Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou denk ik wel alleen op vakantie mogen, ze hebben het er soms ook weleens over, maar ik heb er geen geld voor, tja ik werk momenteel niet. Maar ik zou ook niet "zomaar" met de eerste de beste mee mogen gaan, en ik denk ook dat ik niet al te ver mag gaan dus niet naar thailand alleen ofzo. (daar heb ik toch geen geld voor maar toch) Het is hier zelfs zo erg dat wanneer iemand op stap gaat, mijn moeder gewoon niet kan slapen van de zorgen. Ze is echt zo van: "stel dat ie wordt ontvoert, verkracht, vermoord etc" Ze gaat bij mijn broertje zelfs smorgens checken of ie wel in z'n bed ligt. ![]()
||
Citaat:
En mijn moeder ligt ook altijd wakker, zij blijft wakker totdat ik thuis ben en dan pas kan ze ook slapen, en als ze mij niet gehoord heeft dan gaat ze kijken of mn fiets er staat en of ik in bed lig.. Ok, je mag bezorgd zijn, dat is logisch, maar zo overdreven hoeft nou ook weer niet! En mijn ouders kennen die vriendin waar ik mee op vakantie wil. Mn zus is toen naar Griekenland gegaan samen met haar vriend. Ik wil naar Lloret ![]()
||
Citaat:
van leven ga je ook dood en rokers weten dat het dodelijk is en je zaad aan tast. en van blowen gaan je hersencellen niet weg ![]() ![]() weet je, pleeg maar gewoon zelfmoord ontopic: mijn ouders vinden elke dag wat anders. en dan niet alleen mn lifestyle, alhoewel, mn moeder en zusje ergeren zich allebei aan mn passiviteit en lange uitslapen en niks doen. maar dat doen ze zelf dus boeie.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "Kindje" "Ja Pappa" "Volgens ons ben je Alto" "KUT, GODVER! HOE KUN JE DAT ZEGGEN OVER JE BLOEDEIGEN KIND" "schat, doe niet zo Gothic!" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |