| Inloggen |
![]() |
||
Stel, je wordt aangehouden door de politie..
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Stel, je wordt aangehouden door de politie.. |
|
|
Citaat:
sensual schreef op 06-05-2004 @ 15:00 :
Vragen of hij/zij zijn/haar hand weg wil halen, zoniet dan een klap verkopen en krijsen |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
DNMB schreef op 06-05-2004 @ 18:52 :
dank dat kan ik van jou nog niet zeggen aangezien je geen fotoboek hebt (dit is een hint om een fotoboek te maken) ![]() je mag me wel pm-en natuurlijk
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Dark Psycho schreef op 06-05-2004 @ 14:56 :
Omdat je te hard rijdt, door rood fietst, anything. Vervolgens gaat Meneer/Mevrouw Agent nogal oversext doen, en die probeert je te versieren. Hij/zij gaat nogal ver, en legt zijn/haar hand op je schouder en knijpt er een beetje vies in. Wat zou zou jij dan doen? ![]() ![]() )Ehm... Niet accepteren... Nou kan ik me niet voorstellen dat iemand in mij geinteresseerd is, maarja. Als het nou een leuk uitziende 18-jarige meid is: wie weet hé.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Omdat je te hard rijdt, door rood fietst, anything. Vervolgens gaat Meneer/Mevrouw Agent nogal oversext doen, en die probeert je te versieren. Hij/zij gaat nogal ver, en legt zijn/haar hand op je schouder en knijpt er een beetje vies in. Wat zou zou jij dan doen?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
sensual schreef op 06-05-2004 @ 16:00 :
Vragen of hij/zij zijn/haar hand weg wil halen, zoniet dan een klap verkopen en krijsen |
||||
|
|
|
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-05-2004 @ 23:39 :
Ik zeg gewoon tegen die vrouwelijke agent: "Ik heb een vriendin, sorry, geef me die boete nou maar, dan kan ik nu naar haar toe!" Ook al heb ik geen vriendin maja... iets in die zin zou ik dan zeggen
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Solero schreef op 06-05-2004 @ 21:06 :
mijn deagle pakken en tegen zijn kop houden , en als hij dan nog verder gaat de trekker overhalen
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Solero schreef op 06-05-2004 @ 21:06 :
mijn deagle pakken en tegen zijn kop houden , en als hij dan nog verder gaat de trekker overhalen Ik weet wat een desert Eagle is maar een deagle...
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-05-2004 @ 14:24 :
deagle Ik weet wat een desert Eagle is maar een deagle...
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 06-05-2004 @ 16:05 :
Me colt.45 pakken als ik dat nog niet gedaan had was dat voor een "ladykiller" dan ik pak liever me Desert Eagle of Cougar Magnum dan weet e meteen dat ie 10 meter verderop ligt met een gat in ze buik van 40x40 cm
|
||||
|
|
|
Citaat:
Omdat je te hard rijdt, door rood fietst, anything. Vervolgens gaat Meneer/Mevrouw Agent nogal oversext doen, en die probeert je te versieren. Hij/zij gaat nogal ver, en legt zijn/haar hand op je schouder en knijpt er een beetje vies in. Wat zou zou jij dan doen? gewoon laten ****** en dan gewoon zeggen: I do not have any sexual relationship with that woman
|
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vuurwerk artikelen | kevinkuyer | Eten & Drinken | 0 | 05-01-2010 11:44 |
| Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' | Promillage | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 499 | 12-11-2007 19:22 |
| Tweede kamer wil burqa verbieden | Verwijderd | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 263 | 24-12-2005 17:41 |
| gaan jullie ook vaak naar een voetbalwedstrijd ? | The President | Vrije tijd | 218 | 17-02-2004 20:34 |
| Werken in de luchtvaart/het toerisme | Pan Am | Werk, Geld & Recht | 5 | 19-10-2003 08:37 |
| Nederland in verval.... | TefnachT | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 101 | 22-08-2002 01:01 |