![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() po·ly·fo·nie (de ~ (v.)) 1 [muz.] manier van componeren waarin de verschillende stemmen geheel of ten dele zelfstandig worden behandeld Das een gewone aanduiding voor een bepaald soort muziek... er worden dus meerdere melodielijnen die weinig met elkaar te maken hebben door elkaar heen gespeeld... Polyfonische muziek is moeilijk om te spelen (en te componeren)en het is (voor de meeste mensen) lastiger om naar te luisteren dan naar gewone muziek... [edit] oja... k weet nu even geen voorbeeld... maar als je graag wil enzo... kan ik wel een muziekstuk voor je opzoeken
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
polyfoon = meerdere tonen tegelijk kijk, zonder dat ik op internet een woordenboek hoef op te zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Polyfoon betekend dus niet meerdere tonen tegelijk, ik vind het niet heel erg vreemd dat je dat dacht... gezien poly meerdere en foon klanksegment betekent... Dit weet ik omdat ik eindexamen muziek ga doen nzo... en die rolleyes zijn kut.
||
Citaat:
dit weet ik omdat ik muziektechnologie compositie&productie aan de hku ga doen enzo... |
![]() |
||
Citaat:
....jezus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarre i've had worse ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mjah boeie oja... gaaf trouwens dat je dat gaat doen...
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh zeker wel. Maar er moet natuurlijk wel een tegenprestatie zijn. ![]() Mijn voorspelling is dat één van ons na een kwartiertje uit pure frustratie een goedgemikte stoel naar de stereo smijt en we ons vervolgens collectief aan de drank vergrijpen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wedden dat ik het volhoud?
||
Verwijderd
|
Citaat:
een feestje van 4 uur houd ik vol, dus een ceedeetje van een uur ook wel ![]() biiieeer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() omg mja dr naar luisteren is het probleem niet eens, maar door een slaaptekort en lawaaioverlast word je er idd vast vrij paranoia van |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad, veel threeoneg spul, plus zon beetje alles wat onder noise valt - met hair police als een van de bekendere. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[appr.] cha0s Verwijderd | 87 | 08-12-2005 13:28 | |
Drugs & Alcohol |
cleanathon little nemo | 310 | 05-03-2005 08:38 | |
Drugs & Alcohol |
cha0s stopt met blowen (voor 3 maanden)... Sure!? zeehond23 | 58 | 15-02-2005 17:04 | |
Drugs & Alcohol |
Mooiste uitspraken oiv verdovende middelen part III Type | 500 | 25-01-2005 00:51 | |
Muziek |
Cha0s MikeyMo | 4 | 13-03-2004 00:43 | |
Muziek |
Voorstelling: THE MAD CAPSULE MARKETS Datum: za 15 mrt 2003 Zaal: Melkweg oude zaal Martin Dude | 43 | 16-03-2003 20:04 |