag ik zelf eens in de tijd best een joint opsteken, maar om het nu een verrijking in mijn leven te noemen, nee.......)
voor de tweede keer ik heb niet gezegd dat mensen die niet blowen saai zijn, ik heb wel gezegd dat loontjuh saai is... voor sommige mensen schijnt het erg moeilijk te zijn om te lezen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 06-05-2004 @ 12:18 :
voor de tweede keer ik heb niet gezegd dat mensen die niet blowen saai zijn, ik heb wel gezegd dat loontjuh saai is... voor sommige mensen schijnt het erg moeilijk te zijn om te lezen
Stil maar kanjer, ik maakte een algemene opmerking, niet om jou aan te vallen, komt wel goed.......
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-05-2004 @ 12:29 :
Stil maar kanjer, ik maakte een algemene opmerking, niet om jou aan te vallen, komt wel goed.......
dan is het goed geile toeterkanjer van me(k)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:51
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 05-05-2004 @ 21:31 :
Serieuze reactie: Jonge, luister. Waar jij woont blowt vast iedereen, maar hier niet, misschien komt omdat je in een pauperbuurt woont ofzo, maar "normale" mensen blowen niet :-)
Wat is hier? en wat de fok is een normaal mens

normale tussen aanhalingstekens... moet ik dat zien als.. normale alhoewel er geen normale bestaan? zo ja... dan slaat het nergens op wat je daar zegt...

oja... ik blow zelf wel eens... maar zonder heb ik het ook fijn.

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:00
Verwijderd
Please, niet weer dat gezeik over 'normale mensen bestaan niet'. Normale mensen zijn mensen die geen enkel sociaal niet-geaccepteerd gedrag vertonen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:36
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou ook mijn voorwaarden stellen..
Ik zou niet willen dat mijn vriend harddrugs zou gebruiken, dan zou het denk ik wel over zijn tussen ons..
IK zie niet in waarom hij dat nodig zou hebben dus ik zou ook niet willen dat hij dat zou gebruiken.

Ik weet niet hoe oud de vriend van de TS is, maar hij zal ook niet heel veel ouder zijn dan zij..
Ik vind dat drugs niet hoort op zo'n jonge leeftijd.. (ik heb het nu over een jaar of 14-16)

Onlangs heb ik van dichtbij meegemaakt wat harddrugs met je kunnen doen en dat is voor die persoon zelf geen pretje en zeker ook niet voor de naaste omgeving..

(ik heb het over harddrugs... btw..)
Oud 06-05-2004, 17:07
Verwijderd
Zowel blowen als harddrugs gebruik kunnen best, in een gematigde vorm. Maar beide (ja ook blowen) kunnen erg riskant zijn voor je sociale leven. Ik denk niet dat iemand van 14 dit al onder controle heeft.
Die opmerking over een hersenscan gaat trouwens nergens over, van de meeste drugs is niet aangetoond dat het blijvend effect heeft, laat staan dat het op zo'n simpele manier te zien is. Een typisch voorbeeldje van indoctrinatie door de media.
Offtopic: voor iemand die jankend terugkomt heb je sowieso toch al geen respect meer?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 17:15
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2004 @ 16:00 :
Please, niet weer dat gezeik over 'normale mensen bestaan niet'. Normale mensen zijn mensen die geen enkel sociaal niet-geaccepteerd gedrag vertonen.
aaah weet ik dat ook weer
Oud 06-05-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 06-05-2004 @ 12:31 :
dan is het goed geile toeterkanjer van me(k)
*rrrrrrrrrrrr* come to papa........
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 05-05-2004 @ 14:00 :
Als het om hard-drugs gaat ben ik heel simpel: je wil mij? Oke, dan schuif je die troep maar even aan de kant.
Hmm.. drugs of angellena... wat een moeilijke beslissing.....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 20:01 :
ik vind jou een beetje bekrompen en volgens mij heb jij een heel saai leven
Bart, zo'n beetje iederéén hier is zo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:05
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Niet meer aan beginnen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 01:00
Faery
Faery is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2004 @ 23:15 :
Met een beetje geweld heb je beide.
Oud 09-05-2004, 01:40
snoodaard
snoodaard is offline
Geforceerd een relatie is als geforceerd anaal, dat loopt spaak.
Oud 09-05-2004, 02:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ja? vrij makkelijke keuze lijkt mij.
Oud 09-05-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 07-05-2004 @ 00:03 :
*rrrrrrrrrrrr* come to papa........
owww, dan zal ik eens op die geile toeter van je spelen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2004 @ 23:17 :
Bart, zo'n beetje iederéén hier is zo
dat is niet waar!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:22
Verwijderd
jongens, willen jullie nu weer even ontopic gaan. Spelletje heeft wel lang genoeg geduurt nu..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:38 :
Whahaha

Jochie, ik kan jou zo vijftien succesvolle studenten met goede cijfers aanwijzen die ook allemaal blowen.
Me

Ik blow heel af en toe op speciale gelegenheden. Is niet zo dat mijn hele kamer elke dag blauw staat van de wiet die ik weg paf.
Ik blow op verjaardagen van goede vrienden waar het meerendeel toch wel een blowtje pakt (als er verder niemand blowt dan doe ik het ook niet, want er zullen dan hoogstwaarschijnlijk mensen bij zijn die niet willen dat er geblowt wordt daar en daar tonen wij op die manier respect voor), op festivals gezellig met een groepje gezellige mensen of op feestjes. Nou niets mis mee.

Heel soms gebruik ik een heeeeeeeeel klein betje wiet door mijn shag heen als ik niet kan slapen of hoofdpijn heb en de volgende dag vroeg op moet, dan werkt wiet erg goed als slaapmiddel en is lang zo gevaarlijk niet als echte slaappillen.

Ik leid geen saai leven, absoluut niet, maar als je niet blowt hoef je ook geen saai leven te hebben. De link met blowen daarin zie ik niet echt.
Oud 09-05-2004, 15:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ik beslis wel voor je, ga jij maar aan de drugs want ik hoef jou niet

Maar goed, dat was dan weer het grapje van de dag...
Reageren

Regels voor berichten