Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Intellectuele uitbarstingen?? Heb IK die? 3. Ik weet heus wel dat Bob Marley dood is, hij KON live goed presteren. 4. Ga jij nu maar janken, want Elvis is dood heb ik gehoort.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waar luister jij naar? volgens mij valt daar ook wel wat over te zeggen... en 50cent is geen goed voorbeeld van Hiphop, dat zou jij als expert moeten weten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn top-3 1. Nelson Mandela. 'Nuff Said. 2. Bill Cosby. Volksopvoeder #1 ![]() 3. Eddie Murphy. Gewoon vanwege zijn 2 geweldige live videos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ingewikkeld ook allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn favorieten, als het gangsta moet zijn: 1 freddie foxxx 2 method man 3 prodigy Als het negers moeten zijn: 1 gift of gab 2 chali 2na 3 mos def Als het gewoon rappers moeten zijn: 1 slug 2 gift of gab 3 immortal technique
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nigger of nikker is een scheldwoord. Toen de negroïde mensen dit overnamen en elkaar zo gingen noemen werd het woord 'nigga' een soort substituut voor 'homie'. Wat ik zeg is: als jij het nog ziet als een scheldwoord, denk je iets te conservatief of oubollig in mijn ogen. Je luistert zeker geen R&B of Hip-Hop? ![]() Edit: Ik heb er over nagedacht. Bij nader denken kan ik het wél begrijpen als je het af en toe racistisch vindt, maar je moet het wel in de context weten te plaatsen. Als het ironisch wordt gezegd is het oke. Wordt het sarcastisch gezegd dan kun je erop slaan ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 21:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |