Hey ik ben dus t lijdend voorwerp in dit gesprek..
en ook ik zie t probleem niet helemaal, oke tis een kansloos gesprek, maar goed, kijken jullie nooit naar Jiskefet? das alleen maar dat type geouwehoer.. en dat is dan wel grappig!
en k denk idd dat t typisch "jongens-gedrag" is om zo te praten over meisjes, maar das ook algemeen bekend toch? of t nou achter je rug om gedaan word of dat je t gewoon rustig terug kan lezen.. wat is dr nou kansloser? verder heb k ook in dat hele gesprek geen lelijk woord over dr gezegd, maar t was gewoon zo dat t in eerste instantie heel goed klikte tussen ons, gewoon heel gezellig. en k vind t ook echt een leuk meisje, maar tis mn vriendin niet. En als k dit zo lees zal t dat dan ook wel niet worden maar goed.. Opzich had ze dit ook wel gewoon tegenmij kunnen zeggen, maar nu moest ik het horen via een vriendin van me, die uit het feit dat mijn nickname werd genoemd kon opmaken dat het over mij ging.. Beetje jammer, vind dat ze me dr gewoon mee had moeten confronteren dan!
maar goed, heel leuk dat jullie uit haar verhaal maar meteen opmaken dat ze mn vriendin was en mij vervolgens veroordelen.. en dan mij nog kinderachtig en "bouwvakker" niveau noemen, wat dus zou impliceren dat ik een domme rukker ben volgens jullie.. beetje kortzichtig!!
maar goed, niet verwacht dat iemand dat soort onzinnig geouwehoer tussen twee vrienden zo serieus op zou vatten.. misschien leuk voor de meeste meisjes: een beeld in de wondere wereld van jongens onder elkaar... zo praat bijna iedereen.. dat noemen ze HUMOR! maar je kan t idd ook serieus opvatten en dan zou t best beledigend kunnen zijn..
zo was t niet bedoeld, sorry dat je het zo hebt opgevat, maar k snap nu ineens wel waarom k niet was uitgenodigd voor die jaar afsluiting afgelopen vrijdag.
nou nu word t helemaal leuk op dit forum, mogen jullie met zn allen mij af gaan zeiken, have fun! en nog bedankt he

lieverd