![]() |
||
Citaat:
Maar goed... ik zou op allebei boos worden, denk ik. Nouja... tenzij ik die ander niet ken, natuurlijk. Dan krijgt alleen m'n vriend ervan langs.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Een variant op de vraag dan? Wat zou je doen als je een van je vrienden/vriendinnen van je zou zien vreemdgaan met een ander of weet dat hij/zij vreemdgaat? Ga je het dan hem vertellen dat het moreel niet juist is, of erger nog, stap je direct naar zijn/haar partner toe en 'verklikt' heel de boel? En als je er zelf niks bij te baten hebt, dan ook? Of zou je het juit doen als je een oogje hebt op zijn/haar partner? (Er vanuit gaande dat het kennissen zijn en geen 'beste vrienden' van je.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat is tijdelijk. Uiteindelijk kiest iemand toch echt wel voor die partner, want die kent hij zo goed, die vertrouwt hij, ze houdt van hem, en hij natuurlijk ook van haar en hij zou niet zonder haar kunnen als hij wilde, alleen liep het even niet zo lekker tussen hen. En dan is er een tijdje ruimte voor iemand anders. Heck, en verliefdheid kun je niet dwingen, je bent er niet naar op zoek, maar iemand overkomt je gewoon op een dag. |
![]() |
||
Citaat:
en @ chimera: als je er zelf bijbent en weet dat ze een vriendje heeft dan creeer jij het probleem natuurlijk net zogoed. als jij nix zou doen zou het niet ontstaan. maar toch doe je dat niet.
||
Citaat:
Maar goed, ik vind idd dat als ik sex zou hebben met iemand die al een relatie heeft (zou ik niet snel doen maar ok) ik niet degene ben die daar vervolgens verantwoording voor af moet leggen. Zolang ik dan gewoon single ben, is dat vooral het probleem van de ander. En als ik die vriendin op wat voor manier dan ook zelf ken, zou ik sowieso niet met haar vriend het bed induiken, omdat ik me dan toch heel schuldig zou voelen ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het alleen niet netjes dat je op zijn vrouw bent afgestapt om recht in haar gezicht te liegen. Maar verder vind ik niet dat jij je hoeft te verdedigen over de staat van ontbinding waarin die relatie al dan niet al was toen jij met hem naar bed ging. Dat was zijn zaak.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zorg je niet dat iemand vreemdgaat, je zorgt er alleen voor dat hij met jou vreemdgaat. Iemand wordt niet door jou een vreemdganger, hij doet het alleen toevallig met jou. Zoals hij het ook misschien met een ander meisje had gedaan, hadden ze in dezelfde situatie gezeten. Iemand gaat vreemd, of niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het kennissen zijn en ik zie de jongen in kwestie wel zitten, dan tja, eh, ben ik bang dat ik vrij veel zou doen om te stoken. Als ik die jongen echt leuk vind ben ik sowieso loyaler aan hem dan aan kennissen, met wie ik immers verder niets heb of wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moet ik er nog bijvertellen dat het niet zo goed is afgelopen? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Laddertheorie: kunnen mannen en vrouwen gewoon vrienden zijn? Shitonya | 121 | 29-11-2006 13:32 | |
Seksualiteit |
Pijpen en aftrekken eng? Flowerless | 134 | 02-03-2006 21:24 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Gezoend met een vriend, slecht idee (N) miekmuis | 15 | 30-09-2003 21:52 | |
Psychologie |
herkent iemand dit? AngelEyez | 15 | 11-07-2003 20:28 | |
Seksualiteit |
sex via de telefoon (geen sex lijnen) Doopy | 15 | 05-03-2003 11:23 |