Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 15:15
Verwijderd
ach joh , je zult wel vaker moeten vechten in je leven (fysiek of niet)

niet zo druk om maken, iedereen heeft wel ooit iemand in elkaar geslagen , denk ik . en die liggen er ook niet wakker van
Advertentie
Oud 17-05-2004, 23:05
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
hij viel je aan, jij probeerde het gevecht te voorkomen en op een vreedzame manier op te lossen,, je verdedigt jezelf, zij het mischien wat te fel , maar je hebt hem op zijn plaats gezet. Je hebt er nog spijt van ook.
Ik zou niet weten wat ik je moet verwijten

Waarschijnlijk heb je hem een wijze les geleerd alhoewel hij nog steeds lullig tegen je doet.
Kijk , jij sloeg hem een paar keer tegen een tafel en gaf hem een trap in zijn buik.

Hij had ook iemand aan kunnen vallen die geen zelfcontrole heeft maar wel een een mes op zak had. Het is uiteindelijk beter voor hem dat hij leert dat hij niet moet beginnen met vechten.
vechten blijft gewoon link. Dus je hebt hem een beetje opgevoed. Zo vat ik het verhaal op.

wat betreft zelfverdediging/ straatvechten. Er komen nou eenmaal veel emoties los bij een gevecht,, de ene keer wat meer dan de ander, maar je doet al heel snel meer dan je strict zou moeten doen om de situatie op te lossen.
Maak je er niet al te druk om zou ik zeggen.
Je kan eventueel gericht trainen op zelfverdediging om daar goed mee om te leren gaan, maar ja,, dat moet je niet alleen doen om deze situatie. dat is wat overdreven.

Als je geschrokken bent van je eigen agressie en je denkt dat er meer opgekropt zit dan de woede tegenover die jongen, dan is het mischien goed om er even goed met iemand over te praten.
Niet direct met een therapeut maar wel beter met een volwassene die je vertrouwt. Dit niet omdat je verkeerd gehandeld hebt, maar alleen als jij vind dat jij moeite hebt met je eigen gevoelens/ agressie

ik wens je iig nog veel sterkte op school.
Oud 18-05-2004, 10:33
Eend
Eend is offline
Sommige mensen verdienen het gewoon om klappen te krijgen Ik heb ook met zo'n jong samen moeten leven, maar ik vond het niet erg slim om te gaan slaan, dus heb ik iets met waarschijnlijk veel emotionele waarde van hem op de grond gesmeten toen ik echt kwaad op 'm was.
En hij maar schijnheilig de leiding opbellen, pffffffffff.

Gelukkig ben ik van m af
Oud 18-05-2004, 13:16
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Je hebt iemand geslagen en je hebt er spijt van. Prima toch?

Negeer hem verder, je hebt jezelf al bewezen, iedereen weet nu toch al dat jij sterker ben. Ik weet niet wat voor persoon je normaal bent, maar ik ben nog nooit geschorst voor een vechtpartij, wel veel na moeten komen.... maarja, misschien ben je wel heel irritant?
Oud 18-05-2004, 16:12
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
bugge schreef op 16-05-2004 @ 13:30 :
dit was zeer nuttig

als je iemand verwijt dat ie boos blijft als jij hem in elkaar gemept hebt, vind ik jou gewoon een eikel
Zoals de anderen zeggen heeft hij een lesje geleerd Is het geen tijd voor jou om weer eens in elkaar geslagen te worden?

Ik vind jou ook een eikel.
Oud 18-05-2004, 16:40
Verwijderd
Jij kan wel een cursus zelfbeheersing gebruiken knul. En daarbij, zoiets hoef je niet bij de meeste mensen te proberen.

Ach, ik zeg altijd: "Wat je uitdeeld moet je ook kunnen incasseren".
Oud 18-05-2004, 16:48
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 18-05-2004 @ 17:12 :
Zoals de anderen zeggen heeft hij een lesje geleerd Is het geen tijd voor jou om weer eens in elkaar geslagen te worden?

haha zo praat je niet tegen een dame toch?
Oud 19-05-2004, 09:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

een eikel tegen een vrouw
bovendien kan je dat niet beoordelen op 2 posts.. of jij wel?
Oud 19-05-2004, 10:24
Nona
Nona is offline
Citaat:

Ok, dit gaat de verkeerde kant op. Hangslot.

Regels voor berichten