Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het klinkt idd als een lover boy. En toch, mijn vriend is vandaag 17 geworden en ik ben sinds januari 14.
Mijn ouders en zijn ouders hebben geen problemen met het leeftijdsverschil, ik hou van hem, hij van mij, we bouwen alles heel rustig op, dus ik zie geen probleem? Ik vind dat gezeur over 13-16 daarom wel een beetje overdreven. Een meisje van 13 kan er best uitzien als 17, aan mij vroegen ze op mijn 13e ook weleens of ik een studente was. Nog keer: Ik zou het alleen doen als je van hem HOUD, je zeker bent dat hij van jou HOUDT, en je het wilt ![]()
||
Citaat:
Tja... Als zij er klaar voor is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk inderdaad, dat je eerder moet proberen hem zover te krijgen, dat hij je aandacht zal geven... maar je moet nhet niet doen, omdat hij je aandacht geeft en dat doen ze thuis niet... dat is geen goede reden. Zo zou je bijna denken, dat hij je aandacht geeft om met je naar bed te gaan. Een andere vraag, die bij me op komt bij het lezen is: Hoe lang hebben jullie al met elkaar? En weet je wel zeker, dat dit geen kalver liefde is? Ow, nog wel een tip, aangezien je aandacht te kort schijnt te komen van thuis... zoek goede vrienden uit, vriendinnen waar je alles aan kwijt kunt, of tenminste een klachtendoorsluisbuis. Heb je overigens al de kindertelefoonlijn geprobeert om je klachten aan door te geven? (kunnen overigens ook een luisterend oor vormen voor het uiten van je gevoelens) En anders... zijn wij forummers er altijd nog om naar je te luisteren en om je tips te geven ![]() Hoop dat je hier iets aan hebt...
|
![]() |
ik praat elke dag erover met me ouders maar ze doen er gewoon verder nix aan. het gaat gewoon door
en ik praat ook wel op school en dan op dat moment ben ik er ook van ovetruigd dat alles weer goed komt alleen dan kom ik thuis en dan is het weer raak. overal krijg ik de schuld van. terwijl me broer gewoon wordt vertroeteld. en dit gaat al drie jaar zo, en het is gewoon zwaar klote |
![]() |
|
![]() |
Je moet het doen als jij denkt dat je er aan toe bent....maar laat je absoluut niet overhalen door je vriend!!!!dat is bij mij ook gebeurd en ik heb er later heel veel spijt van gehad!!!Ik was ook 13 alleen mijn vriend was toen al 18.....daarna heeft ie me gelijk gedumpt en ik kijk nu met veel spijt op een zeer pijnlijk (letterlijk en figuurlijk) moment uit mn leven terug, wat eigenlijk iets heel moois had kunnen zijn......dus denk er nog goed overna!!!!!en laat je vooral niet beinvloeden door buitenaf!!!!
|
![]() |
|
![]() |
Als ik jou was zou ik het zeker niet doen. 13 vind ik persoonlijk gewoon heel jong, en als je je afvraagt of het voor hem alleen sex is, moet je het sowieso niet doen, wat mij toch vreemd lijkt aangezien jullie al een jaar een relatie hebben
![]() En over je thuissituatie: Praat er inderdaad over met mensen, contactpersonen op school enzo, kan wel echt helpen, en dat je broer voorgetrokken wordt e.d. Carry Slee heeft daar een goed boek over geschreven (ik geloof dat die Kappen! heette) misschien dat dat wel boeiend voor je kan zijn...
|
![]() Als je ervan overtuigd bent dat het hem ECHT alleen maar om de seks gaat zou ik met hem kappen als ik jou was. Maar after all, je hebt het -voor wat ik heb begrepen- al wel een dik jaar met hem uitgehouden. Probeer eens na te gaan waarom je bij hem bent gebleven. Omdat hij je de aandacht gaf die je nodig had? Kijk, als dat zo is probeer dan met hem te praten en hem de situatie uit te leggen. Als hij begrip toont kan je proberen om met hem verder te gaan, en mischien later seks te hebben. Als hij geen begrip toont: KAPPEN met die kerel dan is hij je niet waard!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Sorry, vorige reactie niet gezien.
Als hij het uitmaakt omdat je dat niet wilt, of hij wordt boos, dan is ie je niet waard!!! Ik zou een jaar, 2 jaar, zo lang als zij maar nodig zou hebben op mijn vriendin wachten voor sex als zij niet zou willen. Op het moment dat je DAT gevoel hebt, dan ben je er klaar voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hallo?!?! ik laat mijn vriend ook niet testen op aids hoor?? laat jij je wel iedere keer testen dan voordat je met iemand naar bed gaat?? en waarom moet dat arme kind het aan haar ouders vertellen?? ik heb het mijn ouders ook niet verteld... waarschijnlijk beseffen ze het zich wel, maar ze praten er niet over, en dat hoeft voor mij ook niet zo nodig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen ik nog net geen veertien was vroeg een madam in de winkel aan mij 'hoe dat zo meeviel, dat eerste jaar op kot' je kan er best al oud uitzien op je dertien... *blue* |
![]() |
|
![]() |
Ik ben trots op je miss_sexy
![]() Voor de problemen in de thuis situatie, kan me inderdaad voorstellen dat dat zwaar klote is, dat je zo anders behandeld wordt als je broer. Heb wel beetje melij met je ![]() ![]() ![]() Hoop dat dit allemaal lukt, ik wens je i ieder geval veel sterkte en nogmaals, denk dat je een zeer goed besluit genomen hebt... hier de nadruk op leggend, omdat ik nog al tevaak mensen tegen kom, die in zo'n situatie maar al te graag bij die vent blijven, ookal behandeld die hun nog zo slecht. Groetjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Paniek hier Louise. | 15 | 16-06-2011 21:06 | |
Liefde & Relatie |
liefde verloren? Verwijderd | 12 | 04-03-2005 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een probleem please lees dit.... devilcat | 17 | 18-02-2002 22:36 | |
Psychologie |
Alles gaat mis: advize please???? Lindatje | 9 | 16-12-2001 12:14 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |