Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmmz nou als je naar londen wilt ga ik mee ![]() en over haarlem: kvinnet wel relaxt, lekker compact, prettige sfeer wel en ook wel wat koele winkels (bo'jangles, revert) |
![]() |
|
![]() |
aaaaaaah, doetinchem winkelt best leuk hoor! met het keldertje enzo..... en het is er gezellig (ghehe, wonen mijn oma's wiiiii)
zelf woon ik in nijmegen, ik vind het wel een gezellige stad, maar dat is natuurlijk ook omdat ik er woon en dus veel mensen tegenkom ![]()
|
![]() |
Ik ga meestal winkelen in Tilburg omdat ik daar woon, maar ik was gisteren naar Den Bosch geweest en daar zit een leuke winkel, Gassel met Miss Sixty, Indian Rose en da soort kleren en daar ben ik helemaal gek van. In tilburg ga ik meestal naar Fresh , Men @ work en The Store...
Binnenkort ga ik een keertje naar Utrecht met een vriendin daar ben ik nog nooit geweest. Verder zijn Breda, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam ook heel erg leuk. Zo goed??? Kusszke Angie
|
Verwijderd
|
NIJMEGEN!!! ech toppie met al die kledingwinkels!! heerlijk om daar te shoppen aan t eind van de dag doen je voeten keizeer en heb je 100 tassen aan je arm hangen (nou ja misschien ietsie minder) mja dat vin ik duss superleuk. niet alleen die standaard dingen zoals cool cat waar ik trouwens meestal nie veel aan vind. maar ook winkeltjes waarin je dingen kunt kopen zonder dat de hele school er meteen in loopt!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|