Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 17:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2004 @ 18:29 :
Vind het zo'n onzin trouwens, dat mensen i.p.v. kwaad te worden op hun partner hun agressie op die ander af gaan reageren.
Oeh! Daar kan ik dus ook niet tegen. Dan staat het vriendje van een meisje te kwijlen bij een ander wijf, zegt dat meisje: "oeh! ik haat haar" oid...
Maar goed... ik zou op allebei boos worden, denk ik. Nouja... tenzij ik die ander niet ken, natuurlijk. Dan krijgt alleen m'n vriend ervan langs.
Oud 19-05-2004, 21:22
Buskruitje
Buskruitje is offline
Ja zou ik zo doen..mits de vriendin geen vriendin van mij was...die drive kan je niet tegengan vind ik als het gebeurt gebeurd het
Oud 19-05-2004, 22:03
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
pinokio schreef op 05-05-2004 @ 12:28 :
Alles kan. Maar moreel gezien niet echt lief
Oud 19-05-2004, 22:13
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 19-05-2004 @ 22:22 :
Ja zou ik zo doen..mits de vriendin geen vriendin van mij was...die drive kan je niet tegengan vind ik als het gebeurt gebeurd het
Idd, jij bent niet degene die vreemdgaat. Als hij dat wil doen dan moet ie dat doen, daar is ie zelf bij, zijn keuze, niet jou verantwoordelijkheid. Tenzij jij enige vorm van respect hebt jegens zijn partner omdat je die zou kunnen kennen. Dan kan ik me allicht voorstellen dat je het dan niet doet.

Een variant op de vraag dan?

Wat zou je doen als je een van je vrienden/vriendinnen van je zou zien vreemdgaan met een ander of weet dat hij/zij vreemdgaat? Ga je het dan hem vertellen dat het moreel niet juist is, of erger nog, stap je direct naar zijn/haar partner toe en 'verklikt' heel de boel?

En als je er zelf niks bij te baten hebt, dan ook? Of zou je het juit doen als je een oogje hebt op zijn/haar partner? (Er vanuit gaande dat het kennissen zijn en geen 'beste vrienden' van je.)
Oud 19-05-2004, 22:54
juno
juno is offline
Ik bemoei me er niet mee, dat is hun relatie en daar sta ik buiten. Wie ben ik om hun te gaan vertellen wat ze wel of niet moeten doen? En al helemaal niet politieagentje gaan spelen en er een stokje voor steken. Het is maar vreemdgaan, het is niet dat ze babytjes roosteren aan het spit.

Volgende vraag:

Als je nou sex hebt met iemand die al een partner heeft, hoe sta je dan tegenover die persoon? Vind je dat dan eigenlijk een onbetrouwbare sloerie die haar vriend belazerd, ook al is het dan met jou? (in welk geval je dus tamelijk hypocriet bezig bent, want je bent op zijn minst medeplichtig)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:00
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
speedyme schreef op 05-05-2004 @ 12:11 :
Kun jij sex hebben met iemand waarvan je weer dat die al een vriend of vriendin heeft???
Zijn er mensen die wel eenssex hebben gehad met iemand die een vriend(in) had.
En hoe is dat dan afgelopen???
Greetzzz Speedy
Het is me een aantal keren bewust/onbewust overkomen en liep meestal af in een hoop ellende
Oud 20-05-2004, 08:47
little nemo
little nemo is offline
ik zou het niet doen (als ik het zou weten) en ik vind t ook nogal asociaal...like, kennelijk vind je jezelf dan zo belangrijk dat je meer waarde hecht aan jouw korte pleziertje dan aan de veel langere pijn van een ander

natuurlijk is dat niet 'jouw probleem', maar je creert wel bewust een probleem voor iemand anders waarvan je zelf ook niet zou willen dat het jou overkomt. dus erg asociaal.
Oud 20-05-2004, 10:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
little nemo schreef op 20-05-2004 @ 09:47 :
natuurlijk is dat niet 'jouw probleem', maar je creert wel bewust een probleem voor iemand anders waarvan je zelf ook niet zou willen dat het jou overkomt. dus erg asociaal.
Zij creeert het probleem, niet ik, ik ben single.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 19-05-2004 @ 23:13 :
Idd, jij bent niet degene die vreemdgaat. Als hij dat wil doen dan moet ie dat doen, daar is ie zelf bij, zijn keuze, niet jou verantwoordelijkheid. Tenzij jij enige vorm van respect hebt jegens zijn partner omdat je die zou kunnen kennen. Dan kan ik me allicht voorstellen dat je het dan niet doet.

Wat zou je doen als je een van je vrienden/vriendinnen van je zou zien vreemdgaan met een ander of weet dat hij/zij vreemdgaat? Ga je het dan hem vertellen dat het moreel niet juist is, of erger nog, stap je direct naar zijn/haar partner toe en 'verklikt' heel de boel?

En als je er zelf niks bij te baten hebt, dan ook? Of zou je het juit doen als je een oogje hebt op zijn/haar partner? (Er vanuit gaande dat het kennissen zijn en geen 'beste vrienden' van je.)
Ik zou wel tegen die vriend/vriendin zeggen dat ik vind dat hij/zij dat niet zou moeten doen (tenzij ik de partner van diegene toch al niet mocht, of tenzij diegene een vrije relatie heeft), maar daar blijft het bij. 'Verklikken' zou ik hoe dan ook niet doen, het zijn mijn zaken niet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:27
juno
juno is offline
Citaat:
little nemo schreef op 20-05-2004 @ 09:47 :
ik zou het niet doen (als ik het zou weten) en ik vind t ook nogal asociaal...like, kennelijk vind je jezelf dan zo belangrijk dat je meer waarde hecht aan jouw korte pleziertje dan aan de veel langere pijn van een ander

Nou kijk, het is niet zo dat ik dan degene ben die even wil rollebollen met iemand die al bezet is, en hij daar helemaal geen keuze in heeft. Zoiets komt dan echt wel van twee kanten, en blijkbaar mist hij iets in zijn relatie wat hij bij mij wel kan vinden. Spanning, afwisseling. Egostreling. Aandacht. Verliefdheidskriebels. Hete sex waar de vonken van afspringen.

Maar dat is tijdelijk. Uiteindelijk kiest iemand toch echt wel voor die partner, want die kent hij zo goed, die vertrouwt hij, ze houdt van hem, en hij natuurlijk ook van haar en hij zou niet zonder haar kunnen als hij wilde, alleen liep het even niet zo lekker tussen hen. En dan is er een tijdje ruimte voor iemand anders.

Heck, en verliefdheid kun je niet dwingen, je bent er niet naar op zoek, maar iemand overkomt je gewoon op een dag.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:28
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
juno schreef op 20-05-2004 @ 13:27 :
Nou kijk, het is niet zo dat ik dan degene ben die even wil rollebollen met iemand die al bezet is, en hij daar helemaal geen keuze in heeft. Zoiets komt dan echt wel van twee kanten, en blijkbaar mist hij iets in zijn relatie wat hij bij mij wel kan vinden. Spanning, afwisseling. Egostreling. Aandacht. Verliefdheidskriebels. Hete sex waar de vonken van afspringen.

Maar dat is tijdelijk. Uiteindelijk kiest iemand toch echt wel voor die partner, want die kent hij zo goed, die vertrouwt hij, ze houdt van hem, en hij natuurlijk ook van haar en hij zou niet zonder haar kunnen als hij wilde, alleen liep het even niet zo lekker tussen hen. En dan is er een tijdje ruimte voor iemand anders.

Heck, en verliefdheid kun je niet dwingen, je bent er niet naar op zoek, maar iemand overkomt je gewoon op een dag.
idd het komt van twee kanten, dus er zijn twee mensen die iemand anders bewust veel pijn doen. en like, als die relatie echt zo kut is en als die jongen (of meisje) idd verliefd op je is of wordt dan maakt ie t toch gewoon uit?? ...like, dan kan je toch wel het geduld en de netheid opbrengen om daarop te wachten

en @ chimera: als je er zelf bijbent en weet dat ze een vriendje heeft dan creeer jij het probleem natuurlijk net zogoed. als jij nix zou doen zou het niet ontstaan. maar toch doe je dat niet.
Oud 20-05-2004, 13:31
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-05-2004 @ 18:48 :
Oeh! Daar kan ik dus ook niet tegen. Dan staat het vriendje van een meisje te kwijlen bij een ander wijf, zegt dat meisje: "oeh! ik haat haar" oid...
Maar goed... ik zou op allebei boos worden, denk ik. Nouja... tenzij ik die ander niet ken, natuurlijk. Dan krijgt alleen m'n vriend ervan langs.
Was bij n vriendin van mij, zij had gezoend met de vriend van een meisje dat ze wel rdelijk goed kende, maar dat niet echt een supergoeie vriendin was. Die meid is nu boos op haar, en ze heeft wel gewoon nog met die gast. Terwijl je toch eigenlijk hem dr meer op moet aankijken vind ik...
Maar goed, ik vind idd dat als ik sex zou hebben met iemand die al een relatie heeft (zou ik niet snel doen maar ok) ik niet degene ben die daar vervolgens verantwoording voor af moet leggen. Zolang ik dan gewoon single ben, is dat vooral het probleem van de ander. En als ik die vriendin op wat voor manier dan ook zelf ken, zou ik sowieso niet met haar vriend het bed induiken, omdat ik me dan toch heel schuldig zou voelen

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:37.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Skittles schreef op 20-05-2004 @ 14:31 :
En als ik die vriendin op wat voor manier dan ook zelf ken, zou ik sowieso niet met haar vriend het bed induiken, omdat ik me dan toch heel schuldig zou voelen
Dat is ook weer afhankelijk van de verhalen die ik over hem hoor. Als 't een grote sukkel is, heeft 'ie het gewoon verdiend.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:52
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Skittles schreef op 20-05-2004 @ 14:31 :
Was bij n vriendin van mij, zij had gezoend met de vriend van een meisje dat ze wel rdelijk goed kende, maar dat niet echt een supergoeie vriendin was. Die meid is nu boos op haar, en ze heeft wel gewoon nog met die gast. Terwijl je toch eigenlijk hem dr meer op moet aankijken vind ik...
nah, t kan toch goed dat ze t met dr vriendje besproken heeft en alles en dat heeft ze met je vriendin vast niet gedaan...maar t blijft raar idd
Oud 23-05-2004, 11:04
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
little nemo schreef op 20-05-2004 @ 14:52 :
nah, t kan toch goed dat ze t met dr vriendje besproken heeft en alles en dat heeft ze met je vriendin vast niet gedaan...maar t blijft raar idd
nou ze goed hebben ze t niet besproken want het is al 2x uit geweest om die kwestie. en ik snap niet waarom ze steeds weer bij m terugkomt, want hij is mijn ogen echt niet te vertrouwen, hij roept steeds: als het uit is, neem ik iedereen!
Oud 26-05-2004, 23:05
Tox
Tox is offline
ik heb een tijdje regelmatig sex gehad met iemand die al iemand anders had, was wel spannend opzich, zo dat geheime. Maar ja het liep uit eindelijk allemaal niet zo en was ook niet eerlijk tegen over andere dus ja.
Oud 26-05-2004, 23:29
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Sex hebben met iemand die een vriend of vriendin heeft vind ik not done, behalve als ze allebei de afspraak hebben gemaakt dat beiden sex mogen hebben met anderen wanneer ze samen een relatie hebben. Maar dan moet dat ook duidelijk zijn van beide personen af.
Oud 27-05-2004, 19:15
Lolita
Lolita is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
is 1 keer gebeurd met mn huidige vriend die toen nog iets met een ander had die maar neit wou begrijpen dat het is uit betekend dat ze weer vrijgezel is grrr...
jah dan maar zo.. hij had t vaak zat gezegd maar zij liep tegen iedereen nog rond te bazuinen dat ze nog samen waren bladiebla.. dus als je t zzo bekijkt heb ik toen met een niet vrijgezel sex gehad .... maar nu is ie al langer dan 2 jaar van mij
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:55
stout!
stout! is offline
Citaat:
Support81 schreef op 27-05-2004 @ 20:15 :
Ik ga hier vast geen vrienden mee maken hier op het forum maar ik heb min of meer een sexrelatie/vriendschap met een man die nu net bij zijn vrouw weg is. Ze hebben samen drie kinderen en hadden 11 jaar een relatie.
Ik ben inderdaad met hem naar bed geweest toen hij nog bij zijn vrouw woondde, daar wil ik wel aantoevoegen dat hun altijd een open relatie hebben gehad en dat ze daar de laatste jaren alleen weinig tot geen gebruik van hebben gemaakt.
Voordat ik met hem naar bed ging was hun relatie al zo goed als over en waren ze bezig met kijken of de relatie nog te redden was of dat ze het op zouden geven. Zij was erg boos op hem want het gerucht ging dat hij vreemd ging. Uiteindelijk was het verhaal dat ie vreemd ging met mij en we hebbn dat toen allebei in alle toonaarden ontkent. Ik heb zelfs tegen zijn vrouw gezegd dat ik dit nooit zou doen omdat ik er immers veel teveel gezeik mee zou krijgen. Ze geloofde mij.

Ik ben echt niet trots op wat ik heb gedaan en ik heb recht in haar gezicht gelogen door op haar af te stappen en te vragen of ze de geruchten omtrent mij en haar man had gehoord en dat ik wou dat ze wist dat de geruchten niet waar waren. Dit waren ze toen wel, maar als ik dat gezegd had zou ik niet alleen zelf in de problemen komen maar hun gezin zou ook kapot zijn.
Ik heb ook nooit gewild dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan, heb liever dat hij weer bij haar gaat wonen omdat dit het beste is voor hun kinderen en ik echt nooit een relatie met hem zou willen.

Ik ben van mening dat sex met een 'bezet' iemand moet kunnen zolang het daarbij blijft en je niet gaat verwachten dat hij/zij zijn/haar partner voor jou gaat verlaten.
Als je het topic leest zul je zien dat de meeste mensen jou er niet op zullen aankijken dat die man vreemdging.
Ik vind het alleen niet netjes dat je op zijn vrouw bent afgestapt om recht in haar gezicht te liegen.
Maar verder vind ik niet dat jij je hoeft te verdedigen over de staat van ontbinding waarin die relatie al dan niet al was toen jij met hem naar bed ging. Dat was zijn zaak.
Oud 29-05-2004, 16:47
Isa
Isa is offline
Citaat:
Kun jij sex hebben met iemand waarvan je weer dat die al een vriend of vriendin heeft???
Greetzzz Speedy
Ik ga liever niet vreemd. ik wil niet bedriegen. ik word niet blij van ongerechtigheid.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:55
Verwijderd
ik heb het nog nooit gedaan... lijkt me niet verstandig als je helemaal hotel de botel bent en dan met diegene gaat vrijen terwijl het niet wederzijds is... als je het toch doet, probeer dan rationeel te blijven en blijf goed onthouden dat je niet meer van diegene dan alleen seks kunt verwachten...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:24
juno
juno is offline
Citaat:
bertbart schreef op 29-05-2004 @ 17:55 :
ik heb het nog nooit gedaan... lijkt me niet verstandig als je helemaal hotel de botel bent en dan met diegene gaat vrijen terwijl het niet wederzijds is... als je het toch doet, probeer dan rationeel te blijven en blijf goed onthouden dat je niet meer van diegene dan alleen seks kunt verwachten...
Je kunt seks verwachten, en zelfs liefde, maar geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:52
Elmoo
Elmoo is offline
Neehoor, abosluut niet! Heb een hekel aan mensen die vreemdgaan dus zal er zelf ook nooit voor zorgen dat anderen dat doen
Oud 29-05-2004, 18:45
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Wat wel erger is ... ik heb eens iemand leren kennen, ik had op die moment geen vriend maar one night stand zei me wel wat. Nu goed, ik ga naar een fuif leer er een hele toffe jongen kennen. Beginnen te praten koopt me een drankje...

Het klikte erg goed, en toen hij vroeg of ik zin had enkel voor deze avond, had ik zo iets van waarom ook niet !!! Zo gezegd zo gedaan

Achteraf ben ik teweten gekomen dat hij een vriendin had, en het enkel deed omdat hij ruzie had met haar en ze jaloers wou maken !! Niet echt erg leuk, maar ja, hij zei dat hij geen vriendin had dus ja ...
Oud 29-05-2004, 19:07
stout!
stout! is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 29-05-2004 @ 18:52 :
Neehoor, abosluut niet! Heb een hekel aan mensen die vreemdgaan dus zal er zelf ook nooit voor zorgen dat anderen dat doen
Het is toch niet aan jou om te zorgen dat je geen hekel aan mensen krijgt?
Bovendien zorg je niet dat iemand vreemdgaat, je zorgt er alleen voor dat hij met jou vreemdgaat. Iemand wordt niet door jou een vreemdganger, hij doet het alleen toevallig met jou. Zoals hij het ook misschien met een ander meisje had gedaan, hadden ze in dezelfde situatie gezeten.
Iemand gaat vreemd, of niet.
Oud 30-05-2004, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 19-05-2004 @ 23:13 :

Ik zou niets zeggen. Ik ben loyaal aan mijn vriend(inn)en, niet aan hun aanhang. Als ik werkelijk denk dat ze fout bezig zijn dan zal ik mijn vrienden dat zeggen, maar ik zal hen niet verlinken.

Als het kennissen zijn en ik zie de jongen in kwestie wel zitten, dan tja, eh, ben ik bang dat ik vrij veel zou doen om te stoken. Als ik die jongen echt leuk vind ben ik sowieso loyaler aan hem dan aan kennissen, met wie ik immers verder niets heb of wil.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 02:01
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 20-05-2004 @ 14:28 :
idd het komt van twee kanten, dus er zijn twee mensen die iemand anders bewust veel pijn doen. en like, als die relatie echt zo kut is en als die jongen (of meisje) idd verliefd op je is of wordt dan maakt ie t toch gewoon uit?? ...like, dan kan je toch wel het geduld en de netheid opbrengen om daarop te wachten

en @ chimera: als je er zelf bijbent en weet dat ze een vriendje heeft dan creeer jij het probleem natuurlijk net zogoed. als jij nix zou doen zou het niet ontstaan. maar toch doe je dat niet.
Like, we wonen hier niet in Californië
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:37
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Greetzzz Speedy
Ja, maar dat was ie wel vergeten te vertellen.

Moet ik er nog bijvertellen dat het niet zo goed is afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:12
Tesca
Tesca is offline
Mijn numalige {bestaat dat woord wel?} vriend had toen ik hem leerde kennen een vriendin. Hadden toen gezoend, en ik heb toen gezegd dat ik pas verder met 'm wilde als die het uitmaakte. En tadaaaa we zijn nog steeds samen.
Oud 03-06-2004, 21:14
Stefanie
Stefanie is offline
Het zou kunnen gebeuren, maar niet zo snel denk ik. Maar als ik het doe zou ik er achteraf toch een beetje spijt van hebben en me schuldig voelen.

Ik zou het trouwens ook niet kunnen als ik echt hoteldebotel van die gozer ben, want dan doe ik mezelf alleen maar pijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten