![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat je lichaam echt helemaal van jezelf is, je ziel en lichaam in met elkaar verbonden tijdens het aardse leven en toch is het iets aparts. Ik geloof dus zeker in de ziel, als een lichtwezen, want wij zijn zelf ook lichtwezens. Probeer dat boek te pakken te krijgen wat ik eerder heb genoemd, daar ben je volgens mij veel mee, er word namelijk beschreven hoe je elfjes (lichtwezens dus die de natuur regelen) en al zn ondersoorten te zien kunt krijgen (nl vanuit je ooghoek) IK geloof wel in lichtwezens als helpers buiten het lichaam, dus je gidsen enz die rondom je zijn. gidsen kun je altijd vragen je bij te staan, met ene goede bewustzijn kun je ze misschien wel eens zien. je bewaarder kun je o.a. zien in dromen enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Erg interessant, maar de kern van het universum vergelijken met die puntoren gaat mij wat ver. Bovendien zijn elfjes oorspronkelijk een verzinsel van een boekenschrijver, waar blijkbaar een paar sujetten van overtuigd waren dat ze echt zouden bestaan. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dus niet dat wat jij zegt waar kan zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, als ik zeg dat ik geloof in sinterklaas, krijg ik ook negatieve reactie's...dat mag weer wel, terwijl het hetzelfde principe is. En zo kun je nog wel meer voorbeelden noemen... Het slaat gewoon als een lul op een drumstel. Eigenlijk zou je dit topic nog moeten verbreden in: kabouters, paas hazen, tandenfees, kerstmannen, olifanten met flippers en groene ogen met toverstokjes... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Shito, niet zo sarcastisch.
Sinterklaas, paashaas, paasklokken zijn verzinsels, dat weten we, maar er zijn mensen die wel natuurwezens kunnen zien of hebben gezien en of dat dan elfjes zijn of niet, laat ik mij niet over uit. En dan ga ik er niet meteen van uit dat iemand dat loopt te verzinnen, evenals bij geesten en andere dingen. Als ze daadwerkelijk zouden bestaan, denk je dan echt dat iedereen ze zou kunnen zien? Dat ze zich zouden laten zien? Met de vernietigende aard van de mens en de angst voor het vreemde en de behoefte om rariteiten op te sluiten en tentoon te stellen? Ik gun mensen het voordeel van de twijfel. Probeer dat ook eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe weet je dat sinterklaas, paashaas en paasklokken verzinsels zijn? Misschien laten ze zich enkel aan sommige mensen zien, net als elfjes....volgens jou mening dan he. En misschien laten aliens zich niet zien of zeemeerminnen uit angst voor het vreemde en de behoefte om rariteiten op te sluiten en tentoon te stellen? Echt, zo kun je wel duizenden voorbeelden opnoemen en niet alleen elfjes, sylven, deva's en meer van dat soort (naar mijn mening) soortgelijke sprookjes figuren. |
![]() |
|
Als je wilt weten waar je elfen enzo kan vinden moet je De Elfen van Brian Froud en Alan lee es lezen.
Uit m'n hoofd weet ik dat 1 mei een reisdag is, en dat ze dan s'nachts te zien zijn. Je kan trouwens beter naar Engeland of Ierland gaan, Of Noorwegen of Ijsland. In Nederland en Duitsland komen ze ook wel voor, maar in mindere mate. Ze houden niet van mensen, dus kleine kans... Als je er serieus over denkt, zou ik me maar eens in dat boek verdiepen, staan veel handige tips in enzo.. Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
|