Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
dusja :/ Citaat:
Citaat:
![]() mja, net een paar maanden... juist ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ze er op tegen zijn, want ik vind het behoorlijk abnormaal als je met je ouders een jointje gaat zitten roken. het zijn wel je ouders die je iets moeten bijbrengen en je moeten opvoeden, het is niet je vriendje...
||
Citaat:
Zolang je ze dan maar tegelijkertijd inplant (wat op dat moment nog beter lukt ook dan wanneer je de grote boze ouder speelt) dat ze niet te vaak een joint mogen roken, dat ze op moeten passen met drugs, en dat ze het liefst ook niet meer gaan doen dan een jointje roken. Als je vrienden bent met je kind, zal hij/zij hier denk ik sneller naar luisteren. (Je hoort het al, ik zou, als ik ouder was, en ouder was, een vader zijn die best een jointje met zijn zoon/dochter zou kunnen roken. En dat ik naar de kunstacademie wil heeft daar niets mee te maken ![]() En bij pubers is het weer net een iets ander verhaal: pubers doen alles wat hun ouders hen verbieden. "Blijf bij drugs weg, hoor je!" "Ja mam" En vervolgens zit hij/zij ergens op een bankje te blowen met klasgenootjes. Trust me, I know, ik ben een van die kinderen. Dus de ouder uithangen kan ook averechts werken. Denk ik zo ![]()
||
Citaat:
![]() nee ligt er wel aan wat voor relatie je met je ouders hebt, en wat Type zegt, wat voor soort ouders je hebt.
||
Citaat:
1. je weet zeker dat het veilig gaat (as in: goede shit, goede verhoudingen, niet gemixt met andere drugs, etc etc) 2. wie weet versterkt het een vriendschapsband ![]() Ja, ik zie niet in waarom niet, eigenlijk...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn 16e mocht ik niet eens uitgaan, de klas is toen met zijn allen komen smeken of ik wel naar mijn eigen klasfuif mocht komen, dat is uiteindelijk gelukt, maar om 1u stipt zouden ze me komen halen. Ik ben pas op café mogen gaan en uitgaan toen ik een vaste vriend had en toen was ik op een maand na 17. Dan: zakgeld: ik heb nooit zakgeld gekregen. Ik heb sinds mijn 13e altijd gewerkt voor mijn geld, daar moest ik dan ook alles mee kopen, schoenen, kleren die zij niet ok vonden of die ik niet nodig had (als ik echt iets nodig had, kreeg ik het wel, winterjas, trui enzo), cds, stereo,... En het is me alijd gelukt. Zonder zakgeld valt heel goed te leven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs als je je kut voelt Wammus | 84 | 10-12-2004 11:17 | |
Drugs & Alcohol |
drugs en ouders funkypunk | 6 | 23-05-2004 14:52 | |
Drugs & Alcohol |
Gaarne lezen, over dit drugs en alcohol forum Internationalist | 61 | 02-10-2003 22:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Vriend en ouders.. Eleanor | 28 | 16-09-2002 17:33 |