Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 14:49
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 13:52 :
Jeej! Ik heb de poster
Idem
Advertentie
Oud 04-06-2004, 16:13
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
madwoman schreef op 04-06-2004 @ 11:02 :
jup Veel t-shirtjes enzo
ok, leuk
Oud 04-06-2004, 21:48
mobie
mobie is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 01-06-2004 @ 22:08 :
Ik geloof dat je HUMO ook op de meeste plaatsen in Nederland kan kopen. (er staat op de cover in ieder geval Nederland: 2.20 zodus).

Tis meer een politiek links geďnspireerd tv-weekblad met een uitstekende muzikale smaak dan iets Oor-achtig.

Vooral hun Rock Rally heeft de afgelopen jaren nogal veel indruk gemaakt op zowat iedere muziekliefhebber met een voorliefde voor obscure Belgische bandjes. Op hun site vind je er de hele geschiedenis van: www.humo.be

Ze zijn ook sponsor van Rock Werchter. (Bertje staat toch ieder jaar opgesteld?)

Obscure Belgische bandjes

Zowat alle Belgische bands met een beetje faam van de laatste 10 - 15 jaar hebben ergens wel iets met de de Rock Rally te maken.
Oud 05-06-2004, 11:14
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
mobie schreef op 04-06-2004 @ 22:48 :

Zowat alle Belgische bands met een beetje faam van de laatste 10 - 15 jaar hebben ergens wel iets met de de Rock Rally te maken.
mja en er zijn er nog veel meer die wel meegedaan hebben die niet al te veel faam hebben verworven en daardoor min of meer obscuur zijn gebleven (en dan zeker in Nederland). Maar oké, uw standpunt is ook begrijpelijk.
Oud 08-06-2004, 06:38
mobie
mobie is offline
Er worden vanaf 10.00h vandaag 8000 nieuwe dagtickets vrijgegeven. 2000 dagtickets per dag dus. Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon besteld worden.
Dit is mogelijk omdat de organisatie beslist heeft om het terrein met 2ha uit te breiden.

Info kijk de site ofzo

Iets in mij zegt me dat je er best snel bij bent
(*kijkt nog ff naar zijn combi* )
Oud 08-06-2004, 08:53
Earphone
Earphone is offline
Inderdaad + Modest Mouse toegevoegd aan de affiche.

Edit: waarschijnlijk modest mouse tijdens lost prophets, boehoe!

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 09:04.
Oud 08-06-2004, 17:12
Help Valentijn
Citaat:
mobie schreef op 08-06-2004 @ 07:38 :
Er worden vanaf 10.00h vandaag 8000 nieuwe dagtickets vrijgegeven. 2000 dagtickets per dag dus. Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon besteld worden.
Dit is mogelijk omdat de organisatie beslist heeft om het terrein met 2ha uit te breiden.

Info kijk de site ofzo

Iets in mij zegt me dat je er best snel bij bent
(*kijkt nog ff naar zijn combi* )
uitverkocht om 10.40 u, wel nog donderdagtickets dacht ik.
Oud 08-06-2004, 17:43
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 08-06-2004 @ 18:12 :
Da's snel. Wel te verwachten natuurlijk.
Oud 09-06-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 04-06-2004 @ 17:13 :
ok, leuk
En juweeltjes en tattooshop, hennading, gothic kleding, broeken (ben al aan t sparen om nog 2 van die modellen te kopen ), een of ander relaxding, een kop van jut, wierook, sjaals, eigenlijk best uitgebreid als je het nagaat. Een klein marktje zeg maar en dan de bandtshirtstands en de stands van de sponsors, een podium voor beginnende bands, een dance-tent (Ofzoiets, van cola iig, ben er nog nooit binnen geweest). En bij de toegangsweg langs A1 enzo zijn er ook stands.

Citaat:

Heerlijk veel goeie Belgische bands..

En en en... beste mensen, dank u voor al uw steun en medeleven en tips... ik heb een kaart!!!!!!!!!!!!!!!!! Lalalalala *doet raar klein dansje*
Maar nu zoek ik eiglijk nog eentje voor de persoon die met me meegaat, dus tips zijn nog altijd welkom . Maar IK heb een kaart en dat is het belangrijkst . Pebbletje, we moeten foonnummers uitwisselen zodat jullie je tent bij ons kunnen komen gooien als we op A1 zitten.

Het moet nog een beetje tot me doordringen want ik was stiekem al in de veronderstelling dat het niet doorging. Maar nu kan de zin weer door mijn aderen vloeien...
Oud 09-06-2004, 13:16
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 13:52 :
Jeej! Ik heb de poster
Ik dus niet.. ben naar 3 winkels geweest; allemaal uitverkocht.. tss..
wat stond er eigenlijk op?

Ik begin eindelijk te beseffen wat voor geweldige line-up Werchter heeft! Heb een btje wat gedownload en alles is bijna leuk! Tot nu toe wil ik zeker naar 20 bands.. waarschijnlijk zal ik niet veel eten daar..
Oud 09-06-2004, 13:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 08-06-2004 @ 18:12 :
hehe
Oud 09-06-2004, 13:28
Metal
Metal is offline
Lars Ulrich ligt trouwens in het ziekenhuis

bron
Oud 13-06-2004, 12:38
Anoniem
ik vind de line up wel cool!!!! The darkness en dropkickmurphys en franz ferdinand zijn heel cool! okee nothing beats Rhcp, maar jah je kunt ook niet alles hebben
Oud 13-06-2004, 14:04
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
ik ga naar werchter.... "Who Wants To Touch Me?"
Oud 13-06-2004, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Zepp schreef op 13-06-2004 @ 13:38 :
ik vind de line up wel cool!!!! The darkness en dropkickmurphys en franz ferdinand zijn heel cool! okee nothing beats Rhcp, maar jah je kunt ook niet alles hebben
*kuch*
2 jaar geleden was het geluid bij rhcp zo bagger slecht dat we zijn weggegaan .
Oud 14-06-2004, 00:00
Metal
Metal is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 13-06-2004 @ 15:04 :
ik ga naar werchter.... "Who Wants To Touch Me?"
Oud 14-06-2004, 08:20
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-06-2004 @ 01:00 :
kheb er wel zin in....
Oud 14-06-2004, 17:35
Anoniem
Citaat:
Mutant schreef op 14-06-2004 @ 00:19 :
*kuch*
2 jaar geleden was het geluid bij rhcp zo bagger slecht dat we zijn weggegaan .
Niet zo zeiken..2 jaar geleden is een hele tijd enne trouwes het gaat dus wel over werchter he! ik heb zin in franz ferdinand, en the darkness..en hopelijk ontdek ik ook nog nieuwe leuke bands
Oud 14-06-2004, 17:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-06-2004 @ 12:08 :
En juweeltjes en tattooshop, hennading, gothic kleding, broeken (ben al aan t sparen om nog 2 van die modellen te kopen ), een of ander relaxding, een kop van jut, wierook, sjaals, eigenlijk best uitgebreid als je het nagaat. Een klein marktje zeg maar en dan de bandtshirtstands en de stands van de sponsors, een podium voor beginnende bands, een dance-tent (Ofzoiets, van cola iig, ben er nog nooit binnen geweest). En bij de toegangsweg langs A1 enzo zijn er ook stands.
Ow genoeg te doen dus (dat wordt sparen, op festivals kleren kopen is altijd leuk hehe )
Ik was al bang dat er niet veel te doen zou zijn, omdat ik daar op de site verder niks over zag enzo...
Nou vervelen zal ik me niet
Oud 14-06-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 14-06-2004 @ 18:49 :
Ow genoeg te doen dus (dat wordt sparen, op festivals kleren kopen is altijd leuk hehe )
Ik was al bang dat er niet veel te doen zou zijn, omdat ik daar op de site verder niks over zag enzo...
Nou vervelen zal ik me niet
Ik ben ook wel blij dat er zoveel te doen is
En ik heb nog een hoop nieuwe kleren nodig, dus dat komt mooi uit
Oud 14-06-2004, 23:01
Verwijderd
Er is echt genoeg te doen hoor. Keuze tussen hoofdpodium en piramidemarquee, Humostand, allerlei vage eetstands, reclamestands van KBC, Het Laatste Nieuws, Stubru enzo waar je meestal dingen kunt winnen. Vorig jaar werd er zelfs ergens een soort danswedstrijd georganiseerd en bij KBC kon je winnen dat je op hun dak kon gaan staan en door een fikse verrekijker het terrein kon afspeuren.
Oor heeft ook een stand waar je goedkoop Oors kunt halen, de markt zit er dan, met een relaxstand, tatooshop, hennading, kop van jut, massagestand,...
Dan heb je de afkoelplekjes: een soort springkussen waar fijne nevel in gespoten wordt.
Koffiehoeken, kleine soort vrijpodium, colatent, pfoe echt genoeg. En buiten het terrein is er ook altijd genoeg te doen. En op de camping kun je vriendelijk zijn tegen een grotere groep waarop die je vast uitnodigt om er gezellig bij te komen hangen.
Oud 14-06-2004, 23:06
Escapism
Escapism is offline
nou al die dingen die jij noetm die je kan doen, heb je na 1 keer ook wel gezien
Oud 15-06-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 15-06-2004 @ 00:06 :
nou al die dingen die jij noetm die je kan doen, heb je na 1 keer ook wel gezien
Je gaat ook voor de optredens, niet voor wat er omheen zit. Dat is tijdsvulling, en daarmee krijg je echt wel de tussenliggende tijd voorbij.

Zoniet, dan ga je terug naar de camping om te pokeren voor drank. Zul je zien hoe snel de tijd gaat .
Oud 15-06-2004, 14:32
Anoniem
er is echt wel genoeg te doen rondom te optredes hoor, en anders kun je nog altijd leuke mensen gaan bekijken joh die belgische jongens met lange haren....
Oud 25-06-2004, 07:02
Verwijderd
ROCK WERCHTER!!!

Hét wereldfestival bij uitstek in ons Belgenlandje!!!

>> http://www.rockwerchter.be/RW2004/splash.htm

[!! nog 151 uren en 55 minuten te gaan !!]
Oud 25-06-2004, 15:57
Anoniem
Citaat:
geilespookje schreef op 25-06-2004 @ 08:02 :
ROCK WERCHTER!!!

en voor welke bands sta jij al te springen??
Oud 25-06-2004, 16:45
Verwijderd
placebo!!!
Oud 26-06-2004, 13:32
Verwijderd
Daan <3

Maar er komt echt veel te veel
Korn, Roosjes, Placebo, Bowie, Cure, Kowlier, Lost Prophets,... argh...

het hamsteren is begonnen
Oud 26-06-2004, 18:38
Verwijderd
Volgens mij gaat het helemaal geen mooi weer worden

Is Werchter met veel regen ook een enorme modderpoel, zoals Lowlands 2002 bijvoorbeeld?

En kun je met een Nederlands bankpasje ook gewoon pinnen daar?
Oud 26-06-2004, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-06-2004 @ 19:38 :

Is Werchter met veel regen ook een enorme modderpoel, zoals Lowlands 2002 bijvoorbeeld?

En kun je met een Nederlands bankpasje ook gewoon pinnen daar?
ja en ja
Oud 26-06-2004, 18:48
Help Valentijn
Frank Deboosere, Belgische immer sympathieke weerman, kondigde net met een enorme grijns aan dat het mooi wordt. Tot woensdag. De dagen daarna kwamen er buien. Ik blijf het weerbericht in spanning volgen.

Ach, ik kan toch alle teren op enkele jaren Pukkelpop ervaring, erger dan wakker worden in een enorme plas, met je schoenen die langs je drijven, kan al niet.
Oud 26-06-2004, 19:56
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Danko Jones, Ben Harper, Pixies, Monster Magnet (hehe), Lenny Kravitz.. ik ga me wel vermaken.
Oud 26-06-2004, 22:50
Verwijderd
'k had net even op teletekst gekeken en daar staat dat het tot dinsdag gaat regen en vanaf woensdag wisselend bewolkt...zo'n 18 graden...
Werchter is zoooveel leuker met goed weer...
Oud 26-06-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 26-06-2004 @ 23:50 :
'k had net even op teletekst gekeken en daar staat dat het tot dinsdag gaat regen en vanaf woensdag wisselend bewolkt...zo'n 18 graden...
Werchter is zoooveel leuker met goed weer...
jaaa.. ik hoef geen 30 graden en alleen maar zon, wolkjes vind ik echt niet erg, maar het hele weekend regen en koud is niet leuk
Oud 26-06-2004, 23:30
Verwijderd
* nog 111 u 28 m 6 s 185 ms *
Oud 26-06-2004, 23:51
Verwijderd
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
geilespookje schreef op 25-06-2004 @ 08:02 :
ROCK WERCHTER!!!

--------------------------------------------------------------------------------

en voor welke bands sta jij al te springen??
Er zijn ZOVEEL goede groepen die gaan komen!

Basement Jaxx, The Black Eyed Peas, Moloko, The Rasmus, N*E*R*D*, Magnus, Novastar, Nelly Furtado, Sugababes, Admiral Freebee, The Cure... enz ...

Maar ik kan niet komen..

Alles was uitverkocht in enkele weekjes tijd ofzo [combitickets bijvoorbeld waren direct de deur uit... een oorzaak zou zijn dat er dit jaar zowel in Nederland, Frankrijk, Duitsland... tickets worden verkocht en dus een deel via deze wegen al sneller de deur uit zijn! gvd! ]
Oud 27-06-2004, 00:08
Metal
Metal is offline
Het wordt helemaal te gek

Afgezien van het weer dan

Maar we zullen zien, wat het weer betreft
Oud 27-06-2004, 09:56
Anoniem
Citaat:
Metal schreef op 27-06-2004 @ 01:08 :

is er kutweer voorspelt dan?
Oud 27-06-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-06-2004 @ 01:08 :

En aan regen ben je na een dag ook wel weer gewend Lowlands 2002 was ook niet bepaald het beste festival weer, maar ik heb het daardoor echt niet minder naar mn zin gehad.

En misschien valt het wel heel erg mee. Toen ik voor het eerst naar Pinkpop ging, werd ook 3 dagen regen en 20 graden voorspeld, en uiteindelijk heeft 3 dagen steeds de zon geschenen en was het ontzettend warm
Oud 27-06-2004, 13:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Zepp schreef op 27-06-2004 @ 10:56 :
is er kutweer voorspelt dan?
nouja ze zeiden dat het vanaf woensdag minder wordt, maarja, ze zeggen veel
Oud 27-06-2004, 15:37
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Metal schreef op 27-06-2004 @ 14:12 :
nouja ze zeiden dat het vanaf woensdag minder wordt, maarja, ze zeggen veel
mja keb bij pinkpop gehad dat ze de dag van tevoren nog zeiden dat t slecht ging worden en toen was t 3 dagen lang 35 graden, dus
Oud 27-06-2004, 15:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 27-06-2004 @ 00:51 :
Alles was uitverkocht in enkele weekjes tijd ofzo [combitickets bijvoorbeld waren direct de deur uit... een oorzaak zou zijn dat er dit jaar zowel in Nederland, Frankrijk, Duitsland... tickets worden verkocht en dus een deel via deze wegen al sneller de deur uit zijn! gvd! ]
Het is al maanden uitverkocht. Had je vantevoren ook wel kunnen bedenken

Ik zou trouwens ook naar werchter gaan, maar ik heb geen zin meer. Ik heb het kaartje maar weggedaan. De lineup is niet echt mijn ding
Oud 27-06-2004, 17:59
Verwijderd
http://lastserver.weeronline.be/Belgiee/Leuven.htm

nee...ziet er niet heel leuk uit...

maar het word daar niet snel een modderpoel volgens mij...de helft van het veld is al bedekt met van die zwarte platen. En dat andere deel is nog vrij 'grassig'

De campings daarentegen...
Oud 27-06-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 27-06-2004 @ 18:59 :
http://lastserver.weeronline.be/Belgiee/Leuven.htm

nee...ziet er niet heel leuk uit...

maar het word daar niet snel een modderpoel volgens mij...de helft van het veld is al bedekt met van die zwarte platen. En dat andere deel is nog vrij 'grassig'

De campings daarentegen...
donderdag en vrijdag regen
Mja, het kan nog wel veranderen, weersvoorspellingen kloppen wel vaker niet, zeker als het nog 5 dagen duurt..
Oud 27-06-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-06-2004 @ 16:42 :
Het is al maanden uitverkocht. Had je vantevoren ook wel kunnen bedenken

Ik zou trouwens ook naar werchter gaan, maar ik heb geen zin meer. Ik heb het kaartje maar weggedaan. De lineup is niet echt mijn ding
ik zei alleen dat alles in enkele weken was uitverkocht, en UITERAARD is dat enkele maanden geleden gebeurd..

ik kon dat niet verwachten, dit jaar is het echt zččr snel gegaan, vooral omdat in NEDERLAND en andere buurlanden zoals het V.K. en Frankrijk nu ook kaartjes te koop werden aangeboden, waardoor alles nog sneller de deur uitvloog!
Oud 27-06-2004, 22:06
Verwijderd
Op de camping is het vrij rampzalig. Maar op het terrein liggen bij het podium platen en de rest is vrijwel gras. maar ja, alles wordt na een tijdje blubber .

En als het echt gaat storten, slaap ik toch mooi in mijn auto. Jaar 1 heb ik in een lekkende tent gelegen, nooit meer .

Regenen hoeft t niet, maar die gekte van vorig jaar is ook echt niet meer nodig. Allemaal op een hoopje kruipen in elk stukje schaduw dat er te vinden is...
Oud 27-06-2004, 22:07
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ach, het is gewoon lastig om het weer zover vooruit te voorspellen.

Citaat:
geilespookje schreef op 27-06-2004 @ 23:04 :

ik kon dat niet verwachten, dit jaar is het echt zččr snel gegaan, vooral omdat in NEDERLAND en andere buurlanden zoals het V.K. en Frankrijk nu ook kaartjes te koop werden aangeboden, waardoor alles nog sneller de deur uitvloog!
Er waren maar een tiental adressen in Nederland waar je die kaartjes kon kopen, ik denk niet dat zoiets erg veel invloed heeft.
Oud 27-06-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 27-06-2004 @ 23:07 :
Ach, het is gewoon lastig om het weer zover vooruit te voorspellen.

Er waren maar een tiental adressen in Nederland waar je die kaartjes kon kopen, ik denk niet dat zoiets erg veel invloed heeft.
Niet onderschatten, die tiental adressen hebben elk zeker enkele 100de klanten, en niet alleen nederland, ook verenigd Koninkrijk, Duitsland, France.. en Belgique uiteraard. [ik geraak misschien nog aan VIP-tickets! Jieuuuuj ]
Oud 27-06-2004, 22:14
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 27-06-2004 @ 23:09 :
Niet onderschatten, die tiental adressen hebben elk zeker enkele 100de klanten, en niet alleen nederland, ook verenigd Koninkrijk, Duitsland, France.. en Belgique uiteraard.
Sure, maar ik denk niet dat er veel meer dan 15 a 20 duizend kaarten buiten België zijn verkocht. Vooral tijdens de Belgische voorverkoop zal het hard gegaan zijn.
Oud 27-06-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 27-06-2004 @ 23:14 :
Sure, maar ik denk niet dat er veel meer dan 15 a 20 duizend kaarten buiten België zijn verkocht. Vooral tijdens de Belgische voorverkoop zal het hard gegaan zijn.
das waar
Advertentie

Regels voor berichten