![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Om het nog even over favorite episodes te hebben, deze Voyager episode is naar mijn mening ook best wel goed, vooral die clown in de episode. Year Of Hel en zo'n beetje alle Borg-episodes zijn ook erg goed.
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 19:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf vind ik de aflevering The Chute van Voyager één van de besten. Lekker duister en eindelijk eens een keertje van dat steriele schip af. Ook het acteerwerk is een stuk minder stijf in deze ep. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan die frons die ze doet, geweldig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*Vind zelf Firefly ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus ik betwijfel 't want ze gingen anders ook door op zaterdag.. verder is de kans ook klein dat ze dubbele afleveringen gaan doen van ENT vanaf deze maand... omdat ze dan na 12 weken alweer klaar zijn...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bij The Next Generation daarentegen mag die serie tot het einde in dagen herhaalt worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enterprise, daarentegen, begint steeds aardiger te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen het jammere is dat je af en toe verwacht en zou willen dat ze de nieuwste van de nieuwste technieken gebruiken, terwijl ze nog zo'n beetje in de Renaissance van de ruimtevaart zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beter doen ze er maandagavond naast Enterprise en TNG nog ff een Voyager afleveringetje bij. Kunnen ze dat Red Dwarf ditchen, dat suckt toch ernstig. Overigens is de kans dat ze dubbele afleveringen van Enterprise zullen uitzenden idd erg klein. Maar 't zou wel dope zijn, of niet soms?
||
![]() |
Citaat:
Good evening. Here is the news on Friday, the 27th of Geldof. Archeologists near mount Sinai have discovered what is believed to be a missing page from the Bible. The page is currently being carbon dated in Bonn. If genuine it belongs at the beginning of the Bible and is believed to read "To my darling Candy. All characters portrayed within this book are fictitous and any resemblance to persons living or dead is purely coincidental." The page has been universally condemned by church leaders. Geweldig. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar kan ik nu aannemen dat iedereen die hier zei dat ze Star Trek niet leuk vonden, alleen Star Wars leuk vind? Of zijn er nog mensen die andere SF-series preferen boven Star Trek? De meeste SF-series zijn voor zover ik weet pure bagger, vooral dat Stargate SG-1 dat Veronica sinds kort uitzend. Die gasten die dat verzonnen hebben moeten echt dronken zijn geweest.
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 18:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik prefereer andere SF, die zich niet zonodig in de ruimte afspeelt. Om maar eentje te noemen: Blade Runner. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de wezens die willen wonen in "the expanse" zijn wezens van een andere dimentie, en ze hebben die spheres nodig zodat ze daar kunnen wonen, ze maken de xindi wijs dat de mensen een bedreiging voor ze zijn, maar eigenlijk worden ze blabla ik heb geen zin om verder te typen. tis echt een onzin verhaal en star trek gaat met de dag achteruit. |
![]() |
||
Citaat:
De Vulcans helpen niet, omdat ze basically de expanse niet indurven, door alle anomolies. Sub-Commander T'Pol heeft ook ontslag genomen omdat ze anders niet mee mocht op Enterprise de expanse in.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Star Trek is cool, niet specifiek vanwege de beelden die ze laten zien maar ook vanwege de wereld die ze hebben gecreeerd. Er worden soms inderdaad zoals eerder werdt aangegeven een andere kijk op de wereld gegeven zoals bijvoorbeeld een aflevering waarin een personage op verschillende planeten een soort van God speelde en daarmee de bewoners van die planeet om de tuin leidde. En persoonlijk vind ik mensen die zo kleden wel erg ver gaan ![]() Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 18:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Star Trek Iemand Jongen | 37 | 02-10-2015 14:44 | |