![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Obscure Belgische bandjes ![]() Zowat alle Belgische bands met een beetje faam van de laatste 10 - 15 jaar hebben ergens wel iets met de de Rock Rally te maken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En en en... beste mensen, dank u voor al uw steun en medeleven en tips... ik heb een kaart!!!!!!!!!!!!!!!!! Lalalalala *doet raar klein dansje* Maar nu zoek ik eiglijk nog eentje voor de persoon die met me meegaat, dus tips zijn nog altijd welkom ![]() ![]() Het moet nog een beetje tot me doordringen want ik was stiekem al in de veronderstelling dat het niet doorging. Maar nu kan de zin weer door mijn aderen vloeien... |
![]() |
||
Citaat:
wat stond er eigenlijk op? Ik begin eindelijk te beseffen wat voor geweldige line-up Werchter heeft! Heb een btje wat gedownload en alles is bijna leuk! Tot nu toe wil ik zeker naar 20 bands.. waarschijnlijk zal ik niet veel eten daar.. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 jaar geleden was het geluid bij rhcp zo bagger slecht dat we zijn weggegaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was al bang dat er niet veel te doen zou zijn, omdat ik daar op de site verder niks over zag enzo... Nou vervelen zal ik me niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb nog een hoop nieuwe kleren nodig, dus dat komt mooi uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoniet, dan ga je terug naar de camping om te pokeren voor drank. Zul je zien hoe snel de tijd gaat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ROCK WERCHTER!!!
Hét wereldfestival bij uitstek in ons Belgenlandje!!! >> http://www.rockwerchter.be/RW2004/splash.htm [!! nog 151 uren en 55 minuten te gaan !!] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Basement Jaxx, The Black Eyed Peas, Moloko, The Rasmus, N*E*R*D*, Magnus, Novastar, Nelly Furtado, Sugababes, Admiral Freebee, The Cure... enz ... Maar ik kan niet komen.. ![]() Alles was uitverkocht in enkele weekjes tijd ofzo [combitickets bijvoorbeld waren direct de deur uit... een oorzaak zou zijn dat er dit jaar zowel in Nederland, Frankrijk, Duitsland... tickets worden verkocht en dus een deel via deze wegen al sneller de deur uit zijn! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En misschien valt het wel heel erg mee. Toen ik voor het eerst naar Pinkpop ging, werd ook 3 dagen regen en 20 graden voorspeld, en uiteindelijk heeft 3 dagen steeds de zon geschenen en was het ontzettend warm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou trouwens ook naar werchter gaan, maar ik heb geen zin meer. Ik heb het kaartje maar weggedaan. De lineup is niet echt mijn ding ![]()
|
Verwijderd
|
http://lastserver.weeronline.be/Belgiee/Leuven.htm
nee...ziet er niet heel leuk uit... maar het word daar niet snel een modderpoel volgens mij...de helft van het veld is al bedekt met van die zwarte platen. En dat andere deel is nog vrij 'grassig' ![]() De campings daarentegen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, het kan nog wel veranderen, weersvoorspellingen kloppen wel vaker niet, zeker als het nog 5 dagen duurt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kon dat niet verwachten, dit jaar is het echt zččr snel gegaan, vooral omdat in NEDERLAND ![]() |
![]() |
||
Ach, het is gewoon lastig om het weer zover vooruit te voorspellen.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|