Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
miss_sexy schreef:
ik heb al een jaar met hem

Dus hij is iets begonnen met een meisje van 12?

Damn, als ik nu al officier van justitie was zou ik 'm meteen vervolgen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 14:00
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dus hij is iets begonnen met een meisje van 12?

Damn, als ik nu al officier van justitie was zou ik 'm meteen vervolgen...
Uitroeien die pedo's!! Eerst castreren en dan in stukjes snijden en het vlees aan haaien voeren en de uitwerpselen van die haaien dan verbranden en de as die overblijft met een raket richting de zon sturen!!
Oud 11-05-2002, 22:08
Mindfields
Mindfields is offline
Het klinkt idd als een lover boy. En toch, mijn vriend is vandaag 17 geworden en ik ben sinds januari 14.
Mijn ouders en zijn ouders hebben geen problemen met het leeftijdsverschil, ik hou van hem, hij van mij, we bouwen alles heel rustig op, dus ik zie geen probleem?
Ik vind dat gezeur over 13-16 daarom wel een beetje overdreven.
Een meisje van 13 kan er best uitzien als 17, aan mij vroegen ze op mijn 13e ook weleens of ik een studente was.

Nog keer:
Ik zou het alleen doen als je van hem HOUD, je zeker bent dat hij van jou HOUDT, en je het wilt
Oud 11-05-2002, 22:17
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nee, nee, bah, bah, bah! Een meisje van 13 is nog een klein kind! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar het is zo...en een jongen van 16 die met een meisje van 13 naar bed wil moet zich ook maar 'ns laten nakijken, dat is je reinste pedofilie.

Tja... Als zij er klaar voor is...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik is 15.. bijna 16.. mijn vriendin is ook 13.. maar ik wil NIET met haar naar bed.. vind haar daarvoor veel te jong voor!
Oud 11-05-2002, 23:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
laat maar allemaal ik weet het al
Ik hoop dat "ik weet het al" betekend:"Ik doe het niet?"

Denk inderdaad, dat je eerder moet proberen hem zover te krijgen, dat hij je aandacht zal geven... maar je moet nhet niet doen, omdat hij je aandacht geeft en dat doen ze thuis niet... dat is geen goede reden.

Zo zou je bijna denken, dat hij je aandacht geeft om met je naar bed te gaan. Een andere vraag, die bij me op komt bij het lezen is: Hoe lang hebben jullie al met elkaar?
En weet je wel zeker, dat dit geen kalver liefde is?

Ow, nog wel een tip, aangezien je aandacht te kort schijnt te komen van thuis... zoek goede vrienden uit, vriendinnen waar je alles aan kwijt kunt, of tenminste een klachtendoorsluisbuis.

Heb je overigens al de kindertelefoonlijn geprobeert om je klachten aan door te geven? (kunnen overigens ook een luisterend oor vormen voor het uiten van je gevoelens)

En anders... zijn wij forummers er altijd nog om naar je te luisteren en om je tips te geven

Hoop dat je hier iets aan hebt...
Oud 12-05-2002, 09:23
miss_sexy
miss_sexy is offline
ik praat elke dag erover met me ouders maar ze doen er gewoon verder nix aan. het gaat gewoon door
en ik praat ook wel op school en dan op dat moment ben ik er ook van ovetruigd dat alles weer goed komt alleen dan kom ik thuis en dan is het weer raak.
overal krijg ik de schuld van. terwijl me broer gewoon wordt vertroeteld. en dit gaat al drie jaar zo, en het is gewoon zwaar klote
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:23
mandydw
mandydw is offline
Je moet het doen als jij denkt dat je er aan toe bent....maar laat je absoluut niet overhalen door je vriend!!!!dat is bij mij ook gebeurd en ik heb er later heel veel spijt van gehad!!!Ik was ook 13 alleen mijn vriend was toen al 18.....daarna heeft ie me gelijk gedumpt en ik kijk nu met veel spijt op een zeer pijnlijk (letterlijk en figuurlijk) moment uit mn leven terug, wat eigenlijk iets heel moois had kunnen zijn......dus denk er nog goed overna!!!!!en laat je vooral niet beinvloeden door buitenaf!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:52
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Als ik jou was zou ik het zeker niet doen. 13 vind ik persoonlijk gewoon heel jong, en als je je afvraagt of het voor hem alleen sex is, moet je het sowieso niet doen, wat mij toch vreemd lijkt aangezien jullie al een jaar een relatie hebben

En over je thuissituatie: Praat er inderdaad over met mensen, contactpersonen op school enzo, kan wel echt helpen, en dat je broer voorgetrokken wordt e.d. Carry Slee heeft daar een goed boek over geschreven (ik geloof dat die Kappen! heette) misschien dat dat wel boeiend voor je kan zijn...
Oud 19-05-2002, 08:46
miss_sexy
miss_sexy is offline
Ik had me beslissing gemaakt en wou toch niet. Toen ik dat aan hem vertelde, werd hij heel boos op mij en nu hebben we ruzie. Ik ga het uitmaken want als hij alleen met mij wilt om de sex is hij het niet waard.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:33
ChronoFlux
ChronoFlux is offline
en zo hoort het ook.
Als je ervan overtuigd bent dat het hem ECHT alleen maar om de seks gaat zou ik met hem kappen als ik jou was. Maar after all, je hebt het -voor wat ik heb begrepen- al wel een dik jaar met hem uitgehouden. Probeer eens na te gaan waarom je bij hem bent gebleven. Omdat hij je de aandacht gaf die je nodig had?
Kijk, als dat zo is probeer dan met hem te praten en hem de situatie uit te leggen. Als hij begrip toont kan je proberen om met hem verder te gaan, en mischien later seks te hebben.
Als hij geen begrip toont: KAPPEN met die kerel dan is hij je niet waard!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:03
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
13 jaar ?? Hmz, je bent nog erg jong.....als ik jou was zou ik er nog maar paar jaartjes mee wachten...

Ga nog maar lekker met je vriendinnen leuke dingen doen (niet beledigend bedoeld ofzo hoor)

Succes!

xxx
Nicole
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:24
moenbase
moenbase is offline
maar je mag helemaal geen sex hebben voor je 16e :/
Oud 19-05-2002, 14:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:

Uitroeien die pedo's!! Eerst castreren en dan in stukjes snijden en het vlees aan haaien voeren en de uitwerpselen van die haaien dan verbranden en de as die overblijft met een raket richting de zon sturen!!
Moejje horen wie het zegt
Oud 19-05-2002, 19:55
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Moejje horen wie het zegt
hihihi
Oud 19-05-2002, 20:01
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
Ik had me beslissing gemaakt en wou toch niet. Toen ik dat aan hem vertelde, werd hij heel boos op mij en nu hebben we ruzie. Ik ga het uitmaken want als hij alleen met mij wilt om de sex is hij het niet waard.
Meisje toch, zo'n jongens moeten inderdaad gecastreerd worden. Je MOET het zeker uitmaken! En voel je zeker niet verplicht het toch zo ver te laten komen dat hij je in bed krijgt! Opletten daarmee en niet te snel iemand vertrouwen meid!!
Oud 20-05-2002, 19:01
FB
FB is offline
Toen mijn vriendin en ik het voor het eerst deden was zij 14 (wel bijna 15 trouwens) en ik 16.

Als je er beiden klaar voor bent moet je het gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:02
FB
FB is offline
Sorry, vorige reactie niet gezien.

Als hij het uitmaakt omdat je dat niet wilt, of hij wordt boos, dan is ie je niet waard!!!

Ik zou een jaar, 2 jaar, zo lang als zij maar nodig zou hebben op mijn vriendin wachten voor sex als zij niet zou willen. Op het moment dat je DAT gevoel hebt, dan ben je er klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Ten eerste is je vriend getest op AIDS?De kans dat je besmet raakt is groot.
Ten derde weten je ouders hiervan?Praat er over met je ouders als je de pil niet neemt.
zegt een 14 jarige
hallo?!?! ik laat mijn vriend ook niet testen op aids hoor?? laat jij je wel iedere keer testen dan voordat je met iemand naar bed gaat??

en waarom moet dat arme kind het aan haar ouders vertellen?? ik heb het mijn ouders ook niet verteld... waarschijnlijk beseffen ze het zich wel, maar ze praten er niet over, en dat hoeft voor mij ook niet zo nodig...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:30
miss_sexy
miss_sexy is offline
Rainbow thnx!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 10:16
MvMonster
MvMonster is offline
HOI WYFFIE..
ik was ook 13 je moet het alleen doen als je het zelf wilt.duz denk der goed over na..xxx sterkte xx
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:30
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:
Kvind het maar iets raars: jongen van 16 al getest op AIDS (? ligt dat aan mij of is dat gewoon raar?), al 3 jaar ongesteld??, ja er zijn meisjes die vroeg zijn, maar op je 10de? Normaal houden ze dat tegen of zoiets. Je zegt dat je er 16/17 uit ziet? Komaan stap uit je dromen, een meisje van 13 kan er heus geen 17 uit zien. Het kan hoogstens 2 jaar schelen, maar 17????
JA ik vind je veel te jong, ga maar terug met je popjes spelen. Sorry, maar das mijn mening.
Een meisje van 13, amper volgroeid, amper ontwikkeld....

En dat je al nadenkt of je niet te jong bent zegt ook al genoeg.

X-je

toen ik nog net geen veertien was vroeg een madam in de winkel aan mij 'hoe dat zo meeviel, dat eerste jaar op kot'

je kan er best al oud uitzien op je dertien...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:03
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik ben trots op je miss_sexy , je hebt denk ik wel een goede keuze gemaakt.

Voor de problemen in de thuis situatie, kan me inderdaad voorstellen dat dat zwaar klote is, dat je zo anders behandeld wordt als je broer. Heb wel beetje melij met je ... hmm, wat valt hieraan te doen... euhm... misschien een flauwe tip, of zelfs een vreemde, maar je ouders in zo'n situatie gewoon ignoren? ... en mochten ze dan vragen waarom je ze dan zo aan het ignoren bent, ze flink de waarheid vertellen? ... weet niet of dit helpt, maar hoop dat het de situatie wat draaglijker maakt, of tenmisnte ervoor zorgt, dat je er niet meer zoveel om geeft, da ze de hele tijd aan het mopperen zijn. Trek gewoon wat met vriendinnen op, lekker efkes winkels bekijken, meiden avonden houden bij een van de meiden thuis (waarschijnlijk dan niet bij jou) ga banden leggen emt de meiden in ieder geval, zodat je daar veel sten van kunt krijgen.

Hoop dat dit allemaal lukt, ik wens je i ieder geval veel sterkte en nogmaals, denk dat je een zeer goed besluit genomen hebt... hier de nadruk op leggend, omdat ik nog al tevaak mensen tegen kom, die in zo'n situatie maar al te graag bij die vent blijven, ookal behandeld die hun nog zo slecht.

Groetjes
Reageren

Regels voor berichten