Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 14:39
Coral
Coral is offline
k heb gister tijdens de groepstherapie anderhalf uur lopen janken.. Niks gezegd. Daarna nog even individueel met psychiater gepraat (najah HIJ sprak, ik kon geen woord uitbrengen) Vannacht ben ik jankend in slaap gevallen, om vervolgens wakker te worden met tranen in mn ogen. Ik naar beneden met mn chagrijnige hoofd om vervolgens naar boven te worden gestuurd door mijn pap en mam. Ik word gek van mezelf. Ik schreeuw in mezelf, maar er is iets dat me tegenhoudt om te praten. En om mn omgeving te laten merken (op een adequate manier) dat ik totaal niet lekker in mn vel zit de afgelopen 2 maanden.
Oud 08-05-2004, 16:29
Verwijderd
ja, vandaag is best een leuke dag. vanmorgen even gesport. ik was een half uur te laat, arme Mushu helemaal staan wachten. de stad in geweest voor een moederdagkado en een film. daarna naar een vriend gegaan. spelletjes gedaan, gezeten en geplaystationd. was erg gezellig. vanavond moet ik oppassen. dat vind ik wel jammer ergens, want dan duurt mn avond weer zo lang. ik ben ook gewoon zo blij dat Vincent morgen weer terugkomt ik heb hem echt gemist. Er ligt een kado op zn bed. ik ben benieuwd wat ie ervan vindt

het enige wat ik vandaag niet/nauwelijks gedaan heb, is leren. volgende week moet ik echt effe gaan bikkelen hoor. anders schiet het niet op.
Oud 08-05-2004, 16:33
snoopy
snoopy is offline
wooow... echt klote om de topics van die tijd terug te zien... t komt allemaal weer boven...
Oud 08-05-2004, 16:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-05-2004 @ 12:17 :
Buitenrijden met een meisje wat ik eigenlijk niet zo aardig vind.... Ben benieuwd (hopelijk vind ze nog iemand anders die ook mee wil).
Het was gezellig en leuk.

Ik moet me gewoon niet altijd zo druk maken.
Oud 08-05-2004, 17:26
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-05-2004 @ 17:33 :
wooow... echt klote om de topics van die tijd terug te zien... t komt allemaal weer boven...
*knuffelt*
Oud 08-05-2004, 17:36
Verwijderd
Hm, ik voel me goed
Ik heb weer onwijs lekker gesport vanmorgen, ook dat half uur zonder WooF. Film gehuurd, vanavond lekker kijken. Bloemetje gekocht. Chocolaatjes bij gekregen, maar die zijn natuurlijk al weer op Het zal ook eens niet.
Mjahgoed, ik werd nageroepen op straat. En het was voor de verandering geen kutopmerking, mjuh, ik voel me wel gevleid
Dus, ik ga nu eten, want anders flikker ik van mn stokje..
Oud 08-05-2004, 17:51
Nijn*
Nijn* is offline
gisteren telefoon...ze is overleden Wow, ik wist echt niet wat ik moest zeggen, de hele nacht gehuilt. Vandaag toneel gehad, ik kon me echt niet inhouden, ik kon alleen maar janken, en heb niet mee gedaan met de les. Nog steeds helemaal niets gegeten, ik krijg geen hap door m'n keel. Morgen deel van het stuk laten zien aan de andere klassen.. Ben ik echt niet klaar voor Afgesproken met m'n docente dat ik iig kom kijken, en misschien toch meespeel..ik weet niet of ik het kan.
Ik voel me zo verdomd schuldig!! Ik had meer voor d'r moeten doen, d'r beter moeten overtuigen.

-Even voor de duidelijkheid: ze lag in het ziekenhuis, en had anorexia, toen leek het veel beter te gaan en werd ze dus ontslagen. En net toen iedereen dacht dat het beter zou gaan, begon het weer opnieuw, en kwam weer in 't ziekenhuis terecht, het was zo erg dat ze dus is overleden.. -

Het ergste is nog wel dat ik waarschijnlijk niet eens naar de begravenis kan, (ik mocht van mijn ouders niet met haar omgaan, en ze weten niet dat ze nu dood is..)
Over twee weken voorstelling, ik moet al m'n tekst leren, nog van doen voor school ook, waarom komt alles altijd tegelijk?Kan het allemaal niet meer aan..*huilt*
Oud 08-05-2004, 18:00
Fantôme
Fantôme is offline
oww nijn toch.... *knuffelt*
wat erg meis!! zucht, natuurlijk hoor je / lees je dat het zover kan komen, maar als het dan zo dichtbij echt bij iemand overkomt sorry, kom niet zo goed uit mn woorden.
Oud 08-05-2004, 18:20
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 08-05-2004 @ 18:51 :
*knip*
*knuffelt* *huilt mee*
Sterkte ({)(})
Oud 08-05-2004, 19:05
Verwijderd
*houdt Nijn stevig vast*

Persoonlijk ben ik heeeel vrolijk Zou me er bijna voor schamen..
Vandaag gevoetbald voor strijden tegen kanker met di-rect, bas muijs, jeroen post en nog wat anderen.. Was super..
Oud 08-05-2004, 20:03
Verwijderd
Ook een hele grote stevige knuffel voor -xxx-Nijn.

En aan Loontjuh, als jij je goed voelt, dan mag dat en dan is dat toch hartstikke fijn? Niemand heeft er iets aan als jij je ook rot voelt, toch? Is het voetballen goed gegaan?

En ontopic: 't is best gezellig hier...van de zomer komt er waarschijnlijk voor vijf maanden een meisje uit Brazilië bij mijn ouders in huis, hopelijk is ze aardig ed. Verder maak ik me nogal zorgen om iemand, lang niks van gehoord ed, ben erg benieuwd hoe het met haar gaat ed.
Oud 08-05-2004, 21:20
Nijn*
Nijn* is offline
bedankt allemaal voor de knuffels
Oud 08-05-2004, 21:36
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-05-2004 @ 21:16 :
ik denk dat ik maar even van het forum moet gaan nu.
ik ben veel te emotioneel ofzo op het moment, maar ik heb al twee keer lopen janken bij andermans topic, en wordt er zelf nogal depri van. Dat heeft niks met de topics te maken denk hoor, maar puur met mijzelf.... sorry voor mijn kinderachtigheid.
Hey meissie, jebent niet kinderachtig!!! ik herken t wel..kheb ook moete janke hoor donderdag..dus je bentnie alleen! en je stelt je dus ooknie aan! knuf shy girl
Oud 08-05-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-05-2004 @ 21:03 :
En aan Loontjuh, als jij je goed voelt, dan mag dat en dan is dat toch hartstikke fijn? Niemand heeft er iets aan als jij je ook rot voelt, toch? Is het voetballen goed gegaan?
Ja, maar voelt een beetje als tegenaan schoppen als er iemand is die t moeilijk heeft ...
sorry nijn, bedoel t niet zo

Ja, voetbal ging goed. hebben 8-4 gewonnen. Die bn-ers konden nog aardig voetballen hoor
Oud 09-05-2004, 08:17
angel--1987
angel--1987 is offline
ik weet het allemaal niet meer....
ben ik eindelijk zo vet dat ik wel hulp wil....(me ouders hebben nogeveer een jaar eropaangedringd)
maar nu heb ik t gevoel als ik me aanstel..
ik kan wel lachen en genieten van t leven...soms...
maar vaak ook niet....ik weet t allemala niet meer..
sorry voor dit zinloze bericht...
Oud 09-05-2004, 08:19
Verwijderd
Citaat:
angela1987 schreef op 09-05-2004 @ 09:17 :
ik weet het allemaal niet meer....
ben ik eindelijk zo vet dat ik wel hulp wil....(me ouders hebben nogeveer een jaar eropaangedringd)
maar nu heb ik t gevoel als ik me aanstel..
ik kan wel lachen en genieten van t leven...soms...
maar vaak ook niet....ik weet t allemala niet meer..
sorry voor dit zinloze bericht...
*knuf*

ik herken het zo....
Oud 09-05-2004, 08:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-05-2004 @ 22:36 :
Ja, maar voelt een beetje als tegenaan schoppen als er iemand is die t moeilijk heeft ...
sorry nijn, bedoel t niet zo
Hier het schoolvoorbeeld, waarom het steekwoordentopic eerst dicht moest... voor de mensen die het nog steeds niet snappen...

Overgens ontopic:

ik ben gewoon om kwart over 9 uit bed gegaan, zodat ik straks om 10 uur kan beginnen met leren . Gaat goed zo, heb nu nog geen dag overgeslagen sinds ik ben begonnen...
Oud 09-05-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-05-2004 @ 09:45 :
Hier het schoolvoorbeeld, waarom het steekwoordentopic eerst dicht moest... voor de mensen die het nog steeds niet snappen...
Das idd zo'n soort voorbeeld...

Citaat:
ik ben gewoon om kwart over 9 uit bed gegaan, zodat ik straks om 10 uur kan beginnen met leren . Gaat goed zo, heb nu nog geen dag overgeslagen sinds ik ben begonnen...

Ontopic:
Moe, moe, moe...morgen weer stage lopen en ik wil vakantie hebben, voor altijd. Ik ben moe, ik wil slapen tot wanneer ik wakker wordt, ik wil slapen wanneer ik moe ben, ik wil doen wat ik wil. Straks naar de ouders van m'n vriend ivm moederdag. 'k ga zo meteen ook nog maar eens heel hard aan de slag met huiswerk, ik wil die analyse vandaag zo ver mogelijk afkrijgen...moet hem dan daarna nog wel wat aanpassen en aanvullen enzo, maar dan heb ik iig een groot gedeelte al af. En ik wil nog iemand vinden die die cursus ooit gegeven heeft...maar hoe vind ik die?
Oud 09-05-2004, 08:55
Quiana
Quiana is offline
Schuldgevoel, verwijten, verdriet en woede: de oude bitterheid
en verstikkende deken van gevoelens hangen nog altijd over
me heen, en het kost me (niet alleen vandaag) ontzettend
veel moeite en energie me staande te houden.

Tranen die ik niet mag huilen, steun die ik niet krijg of mag
geven. Krampachtig vrolijk doen, anderen een hart onder de
riem steken (voor zover (ik) dat kan), gezellig mee moeten doen met moederdag, want anders ben ik weer de spelbreker, asociaal.

Ik kan er niks aan doen dat de tranen in m'n ogen schieten
bij elk lief gebaar naar mijn stiefmoeder toe, elke reclame voor
moederdag, het geluk wat zo dicht bij me staat en waar ik geen
deel uit kan, mág maken.

Niet uit jaloezie, niet omdat ik het geluk van m'n vader kapot
wil maken, maar. Enkel en alleen omdat de pijn en leegte die
ze achterliet me soms zo zwaar vallen, en vooral; omdat ik er zo ontzettend veel voor zou overhebben te kunnen zeggen dat ik van haar hou, haar mis.

Kon ik de tijd maar terugdraaien, had ik maar kunnen voorkomen dat het anders was gegaan, was ik maar beter (liever, slimmer, ...) geweest, als ik maar...

Dat mezelf kwellen met what if's, verwijten, enz geen zin heeft, daar kan ik met m'n verstand heel goed bij. Jammer alleen dat ik ze op alle mogelijke manieren door m'n broer naar me toegeslingerd krijg, jammer alleen dat gevoel niet zomaar weg te redeneren is.

Het spijt me.

De grote chaos van psychische problemen, een problematische situatie thuis en op school, ik heb gevochten en grotendeels overwonnen, ik heb uit alle macht geprobeerd een stabiele situatie te creëren. En ondanks het feit dat ik nu voor de derde keer hetzelfde jaar doe, nog steeds in een niet al te makkelijke situatie thuis zit en steeds weer struikel over de hobbelige weg van mijn es, ik denk en hoop dat ik nu wel op het punt sta om zonder arrogantie en een bonk zelfoverschatting te kunnen zeggen dat ik op de goede weg ben, ondanks alle moeilijkheden die daarbij kwamen, en nog steeds komen, kijken.

En juist dat laatste maakt het zo moeilijk om door te gaan, vast te houden, en juist de hoop voor later die er altijd was en zal zijn maakt dat ik me ontzettend schuldig voel, omdat ik leef, en er langzaamaan steeds meer goed gaat, ipv de race naar beneden.

Sorry, het spijt me, neem me niet kwalijk. Vertel me hoe ik moet
leven, iemand, vertel me of ik het goed doe, of ik het mag, of ik het mag.

Dat alles en zoveel meer. Het spijt me, J. Ik weet niet wat
te doen, behalve te zeggen hoe godsgruwelijk veel het me spijt.

(...)
Oud 09-05-2004, 08:58
Verwijderd
@Quiana: Het maakt niks goed, het neemt niks weg van wat je voelt enz. maar ik heb bewondering voor je en je mag er gewoon zijn zoals je bent. Heel veel sterkte vandaag. (}) (Hoe is de band met je stiefmoeder?)
Oud 09-05-2004, 10:19
Ruudje
Ruudje is offline
@ Quiana: Mijn vader vroeg me gisteren of ik geen cadeautje ging kopen voor mijn stiefmoeder. Ik zei 'nee'. Vervolgens vroeg hij 'vind je het dan niet fijn, al dat werk wat ze voor ons doet?'. Ik zei 'Tuurlijk wel, maar het is niet mijn moeder. Je kunt me niks verplichten'. Toen liep hij weg. Ik kan me er wel druk om gaan maken, een beetje doe ik dat misschien wel, maar het is gewoon niet mijn moeder, punt.
Oud 09-05-2004, 10:39
Miss Helena
Miss Helena is offline
@Quiana: dikke knuffel
@Ruudje: als jij je zo voelt, is dat prima. Je hebt maar 1 moeder en niemand kan haar vervangen. Ook knuffel voor jou.

Ik had verwacht, misschien juist wel gehoopt, dat vandaag me niet zo zwaar zou vallen. Verkeerde inschatting, het valt me wél zwaar. Moederdag... Een paar weken geleden met de sterfdag kon ik me op mn huiswerk storten. Toen ik de week erna jarig was, zorgde ik er gewoon voor dat ik er niet aan hoefde te denken. Nu lukt het niet meer. Ik mis haar zo ontzettend, dat kan ik niet onder woorden brengen. Langzaamaan komen er weer herinneringen boven, beelden van vroeger, toen ik klein was. Ik had ze verdrongen, maar ze komen terug. Gelukkig. Toch nog al die andere beelden die voorbij flitsen. De ziekte, het overlijden, alles. Het is zo moeilijk niet te weten wat ze denkt. Is ze trots op mij? Doe ik het een beetje goed? Ik weet het niet, maar ik doe mn best. Echt waar. Het is soms zo moeilijk vol te houden, zo uitzichtsloos. Maar ik doe mn best, en meer kan ik niet doen...
Oud 09-05-2004, 12:52
snoopy
snoopy is offline
k heb zo'n keelpijn
zingen vanochtend ging dan ook niet zo fantastisch (wat wil je met een keelontsteking. Vraag me trouwens af waarom ik m'n amandelen er een jaar geleden heb uit laten halen... Als t nog steeds om de haverklap ontstoken is... )

maar straks wel gezellig een afspraak met een groepje "vrienden"/kennissen... (weet niet hoe ik t moet uitleggen). We gaan een film kijken en zelf pizza bakken!

Morgen zou m'n vader jarig zijn... Tis alweer z'n tweede verjaardag sinds ie er niet meer is... t Lijkt wel of het moeilijker wordt ipv makkelijker

Maaaaar... vakantie is nu helemaal rond. Heb er zin in! Ga lekker twee keer (1 keer met m'n twee beste vriendinnen naar Italie en 1 keer met m'n vriend naar Madrid en Sevilla! )

Ehm... ik ben tegenstrijdig, geloof ik... k Weet niet eens of ik me nou rot voel of niet...
Oud 09-05-2004, 13:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoe moet je omgaan met vrienden die je al je hele leven kent, maar iets hebben, waar je je niet in kan leven ?

Citaat:
Quiana schreef op 09-05-2004 @ 09:55 :

(...) vertel me of ik het goed doe ( .. )
Je doet het goed Je doet je best, het gaat zo goed mogelijk, dus doe je het goed

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 13:26.
Oud 09-05-2004, 14:20
Verwijderd
Kutmuziek in de kroeg, twaalf uur erna nog steeds een fluittoon in m'n oren
Oud 09-05-2004, 15:38
Fantôme
Fantôme is offline
heey Quiana,
meizzie toch.... ik vind dat je het ontzettend goed hebt opgeschreven en omschrijven, heel mooi... maar jammer genoeg heel verdrietig.... *knuffelt Kim* Maar meis, heus, je doet het goed, want je doet je best, je vecht ervoor... er is niemand die jou zou mogen verwijten (vind ik!) dat je het niet goed doet.
sterkte meis...Wendy
Oud 09-05-2004, 15:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
**zucht**

jesus, trek het je niet zo aan zeg. Echt flauw om gelijk off line te gaan, tjonge...
Ja, hier wordt ik wel kwaad/chagerijnig van. Dan niet hoor. Dan ga je maar tegen andere kortaf bezig zijn, kan me echt niks schelen hoe kortaf je ook bent, maar zo weggaan dat vind ik nou wel erg. ik was allang blij dat je op msn kwam, maar goed.

Ik ben nu dus wel chagerijnig, en ach, het zal niemand hier wat schelen, dat is nu wel algemeen bekent,maar wees niet bang, ik zit straks weer in Utrecht en niemand die last van me zult hebben. hupla,mir verdwijnt wel weer. DOEI.ucht**

Oh ja, voor degene die nog geinterresseerd zijn, ik heb donderdag bloed laten prikken en dat was kut.
Dat wijf was dom, en vergat een buisje bloed, waardoor ze in mijn beide armen moest prikken, en ja, daar had ik problemen mee ja. En ze nam veel, nooit verwacht, 6 buisjes bloed. Daarna voelde ik me kut, rot en een vreselijk walgelijk kind. Ben duur Utrecht gaan fietsen en verdwaalde op de terug weg. Nee, dat was niet grappig want ik werd er doodmoe van en alles begon te draaien. Volgende week komt de uitslag, ben benieuwd.

En mijn kat is ziek, ik heb dr nu mijn hele leven, ze is 17 jaar, en heeft een tumor. ook dat wordt nu onderzocht en krijgen we dinsdag de uitslag van. Pff.. dat beestje mag echt niet dood, zij is de enige die nog wel om me geeft, tegen haar kan ik zeiken, en ze blijft naar me toe komen, ze slaapt tegen mij aan. Ze mag niet dood, en als ze dan toch dood moet, dan rustig in haar slaap.

Verder hebben mijn ouders de hele ochtend ruzie gemaakt. Ook leuk, ik ben maar gaan douchen ipv leren want ik werd gek van het geschreeuw.
Ik heb me gewogen, en dat beviel me best wel. Alleen vertrouw ik onze weegschaal niet, ik voel me namelijk niet zo.
En daarna kreeg ik 2 stukjes taart.. drama, maar wel lekker eigenlijk.

Vanavond een mentor gesprek, ik heb dr geen zin in, en geen behoefte aan. Zal niet veel vertellen,en lekker mijn kop houden. Het gaat toch prima zo?

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 16:05.
Oud 09-05-2004, 16:52
Miracle
Miracle is offline
Ik laat me niet wegjagen door die trut. Het valt me vies tegen van mijn ouders dat ze het niet voor me opnemen. Nu zijn ze ineens wel sociaal? Als het zo blijft als het nu is, ga ik heel hard mijn best doen om hun relatie kapot te maken! Rotlui.

Voor de rest:
Moe
Spierpijn
Hoofdpijn

M'n vader is 'ziek' vandaag en m'n moeder wordt gek van hem. *zucht*
Oud 09-05-2004, 17:00
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
de tering, das nummer 2 die hetzelfde geintje flikt. Ik krijg niet eens de kans te reageren.
super.
Oud 09-05-2004, 18:15
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren telefoon op het mobieltje van een vriendin, waar ik mee op stap was. Docente theaterschool. Ze belde om te zeggen dat ze eigenlijk wel naar mijn ouders wilde bellen om te zeggen hoe die dag - jankend- was verlopen voor mij, omdat ze vondt dat ze het toch moesten weten. Het hoefde dan niet via mij te gaan, maar ze moesten het wel weten. Heel lief van d'r. Maar ik schrok me dood ...'k was er met m'n kop niet bij en dacht dus dat ze al had gebelt. Toen vroeg ze: 'Wil je dat ik dat doe?' Maar omdat ik het nog niet helemaal door had, reageerde ik nogal bot, en zei meteen 'nee!'. Later bedacht ik me, dat ik dat ook anders had kunnen brengen..

Vandaag met de bus naar de stad. Fijn de deur dicht. Toen ik uiteindelijk werd binnen gelaten, kwamen de anderen er ook al aan, o.a mijn docente, die was heel erg blij dat ik toch was gekomen, terwijl ík haar niet eens onder ogen durfde te komen. De andere spelers begonnen zich om te kleden, en nog even te repeteren. Ondertussen ging ik al naar de zaal toe. Onze groep moest als eerste. Het ging best wel goed, alleen ik had het gevoel dat ik ze in de steek liet. Het was wel mijn groep, en ik had gewoon mee moeten doen!
Na nog 3 vreselijke stukken van de andere -veel jongere- groepen aan te zien, was het afgelopen.

Na de voorstelling liep ik naar mijn docente toe, en bood mijn excuses aan voor het telefoontje. Het maakte niets uit. Ze was zo enorm lief! Ze vroeg of het wat beter ging etc. Dat verdien ik helemaal niet! Ik kon wel janken, iedere warme glimlach die ze me schonk, en iedere bezorgde blik, zette me op punt-janken. Waarom was ze nou zo lief..dat ben ik niet waard!
Nu ik weer thuis ben, begrijp ik weer waarom ik de vakantie altijd zo haat, omdat ik thuis ben. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige, die het fijn vind dat de school weer begint. Puur omdat ik dan bij mijn vrienden ben, en niet thuis...
Oud 09-05-2004, 18:49
Multilot
Multilot is offline
*zucht* waarom gaan mensen met drank op rijden...
Oud 09-05-2004, 19:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
oh menschen, ik heb zo'n vette kaarttruc geleerd
Oud 09-05-2004, 19:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-05-2004 @ 20:29 :
oh menschen, ik heb zo'n vette kaarttruc geleerd
Vertel
Oud 09-05-2004, 20:10
Verwijderd
morgen naar de reumatoloog voor de uitslag *zenuw**zenuw*
Oud 09-05-2004, 20:26
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-05-2004 @ 20:37 :
Vertel
Nee, die tricks zijn juist zo leuk, omdat vrijwel niemand weet hoe het moet Mocht ik naar de meeting komen, dan neem ik wel een deck kaarten mee
Oud 09-05-2004, 20:40
Verwijderd
tis zo moeilijk. iedereen hier thuis is vrolijk en ik niet. maar dan ga ik juist vrolijk doen om niet op te vallen. ik kan het niet meer. wil nu eens vertellen wat er is en neit doen alsof. maarja dat surf ik neit. ik voel nogal eenzaam. en heb zo vaak het idee alsof ik niet bij dit gezin hoor. en ja als ik dan weer wat zeg hoort niemand me. net alsof ik tegen de lucht praat. ik hou nog liever mn mond, maar dan is het ook niet goed. vandaag moederdag en mn zusje was het cadeautje vergeten. is toch niet zo moeilijk om 1 ding te onthouden? moet ík dan alles onthouden, voor je? ben ik alleen maar goed als agenda ofzo?
mn pa is er niet, en net als altijd als ie op vakantie is is het eigenlijk als normaal. normaal is ie er ook bijna nooit en spreek ik hem niet. toch raar, dat ik hm niet mis ofzo, tis toch mn vader? blub het voelt zo dus helemaal niet. nou dan niet.

in het kort wat we nu allemaal dwars zit. beetje waarig geloof ik
Oud 09-05-2004, 20:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-05-2004 @ 21:26 :
Nee, die tricks zijn juist zo leuk, omdat vrijwel niemand weet hoe het moet Mocht ik naar de meeting komen, dan neem ik wel een deck kaarten mee
Hm, een orgie, kaarten, dat wordt nog druk....
Oud 09-05-2004, 21:10
Quiana
Quiana is offline
@dreen, Leonoor, Ruudje, Miss Helena, FoL, Fantôme (en degenen die gepmd hebben nav m'n post hier); ik heb dan wel niet overal op gereageerd, maar dat wil niet zeggen dat ik het
niet heel erg op prijs stel dat er mensen zijn die de moeite
wilden nemen om te reageren...

En dat het me toch een steuntje in de rug gaf en geeft, nu. Bedankt daarvoor. !

(ik ga maar naar bed toe. Morgen weer een dag.)
Oud 09-05-2004, 21:47
vanieta
vanieta is offline
ik voel me doorweekt
Oud 10-05-2004, 10:48
Miracle
Miracle is offline
Vader overspannen, moeder ziek. Yes ik heb altijd al huisvrouw willen zijn.

Keuken opgeruimd en schoongemaakt, anders blijft dat weer een puinhoop tot morgen of m'n vader gaat flippen.

Gelukkig lekker vroeg vrij. Heerlijk gevoel, leraren bedriegen. Strakjes weer naar de paarden.
Oud 10-05-2004, 10:57
Fantôme
Fantôme is offline
nee, ik heb geen zin om een pm te sturen, dus als dit niet mag verwijder je het maar.

Ja, ik was kortaf, leuk dat je dat dan ook hier even op het forum zet!!! Sjonge, mag ik ook een keertje? mag ik me ook eens niet goed voelen, en er geen zin in hebben.... Nee dus. nou.. goed, dan is je kat de enige die je nog hebt, als je gelijk denkt dat ik je nu heb laten vallen, denk ken je me dus duidelijk niet zo goed als ik dacht. en ik vind het heus erg om nu te lezen dat je katje een tumor heeft, echt waar... Maar daar heb jij toch niks meer aan, want waarschijnlijk wil je toch geen contact meer met mij. dat spijt me heel erg, maargoed, als het zo moet gaan, dan moet dat zo...
ik had er over gedroomd, dat zowel jij, als A geen vriendinnen meer zouden zijn, en hoe dat voor mij zou voelen, ik denk dat je de rest wel kan raden. that sucks, maar als je dat wilt, en als je meent wat je zegt in je post, dan zal het allemaal wel. dan is alles voor niks geweest.... *huilt zachtjes, maar dat boeit toch niet*

een naar gevoel overvalt me, ik weet niet precies wat het is, maar het is een gevoel in 2 richtingen, en het drukt op me, misschien drukt het me wel helemaal de grond in... en misschien moet dat ook wel. sorry, lekker vaag.

xxx
Oud 10-05-2004, 11:03
moenbase
moenbase is offline
Gisteren was het bijzonder, maar zeer kort. Gisteren is er veel gebeurd, en veranderd. Nu voel ik me verward, maar in gedachten rinkelt de bel, het meisje staat aan de deur te wachten tot ik open doe.
Oud 10-05-2004, 11:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-05-2004 @ 16:52 :
**zucht**

jesus, trek het je niet zo aan zeg. Echt flauw om gelijk off line te gaan, tjonge...
Ja, hier wordt ik wel kwaad/chagerijnig van. Dan niet hoor. Dan ga je maar tegen andere kortaf bezig zijn, kan me echt niks schelen hoe kortaf je ook bent, maar zo weggaan dat vind ik nou wel erg. ik was allang blij dat je op msn kwam, maar goed.

Ik ben nu dus wel chagerijnig, en ach, het zal niemand hier wat schelen, dat is nu wel algemeen bekent,maar wees niet bang, ik zit straks weer in Utrecht en niemand die last van me zult hebben. hupla,mir verdwijnt wel weer. DOEI.ucht**

Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-05-2004 @ 18:00 :
de tering, das nummer 2 die hetzelfde geintje flikt. Ik krijg niet eens de kans te reageren.
super.
Gaat dat over mensen van het forum? In dat geval mag je het via msn oplossen, het is niet de bedoeling dat mensen elkaar in dit topic een schuldgevoel aanpraten. Als het niet over forummers gaat doet het er weinig toe, maar je snapt wat ik bedoel.

Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 11:57 :
nee, ik heb geen zin om een pm te sturen, dus als dit niet mag verwijder je het maar.

Ja, ik was kortaf, leuk dat je dat dan ook hier even op het forum zet!!! Sjonge, mag ik ook een keertje? mag ik me ook eens niet goed voelen, en er geen zin in hebben.... Nee dus. nou.. goed, dan is je kat de enige die je nog hebt, als je gelijk denkt dat ik je nu heb laten vallen, denk ken je me dus duidelijk niet zo goed als ik dacht. en ik vind het heus erg om nu te lezen dat je katje een tumor heeft, echt waar... Maar daar heb jij toch niks meer aan, want waarschijnlijk wil je toch geen contact meer met mij. dat spijt me heel erg, maargoed, als het zo moet gaan, dan moet dat zo...
ik had er over gedroomd, dat zowel jij, als A geen vriendinnen meer zouden zijn, en hoe dat voor mij zou voelen, ik denk dat je de rest wel kan raden. that sucks, maar als je dat wilt, en als je meent wat je zegt in je post, dan zal het allemaal wel. dan is alles voor niks geweest.... *huilt zachtjes, maar dat boeit toch niet*

een naar gevoel overvalt me, ik weet niet precies wat het is, maar het is een gevoel in 2 richtingen, en het drukt op me, misschien drukt het me wel helemaal de grond in... en misschien moet dat ook wel. sorry, lekker vaag.

xxx
Voor jou geldt precies hetzelfde.
Oud 10-05-2004, 11:22
Giovanna
Giovanna is offline
Mijn leven wordt overheerst door angsten. Voor mijn operatie speelde het al, maar nu is het nog erger. Ik heb altijd faalangst gehad, ik ben altijd bang geweest voor de dood en ik heb altijd angst gehad om mensen kwijt te raken. Ik kan nu amper alleen zijn, overdag hoor ik vreemde geluiden en dat maakt me bang (ik ben nooit alleen, ik mag nog niet alleen zijn (revalidatieperiode), maar ik bedoel alleen in mn kamer. 'S nachts kan ik niet slapen terwijl ik erg moe ben, omdat ik bang ben om nachtmerries te krijgen of omdat ik bang voor het donker ben. Op straat ben ik bang dat ik aangereden wordt. Ik ben gewoon overal bang voor. Ik weet niet hoe het komt en wat ik eraan kan doen. Dat ik overal bang voor ben beangstigd me ook weer, iedereen denkt of dat ik gek ben of dat ik ze in 't ootje neem.
Ook huil ik snel en ik ben snel geemotioneerd. Vroeger huilde ik nooit, ik kon het niet. Als mn moeder en mn zus (of broer) ruzie maken, voel ik me de hele dag klote en als ik dan alleen ben om te rusten, ga ik huilen. Ik las laatst dat als je in je jongere jaren niet genoeg sport, dat je dan snel dement wordt en je toekomst niet veel kwaliteit heeft. Ik moest hier ook weer ontzettend van huilen, omdat ik niet veel gesport heb en niet veel kan sporten.
Toen een jongen op mijn afdeling overleed, ben ik een week van slag geweest, ik had die jongen nooit gezien. Toen ik hoorde dat een meisje haar moeder verloren had, moest ik ook meehuilen en de tranen springen in mijn oog als ik haar zie (goed, ik heb mijn vader verloren, maar toch). Ik heb het gevoel dat ik gek ben, en dat beangstigd me.
Oud 10-05-2004, 11:25
Fantôme
Fantôme is offline
@ kruimel, zie pm (nu nog niet, moet hem nog typen!)
Oud 10-05-2004, 11:32
Fantôme
Fantôme is offline
[edit] ik had hier een heel verhaal, maar weer weggehaald, aangezien ik het niet mag typen omdat het om mir gaat, als het om een ander zou gaan had het wel gemogen [/edit]
Oud 10-05-2004, 11:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 12:32 :
[edit] ik had hier een heel verhaal, maar weer weggehaald, aangezien ik het niet mag typen omdat het om mir gaat, als het om een ander zou gaan had het wel gemogen [/edit]
Ik heb je een PM gestuurd. Ik hoop dat je me begrijpt. Het is gewoon niet de bedoeling dat forummers zich slecht voelen om wat een ander in dit topic schrijft.
Oud 10-05-2004, 11:35
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-05-2004 @ 12:34 :
Ik heb je een PM gestuurd. Ik hoop dat je me begrijpt. Het is gewoon niet de bedoeling dat forummers zich slecht voelen om wat een ander in dit topic schrijft.
laat allemaal maar...
Oud 10-05-2004, 11:55
moenbase
moenbase is offline
*bloemetje voor ~~Fantôme~~*
Oud 10-05-2004, 12:05
Fantôme
Fantôme is offline
ik wil geen bloemetjes, geef hem maar aan ~~dolce~~
en ik wil ook niet dat iemand in de buurt komt (dus kruimel, je laat het uit je hoofd!).

Regels voor berichten