Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*zucht opgelucht* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorry, moest er even uit ![]() |
![]() |
|
![]() |
Large mag wel, soms een bandshirtje.. maar veel van de bands die ik leuk vind staan er niet in.. het zijn vooral de bekendere metal en zwaardere metal bands.. weining punk wat ik luister...
Maar er staan ook leuke Posters in, en natuurlijk cd's ... Maar over het algemeen heb ik de meeste nirvanane(enz) dingen die ik wil hebben al dus heb ik niks meer aan het blad. Komt toch niks nieuws bij..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij krijgen m wel thuis, voor mijn broer (niet dat ie er ooit wat uit bestelt, op boxershorts na). Ach, ik vind sommige dingetjes wel grappig (die LotR-poster is mooi), wat betreft de rest: ik moet er wel om lachen. Het is zacht gezegd niet helemaal mijn stijl
![]()
|
kben er wel lid van jah...behalve wat wierook en stikkers heb ik er nog nooit wat uit besteld...
Ik zou graag zo'n truitje willen hebben maar het probleem is dat ik vrij lang ben en je kunt ze dus niet passen ![]() Verder staat er nog een paar posters in die ik eventueel ga bestellen. En tarotkaarten...vraagje tussendoor: zijn die tarotkaarten in de large duurder of goedkoper dan gemiddeld? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb geprobeerd je het uit te leggen, blijkbaar heb je het dus niet gesnapt... laat ook maar zitten allemaal, ik doe tog niets goeds meer tegenwoordig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wanneer ben je zo haatdragend geworden? Of ligt het nou aan mij? Waar is dan degene met wie ik altijd kon praten over van alles en nog wat, degene die me troostte als ik diep in de put zat, degene waar ik van hield en die zei ook enigszins om mij te geven? Als ik nu kijk naar hoe je doet, dan herken ik je echt helemaal niet meer terug.. he-le-maal niet meer, alsof er gewoon een heel ander persoon voor me staat, een van de mensen die me niet mogen om wat ik ben, neerhalend doen, en zich een hoop boven me voelen.. als dat laatste zinnetje er niet was zou ik weer in huilen uitbarsten en naar boven rennen om mezelf weer opnieuw te vertellen hoe weinig waard ik wel niet ben. Doe je dat nou expres, omdat je weet dat ik juist niet bestand ben tegen jouw commentaar? *bedenkt dat iedereen zit mee te lezen* Argh, ik mail wel, om het zo te vertellen is een beetje loos :/ ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Large E=mc2 | 13 | 04-02-2004 19:49 | |
Muziek |
Large Professor in Paradiso (hip-hop) De Ideale Schoonzoon | 5 | 01-03-2003 17:20 | |
Games |
Livin' Large De sims Stinger_UT | 17 | 15-01-2003 15:24 | |
Lifestyle |
Large achtige i-net winkels sneakie | 2 | 12-01-2003 11:26 | |
Lifestyle |
stuff large... jannuhthapannuh | 21 | 15-12-2002 16:57 | |
Lifestyle |
large qghp | 9 | 14-08-2002 18:53 |