![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriendin had die in het begin ook weleens op, in de tijd dat ik verliefd op der werd, en er wild van werd hahaha ![]() Zelf heb ik voor kerst van haar de deo van Boss gehad, en het bijbehorende Eau De Toilette van Boss, dat balletje ![]() En voor vrouwen vind ik dan die Bruno Banani lekker, en Puma for women, die normale, enne Mexx is ook lekker, en acqua di gio for women, en voor de rest vind ik ze niet zo super allemaal, die dure luchtjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja. Een ex-vriend had dat altijd op. En als ik het nu bij iemand anders ruik, is dat een hele rare gewaarwording... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik ga stappen draag ik wel een lekker geurtje... georgi armani aqua ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Ik houd van dat typische mannengeurtje, geen zweetlucht maar gewoon man, misschien komt dat wel door de douchegel of andere verzorgingsproducten die hij gebruikt maar dat doet het goed bij me.
![]() Geurtjes uit de parfumerie onder andere enkele van Hugo Boss, Armani, van Gils Between the sheets.. verder weet ik zo gauw niks. Als er maar niet te veel opgespoten is en de geur niet te 'zwaar' is.. ![]() Ik zeg niet hoe mijn parfum heet, anders wil iedereen m kopen. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 14:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou ze deze hebben denk je? ![]() stom natuurlijk. maar het was een beetje onduidelijk ![]() ![]()
|
|