Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat is niet van msn plus denk ik... het is heel gevaarlijk + vervelend (een voorbeeld is: alles wat je intypt stuurt die balk naar een site toe die die gegevens doorverkoopt, al jouw w8woorden en tekst!) oplossing: http://www.lavasoftusa.com/support/download/ (stukje naar onderen schuiven, downloaden, en meteen laten lopen! sommige programma's kunnen niet meer naar behoren werken, maar das alleen maar goed, geloof me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sommige spelletjes .. ik weet niet wat je op je comp. hebt, maar als je nog nooit een spywarescan hebt laten lopen zal 'ie heel wat vinden ![]() ![]() (als je meer wilt weten, stuur maar ff een pm, dit is offtopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ow, en ik heb ook ff voor mir (~~dolce~~) nagekeken. ze heeft ook 30 punten en dus tussen de 6,2 en de 7,7 zelfde als ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Er zijn ook programma's die spyware van je computer af kunnen gooien zoals ad-aware, waar relaxxamann een link van gaf en spybot search & destroy ![]() Citaat:
![]() ![]() Het was best leuk op school vandaag ![]() ![]() School zelf is natuurlijk nooit leuk, maar het ging om de vrienden hè ![]() Vanavond scouting... heb er best wel zin in... we gaan stokbrood bakken boven kampvuur... en wie gaat er vuur maken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ gothic: ik kan wel zeggen dat ik het goede cijfers vind, je bent immers geslaagd, zo zou ik denken... Maar ik weet dat jouw verwachtingen van jezelf een stuk hoger lagen <knuff> maar Nederlands schijnt over het algemeen niet heel goed gemaakt te zijn, dus ik denk dat die 6,4 te halen is ![]()
Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 17:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|