Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 23:17
Verwijderd
mijn ouders kennen mij zo door en door dat het helemaal geen nut heeft om daar stil over te blijven. Dus toen ik een nieuw vriendje had, heb ik het zo snel mogelijk verteld.
Ik: Mam, ik ben verliefd!
Zij: Ja, op Mark, ik weet het...

Ze wist het allang, maar ze vind het gewoon fijner als ik het haar zelf vertel, dat ik het niet al die tijd voor me hou. Ze vinden het gewoon fijner als ze weten waar ik mee bezig ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 18-05-2004 @ 23:19 :
Vertel het nou maar gewoon tegen hem. Ik weet wel dat je denkt dat je het niet KAN vertrellen. Maar als je er uiteindelijk over begonnen bent bij je vader voel jij je meteen een stuk volwassener. Voor jou zelf is het meteen een hele overwinning. En het is ook gewoon goed dat je vader weet dat je met vriendjes bezig bent enzo. Vaders hebben dat niet altijd zo goed door. Je moet er gewoon echt met hem over praten of je het nou leuk vind of niet.
ik doe het niet zomaar .... ik moete echt weten hoe ik het doe.. ik word er gek van...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 19-05-2004 @ 00:09 :
Ik heb in de zelfde situatie gezeten; mijn moeder is overleden en hoe praat je dan met je vader ? Ik vond het doodeng, over vriendjes had ik het nog noooit met hem gehad.

Ik heb (een jaar geleden toen het "probleem" voor het eerst was met een jongen die toen mijn "bijna vriendje" was) een week rondgelopen met het probleem, een jongen die ver weg woonde, die ik 1 keer eerder had gezien, met wie ik heel veel online zat en had gepraat, op wie ik verliefd was.
Uiteindelijk heb ik gewoon bedacht ik zeg het gewoon het moet maar.....

"pap, ik wil het ergens over hebben, maar ik weet niet zo goed hoe, want ik had het er eigenlijk altijd met mamma over..."

-"hoe heet hij.....?"

Dus toen hij dat vroeg was alle spanning eraf en heb ik hem alles uitgelegt.

Tegenwoordig weet pappa eigenlijk altijd wel hoe het zit, tjah het is toch een behoorlijk groot deel van je leven, relaties enzo...
het is wel een beetje fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zown probleem heeft gehad....
majah ehmzz ..... ik denk niet dat ik het gewoon kan vertellen in ieder geval NOG niet...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:26
Toet0r
Toet0r is offline
Bij mijn ex heb ik het niet eens zelf aan mn ouders verteld. Het was iets van donderdag en zaterdag zou hij langs komen (dus ik moest het wel gaan vertellen, maar ik zocht naar hetjuiste moment). Op de een of andere manier, weet niet meer hoe, gingen mn zus en dr vriendin van mn broer de hele tijd aan mij vragen of ik een vriendje had enzo, dus toen moest ik het wel zeggen. Toen mn ouders daarna thuis kwamen schreeuwden ze meteen: "ze heeft een vriendje!!"
Toen moesten ze meteen alles over hem weten en vonden ze het leuk

Volgens mij moet je het gewoon zeggen, je moet toch naar hem toe kunnen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:41
Sasbeest
Sasbeest is offline
Mijn zusje had 'hem' ook haar msn lijst, en op een gegeven moment had zij aan zijn namen ook wel door dat er iets was tussen hem en mij. En toen heeft ze aan me gevraagd of ik iets met em had, en toen ik zei dat dat zo was, rende ze de overloop op en brulde naar m'n mam "Maaaam, Saskia heeft iets met Pieter!!"

Reactie van mijn mams "Oh, das toch leuk!"

Opgelost
Oud 25-05-2004, 12:30
Pierreke
Pierreke is offline
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat dat klopt!! hahaha
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:46
kastdeur
kastdeur is offline
Een half jaar lang ongeveer zijn we elkaar als vrienden gaan opzoeken. Mijn ouders wisten niet precies hoe en wat. Toen we wat kregen heb ik bijna een maand gewacht om het te vertellen aan mijn ouders. Mijn ouders wisten wel dat er iets was met een jongen, want ik lachte de hele dag en ik deed geheimzinnig.

Mijn moeder was aan het koken en ik zat op de tafel en vertelde dat ze gelijk hadden gehad en dat ik iemand had leren kennen die ver weg woont.

Mijn moeder begon toen heel wantrouwig te vragen hoe oud `ie was en of het een buitenlander was( ) en dergelijke.
Ze vond het geloof ik wel leuk, maar ze reageerde nogal bozig omdat ze dacht dat ik het haar wel eerder zou vertellen.

Hmm, wat een vaag verhaal.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:22
Verwijderd
mijn broer weet nu wel dat ik een vriendje heb omdat hij dat aan mijn msn naam en avatar heeft gezien...
maar hij zit soms te plagen maar niet als mijn vader erbij is dus... ik weet nog steeds niet of ik het wel moet zeggen en als het wel moet dan weet ik nog niet hoe en waneeer....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:06
Stefanie
Stefanie is offline
Ik snap het wel dat je ouders bezorgd zijn omdat je nog best wel jong bent. Je zomaar even naar je vriend te laten gaan. Eerst je vriend aan je pa voorstellen en laten zien dat het wel goed zit enzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten