Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 23:47
floorzub
floorzub is offline
haha wat een coole reacties allemaal

ik voel nu echt niks meer voor hem. godzijdank had ik voordat ik het had gelezen al bedacht dat het niks zou worden.
en ja ik weet ook wel dat dit jongensopschep praat is/kan zijn, heb ik geen problemen mee, maar ik ken mezelf en ik pas niet bij zo iemand (er zijn ook zat jongens die er geen behoefte aan hebben zich zo te uiten..). dus als iemand mij probeert de tweede avond het bed in te krijgen, dan kan ie helemaal oprotten.
en hij bleef slapen omdat hij geen eigen kamer heeft maar bij zn ouders 1,5 u verderop woont maar wel de volgende morgen om 9 u moest beginnen en ik was zo lief om hem n slaapplaats aan te bieden.

maargoed, leermoment...!

Advertentie
Oud 16-05-2004, 16:04
Bravo
Bravo is offline
Hmm.. volgens sommigen is hij niet negatief. Hij praat respectloos over je en dat vind ik ook niet ok. En ook al doen ´veel´ jongens dat, ik zou dit ook niet tolereren als ik jou was.

Dus het is goed dat je nu van hem af bent.
Oud 16-05-2004, 16:34
*$tylo*
*$tylo* is offline
Gezellig dat Herman uit Zeewolde ook weer actief is!
Lieve schat, je moet de namen in de chatlogs wel veranderen want anders zien mensen die hem kennen (zoals ik) ook alles. Haha!! Ik vind het wel geestig dat ik hem hier zie!

Maar ik denk niet echt dat hij jou gebruikt heeft, jullie hebben elkaar toch gebruikt? Tenminste dat leid ik hieruit af. En inderdaad stoere mannen praat is gewoon pijnlijk maar hij deed niet echt stom over jou ofzo. Succes! Heb je m nou al gedumpt? Dat gedeelte had ik even gemist namelijk....
Oud 16-05-2004, 17:45
Still-Alive
Still-Alive is offline
ik had hem een smsje gestuurd..'handig, die chatlogs...' heheheh
Oud 16-05-2004, 18:34
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Still-Alive schreef op 16-05-2004 @ 18:45 :
ik had hem een smsje gestuurd..'handig, die chatlogs...' heheheh
Echt? Haha! Geweldig! Naar aanleiding van dit topic neem ik aan? Ja nav wat anders...?
Oud 16-05-2004, 18:35
*$tylo*
*$tylo* is offline
Heeft ie trouwens al teruggesmst?
Oud 16-05-2004, 19:26
WillKillForSex
WillKillForSex is offline

Je kan ook het topic lezen mevrouw $tylo
Oud 16-05-2004, 20:01
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 16-05-2004 @ 20:26 :

Je kan ook het topic lezen mevrouw $tylo
Ik bedoelde eerder of ze hem had geloosd met het vertellen over de chatlogs.... Maarja ik weet het: je moet zeggen wat je bedoelt. Dus mijn nederige excuses
Oud 16-05-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 18:55 :
Hoezo gebruikt?
Hij wilde een paar keer zoenen en slapen; jij wilde dat ook.
Hij lijkt je niet meer te hoeven; jij had net besloten dat je hem niet meer hoefde.

...
Oud 16-05-2004, 22:11
Sherm
Sherm is offline
Hey ik ben dus t lijdend voorwerp in dit gesprek..

en ook ik zie t probleem niet helemaal, oke tis een kansloos gesprek, maar goed, kijken jullie nooit naar Jiskefet? das alleen maar dat type geouwehoer.. en dat is dan wel grappig!
en k denk idd dat t typisch "jongens-gedrag" is om zo te praten over meisjes, maar das ook algemeen bekend toch? of t nou achter je rug om gedaan word of dat je t gewoon rustig terug kan lezen.. wat is dr nou kansloser? verder heb k ook in dat hele gesprek geen lelijk woord over dr gezegd, maar t was gewoon zo dat t in eerste instantie heel goed klikte tussen ons, gewoon heel gezellig. en k vind t ook echt een leuk meisje, maar tis mn vriendin niet. En als k dit zo lees zal t dat dan ook wel niet worden maar goed.. Opzich had ze dit ook wel gewoon tegenmij kunnen zeggen, maar nu moest ik het horen via een vriendin van me, die uit het feit dat mijn nickname werd genoemd kon opmaken dat het over mij ging.. Beetje jammer, vind dat ze me dr gewoon mee had moeten confronteren dan!

maar goed, heel leuk dat jullie uit haar verhaal maar meteen opmaken dat ze mn vriendin was en mij vervolgens veroordelen.. en dan mij nog kinderachtig en "bouwvakker" niveau noemen, wat dus zou impliceren dat ik een domme rukker ben volgens jullie.. beetje kortzichtig!!

maar goed, niet verwacht dat iemand dat soort onzinnig geouwehoer tussen twee vrienden zo serieus op zou vatten.. misschien leuk voor de meeste meisjes: een beeld in de wondere wereld van jongens onder elkaar... zo praat bijna iedereen.. dat noemen ze HUMOR! maar je kan t idd ook serieus opvatten en dan zou t best beledigend kunnen zijn..

zo was t niet bedoeld, sorry dat je het zo hebt opgevat, maar k snap nu ineens wel waarom k niet was uitgenodigd voor die jaar afsluiting afgelopen vrijdag.

nou nu word t helemaal leuk op dit forum, mogen jullie met zn allen mij af gaan zeiken, have fun! en nog bedankt he lieverd
Oud 16-05-2004, 22:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sherm schreef op 16-05-2004 @ 23:11 :
lieverd
Nu kun je wel een beetje de geschoten bok uit gaan hangen, maar jij bent hier diegene die zo stom is geweest dit via haar MSN te zeggen. Jouw fout, en nu mogen anderen je uit gaan lachen.
Oud 16-05-2004, 22:25
Sherm
Sherm is offline
nee dat probeer k niet, maar vind t gewoon niet netjes van dr dat ze t zo speelt, maar k moet eerlijk toegeven, als je t serieus opvat dat hele gesprek wat k met Yoerik had, dan zou ik mezelf ook echt een klootzak vinden, en dat heb k dr ook al verteld, wel via een smsje maar goed.. weer een teken van zwakte van mij, al denk ik niet dat ze opneemt als ik dr bel
Oud 17-05-2004, 02:21
Max19
Max19 is offline
Jezus mensen, Kunnen jullie 2 niet gewoon een biertje gaan drinken en om het hele luttele voorval hard gaan lachen ?
Komop zeg als je 61 bent dan lig je in een deuk om dit soort dingen en slaan jullie jezelf voor je kop dat je een leuke tijd misgelopen hebt door een beetje principieel te gaan lopen zeiken op elkaar
Iedere jongen schept wel eens een beetje op in een gesprek !!!
Erg hypocriet vind ik de reacties van veel zogenaamd volwassen dames hier.
Alsof jullie nooit zo`n gesprek hebben met vriendinnen !!! ff terug naar de realiteit hè!!!

Sherm: Bel haar gewoon op en bied je oprechte excuses aan, en doe het vanuit je hart.
Accepteert ze dat niet ?? Jammer dan, iemand die hier niet doorheen kan prikken is je dan niet waard en bovendien zelf nog te naief en onvolwassen.

TS: Ooit van het "in iemand inleven" gehoord ?
Als hij nou enorm botte dingen had gezegd oké, maar dit was grotendeels positief.
En geloof me, als ie echt een eikel was geweest had ie wel gezegd "Ach joh, ze is toch alleen leuk voor de sex"

Open your eyes

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 02:29.
Oud 17-05-2004, 08:00
Maarten
Maarten is offline
Kansloze vorm van humor

Sherm: Ik praat nooit zo over vrouwen, maar de meeste mensen wel en daar heb je gelijk in. En ze zeggen dan inderdaad dingen die met een paar flinke korrels zout genomen moeten worden. Maar ik blijf erbij dat ik het diep triest vindt. Misschien ben je intelligent, maar je moet toegeven dat je in deze chatlog niet je beste beentje voorgezet hebt.

Als ik je met behulp van deze chatlog zou moeten karakteriseren dan zou ik zeggen dat je een dom, gevoelloos stuk ongeluk bent.
Oud 17-05-2004, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Sherm schreef op 16-05-2004 @ 23:25 :
nee dat probeer k niet, maar vind t gewoon niet netjes van dr dat ze t zo speelt
En hier bedoel je mee, dat ze het op het forum zet?
Oud 17-05-2004, 08:30
Verwijderd
Op aanvraag van de TS gaat hier een slotje op.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten