Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Cheers! ![]() Gr David |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
David www.nieuws-platform.nl |
![]() |
||
Citaat:
Omdat de maatschappij op geld is gebasseerd is geld dus belangrijk. Als je er veel van hebt kun je veel dingen doen. Je hebt dus een zekere macht. Deze macht kun je aanwenden om nog meer geld te krijgen, of in elk geval je geld te behouden voor je kinderen. Wanneer de complete bevolking de waarheid zou weten hoe het er allemaal aan toe gaat en hoe al het geld eerlijker verdeeld kan worden, dan verliezen deze rijke mensen geld en macht. Dat willen ze niet. Je moet dus zorgen dat de gewone burger (= loonslaaf *) tevreden blijft en niet in opstand komt. Onwetend houden dus. Als je dat een samenzwering wilt noemen vind ik het prima. Ik vind gewoon erg logisch allemaal. Misschien als ik in zo'n rijk milieu was opgegroeid had ik het net zo gedaan. Voorbeelden hiervan zijn de schandalen over de exorbitante lonen van de 'topmensen'. Een loonsverhoging van 20 tot zelfs 50% is vrij normaal. Op hetzelfde moment zeggen deze 'topmensen' tegen hun werknemers dat een loonsverhoging er voor hun dit jaar niet in zit. Het gaat economisch zo slecht! Nu en dan komt het in de media en dan ontstaat er ophef over maar het grootste gedeelte blijft verborgen. Dan komt Zalm gelukkig even langs die vermanend zijn vingertje heft "Dit mag niet weer gebeuren hoor!", maar intussen gebeurd het wel gewoon. Dat is voor mij een teken dat ze het zo willen. Als Zalm er echt tegen was hij gezegd "dit is een slecht voorbeeld voor de werknemers, terugdraaien die loonsverhoging." Hij kan het doen, maar doet het niet. Geen samenzwering dus... snappie? David www.Nieuws-Platform.nl * Een loonslaaf is iemand die niet zomaar een half jaar kan stoppen met werken als hij dit zou willen. Een loonslaaf is iemand die net genoeg geld verdiend om alle leningen en vaste lasten te kunnen betalen + nog net een heel klein beetje extra om 1 x per jaar 3 weken op vakantie te kunnen, om vervolgens weer opnieuw 49 weken te werken.... p.s. Ik ben niet tegen hoge lonen. Prima als iemand een bedrijf opricht en er veel geld mee verdiend, of een hele drukke baan heeft. Die mogen best wat meer verdienen. Maar een verschil tussen 1800 euro p.m of 18.000 euro per maand vind ik te groot. Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:15. |
![]() |
|
Ik denk niet dat de wetenschap alles voor ons verborgen houdt. Maar ik denk ook dat lang niet alle ontdekkingen gedeeld worden met ons, laat ik het dan zo zeggen.
Waarom rijden alle auto's nog niet op water, terwijl in 1960 een Fransman het basisontwerp al klaar had? Door de olie-economie. Duidelijk tegengehouden door rijke mensen met macht die profiteren van de oliehandel. En nu het einde van de voorraad eindelijk in zicht komt, wordt deze technologie langzaam en gecontroleerd ingevoerd door... hé... o.a. Shell... dat is apart?!! Zo kun je nog wel even doorgaan denk ik. Ik ben niet jaloers op rijke/ machtige mensen. Ze zitten vaak verstrikt in hun eigen wereldje. Veel zijn idd afhankelijk van de wetenschap, dat geloof ik ook wel. David www.Nieuws-Platform.nl Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 21:54. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Er wordt een boel geld gestoken in het ontwikkelen van alternatieve motoren, aangezien veel regeringen graag aan bepaalde milieunormen qua uitstoot willen voldoen. Met enig succes, maar echt hard schiet het nog niet op met de huidige ontwerpen. Maar jij beweert doodleuk dat men 44 jaar geleden al een ontwerp klaar had liggen? Waarom heeft niemand hier een patent op aangevraagd, er kan een hoop geld mee verdiend worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik hoop dat áls de aliens ooit op aarde komen dat ze dan een laserpistool je kont in rammen en vervolgens schieten en dat de laserstraal je lichaam doorboort en je kop van je romp knalt. (zo, dat omdat je zo bekrompen reageert) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is geen geheim hoe rijke mensen aan hun geld komen hoor :/ Ik vraag me af wat dit voor linkse propaganda is die jij verspreidt hier.. Citaat:
Geen geheim, helemaal niet vreemd, ook geen schandaal, maar logisch. Citaat:
Die ene directeur met 18.000 euro per maand zorgt misschien wel voor de werkplekken van 20 werknemers met 1.800 euro per maand. Zonder hem zouden ze allemaal werkloos zijn.. Ik ben er juist voor om prestatie te belonen en de economie aan te sporen. Als de topmensen zien dat hier veel geld te verdienen valt, besteden ze hier ook meer geld uit. Is dat niet zo, gaan ze wel naar Tsjechie ofzo.. Maar ja, ik dacht dat dit topic over UFO's ging.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tja... het is er erg koud waarschijnlijk, maar je hebt bacterien die bij ongelofelijke omstandigheden kunnen overleven. er is zelfs een verhaal van bacterien die op een raket zaten die naar de maan ging. deze raket kreeg problemen en zweefde drie jaar i de grote lege ruimte rond. geen zuurstof, lage temperatuur (behoorlijk laag, gezien het feit dat het heelal het koudst is van alles omdat de temperatuur niet lager kan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder was de raket dicht bij de zon, waardoor de temperatuur veel hoger was dan 3K. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo gaat dat altijd. Ik heb nog nooit een koe gezien, dus bestaan ze ook niet. Al neem ik er 1000 foto's van, dan kom jij met 1000 argumenten waarom het niet kan: Paintshop, knutselwerk, beeld, etc. Waarom zou je alles moeten herkennen, waarom niet eens zeggen: dat heb ik nog nooit gezien.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Luchtmachtpiloot filmt UFO's (video) david_again | 2 | 12-05-2004 13:04 |