Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
I think so...of gewoon niet zoveel zin om te beginnen. Dat heb ik wel vaker, maar als ik eenmaal begonnen ben, gaat het wel weer lekker. Ik moet me er soms gewoon toe zetten
![]() Raar, maar goed ![]() Een vervolg komt snel, dat beloof ik! Wat vond je trouwens van het vorige stuk? *Hecht veel waarde aan jouw mening ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Maargoed, het was inderdaad een wat korter stuk, maar, kwalitatief fantastisch. Met die monica kan je veel, erg veel. Het is weer lekker in jouw stijl, en ik zie geen foutjes meer, good job ![]() Ik wacht weer met smart op jouw nieuwe deel! Als je last heb van block moet je denkik even aan iets anders denken, zoals een geheim project voor de verhalenwedstrijd? Dat doe ik ook en ut helpt best wel goed. ![]() Ga ZO Door ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mss mail ik t nog ooit |
![]() |
||
Citaat:
You GO girl!! ![]() ![]() ![]() *riantje is mijn heldin enzo* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*geeft voortaan geen commentaar meer* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een deadline helpt soms, maar dan moet het wel een realistische zijn, anders krijg je zeker block. Keep it up eh. ![]()
|
Verwijderd
|
Tuuk onderzoek ik het meteen
![]() tip voor deathline: 1 pagina per 2 dagen? iig, dat houdt bij mij de vaart er goed in, maar als je achterstand meer dan 2,5 pagina wordt moet je weer ff zonder deathline gaan, want anders krijg je een giga block (de mijne duurde zeker 2 maanden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *2 maanden geblokt? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ut was zelfs meer
![]() ![]() ![]() par example: Letteren: je ziet dan een hele lijst topics, je ziet ook hoeveel posts er gezonden zijn, als je op dat nummer klikt zie je dat, gaat erg snel, en wordt vooral gebruikt bij spamtopic, maar nu alleen even om uit te leggen wrom ik genoemd was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee hoor, dat noem ik eerder "te-nieuwsgierig-klikt-dus-overal-op-en-ontdekt-zo-weer-wat" ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hahahaha, had gekunt he! ![]() Maar ehm.. moet jij niet schrijven? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Riantje is weer mijn heldin!* Geweldig van je ![]() |
![]() |
|
![]() |
En tadaa! Hier is weer een stuk!
Wacht op jullie goede commentaar ![]() Het deed me geen goed om Monica te bedriegen. Ze leek zo verliefd en ik maakte er alleen maar gebruik van. De avond liep al tegen het einde en het enige wat ik gedaan had was klef doen met Monica. We hadden gezoend, geloof ik. Ik wist het me allemaal niet meer voor de geest te halen. Nu zat Monica op mijn schoot en draaide iedere keer mijn hoofd naar haar toe voor een zoen. Haar handen streelden over mijn benen. Waar was ik mee bezig? Mijn meidenjacht was op een fiasco uitgelopen en Bas had ik ook al de hele avond niet gezien. ‘Flame’ begon me nu echt een beetje de keel uit te hangen. Ik verweet mezelf dat ik was meegegaan. Ik hoorde hier niet meer tussen. Een paar maanden geleden nog zou ik verrukt van mijn stoel gesprongen zijn bij de aanblik van zoveel bier, mooie meisjes en muziek. Ja, ik was bijna een soort van player geweest. Nachtenlang met Bas doorhalen in ‘La Glace, meisjes versieren en tenslotte veel te laat thuiskomen. Wat hadden mijn ouders het zwaar met me gehad! Maar moet je nu kijken, ik was niet meer dan een zoetsappig jongetje geworden die aan niet anders meer kon denken dan een meisje. Zelfs hier, in de allerbeste disco van de stad, voelde ik me niet meer thuis. Ik was vervreemd van alles wat ik ooit leuk had gevonden, waar ik ooit voor had geleefd. Nu leefde ik voor Noah en ik wist dat het fout was, totaal absurd, maar ik kon het niet tegen houden. Monica begon me inmiddels in mijn nek te zoenen en opeens had ik er genoeg van. Ik nam een laatste slok van mijn bier en knalde het glas met zoveel kracht op de bar dat ze me geschrokken aankeek. ‘Nou is het genoeg! Blijf alsjeblieft van me af, ik wil dit niet!’ Ze keek me verschrikt aan. Ook ik was even in de war van mijn plotselinge uitbarsting, maar was vastbesloten om vol te houden. ‘Ik heb er geen zin meer in Monica. Je bent een leuke meid en je zoent fantastisch, maar je bent niet meer dan een vriendin van me,’ zei ik kordaat. Ze was zelfs niet echt een vriendin van me, maar iets weerhield me ervan dat ook echt te zeggen. Ik wilde het niet erger maken dan het was. Ondanks mijn zelf opgelegde censuur barstte Monica in huilen uit. Verschrikt keek ik haar aan. De aanblik van een huilend meisje deed pijn in mijn hart en benam me de adem. Niets is zo erg dan een huilend meisje. Ik had al veel harten gebroken, maar hier was ik nog steeds niet immuun voor. Onhandig legde ik een arm om haar schouder die ze er meteen weer afschudde. Na een laatste gierende uithaal ging ze over in een hardere aanpak en schold me de huid vol. ‘Ik wist het wel, ik wist het wel! Ze hadden me nog voor je gewaarschuwd! Je zou een vuile player zijn en ja, ze hebben gelijk! Dat ben je!’ Meer hoorde ik niet want ik was niet van plan hier nog langer te blijven en het risico te lopen om een klap van Monica op te vangen. Dus ik maakte me snel uit te voeten en liet Monica, die nog steeds luidkeels de meest onmogelijk scheldwoorden uitkraamde, alleen achter. Mijn ogen zochten Bas. Ik wilde hem zeggen dat ik naar huis ging; ik hield het hier niet langer uit. Moeizaam baande ik me een weg door de mensenmassa. De vele verschillende kleuren lichten draaide voor mijn ogen en ik voelde me duizelig. ‘Toch een biertje teveel op Jur,’ mompelde ik tegen mezelf. Ik kreeg een por in mijn buik en moest de braakneigingen die volgden met moeite onderdrukken. Het huilen stond me nader dan het lachen. Na een paar minuten zoeken had ik Bas nog steeds niet gevonden en tenslotte liet ik me machteloos tegen een muurtje vallen. Dit ging zo niet, ik moest even zitten. Ik deed mijn ogen even dicht en toen ik ze weer open deed, zag ik alles weer helder en kon ik weer rustig nadenken. Ik zag de steile trap midden op de dansvloer die naar boven leidde. Daar was een soort zithoek gecreëerd waar verschillende stelletjes zich op de rode banken hadden genesteld. Ik vermoedde dat Bas daar wel tussen zou zitten, maar had de puf niet meer om erheen te gaan. Hij zou vanzelf wel merken dat ik er niet meer was. Bas was trouwens toch alleen maar met andere dingen bezig en zou me niet missen. Net toen ik op wilde staan om te vertrekken, kwam er een jongen naast me zitten. Twee paar bruine ogen keken me lodderig aan, nog net niet als de buldog van de buren. ‘Hé man, lekkere tent hier hè! Genoeg bier en mooie meiden om je de hele nacht mee te vermaken,’ zei hij met een dikke tong. Ik had geen zin in zulke gesprekken en wendde mijn hoofd af. ‘Weet je, zie je dat meisje daar? Die met die rode haren. Ze doet het voor niet zo veel en leuk dat het is joh,’ vervolgde hij. Met een ruk draaide ik mijn hoofd weer terug. Rode haren. Dat was het sleutelwoord en ik had het meteen door. ‘Je blijft met je gore poten van haar af!’ Zonder dat ik het echt wilde, gaf ik de jongen een klap. Zijn hoofd sloeg tegen het muurtje en daar bleef hij verdwaasd voor zich uit zitten kijken. De alcohol had zijn werk gedaan, hij voelde nauwelijks pijn en was zo te zien niet van plan om terug te slaan. Toch nam ik het zekere voor het onzekere en stond moeizaam op. Opnieuw stortte ik me in de mensenmassa, maar dit keer voor een goed doel; ik volgde de rode haren. |
![]() |
|
Oh nee!
Zijn de rosse haren van Noah? Is het een meisje van lichte zeden? Verkoopt ze zichzelf? Kan de liefde van Bas voor Noah dit obstakel overwinnen? I can't take it anymore woman! Tell me for the love of god! Why won't you just tell me! ![]() Het is echt ![]() Op hier en daar een wat gekunstelde zin na, en het woord "player" ![]()
|
Het nieuwe deel is ook weer mooi. Maar je kan inderdaad goed knutselen met zinnen. Ik denk dat ze af en toe grammaticaal niet helemaal kloppen. Ik zal er morgen eens naar kijken. Lange, ingewikkelde zinnen bevorderen niet altijd de kwaliteit van het verhaal. Af en toe eentje is leuk. Gelukkig gebruik je die "techniek" niet al te vaak en heeft dat geen invloed op je verhaal! Af en toe nog een spellingsfoutje en een interpunctiefoutje, maar daar zal ik morgen ook nog wel even naar kijken. (Ja, ben er nu iets te moe voor
![]() Maar ga zo door! Prachtig verhaal en ben benieuwd hoe het verder gaat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zal er nog over nadenken. |
![]() |
|
*even uitrekt*
Nou, vet verhaal weer! ![]() Maar ehm.. die Jurre he, ik dacht in het begin van het verhaal (vooral toen ie aan de deur van Noah stond te praten met "de-dikke-holle-bolle-gijs) juist dat hij een losertje was! ![]() En nu lees ik weer dat het een "bijna-playertje" is die het helemaal kan maken bij de meisjes! Ohoo.. ![]() Ok, voor de rest geen commentaar ![]() Grim, up to you! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb geloof ik een paar passende alternatieven gevonden voor player: Vrouwengek (of vrouwenloper), cassanova
![]() En langs de weg: Asperientjes avatar is DE mooiste volgens mij. Ik heb er een halfuur naar gestaard ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zal kijken hoe ik het wat duidelijker kan maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Hahaha, dank je wel ![]() *rare reactie i know ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja daaraan kan je wel zien dat ik een heeeel net meisje ben ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|