Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij had wel meer verhalen over satanistische invloeden op het vaticaan enzo. Ik weet niet of het waar is maar als het waar is kon hij het zeker weten. Ooh, ik zie dat ik paul schreef ipv de Paus. Paus John Paul II. Het is wel een beetje een moderne trend, net zoals de directeur van Phillips geen gloeilampen meer maakt geloofd ook de paus niet meer in god. Het zijn beide technocraten. Martin zei ook dat John Paul II maar een doel heeft. Dat is van alle religies een maken en dan met het Vaticaan in het centrum.
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het bovenste is dus altijd 100 % Moet ook eerst andere reacties lezen voor ik die van mezelf erop kwak.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat dat er men vooral gelooft in een God die zowel persoonlijk als onpersoonlijk is. Dat sommige in Jezus geloven, al dan niet als Gods Zoon of als Voorbeeld (Een wijze man die de weg leidt), dat men vaak niet gelooft in Satan of zonden. Dat de bijbel door veel van deze mensen symbolisch wordt opgevat en dat men heel tolerant is t.a.v. de vrije wil.. Dat heeft even veel met het Christendom te maken als de Islam met het Christendom. Is toch ook geen strenge vorm van het Christendom ![]() |
![]() |
|
|