Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 19:35
Verwijderd
Nou niets. Ik heb ergens nog een foto liggen van mijn ex en mij, maar dat was van zo'n kleuterliefde (die wel tot groep 7 ofzo heeft geduurd, maar dat terzijde) Verder heb ik geen tastbare herinneringen. Zit allemaal wel in mijn hoofd.

Maar van een ex-vriendin *geen geliefden ofzo, maar ik vind dat dat ook telt* heb ik nog wel een aantal dingen. Twee kaarten, een roos die ze me voor mijn verjaardag gegeven, een kettinkje en een aantal smsjes die ik heb opgeschreven.
En een brief, maar daar wil ik helemaal niet aan herinnerd worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 20:31
Warsocket
Warsocket is offline
alles wat ik had heb ik nog

mij 2e vriendin had me eerst ook een armbandje (zon leren ding) gegeven

nja die heb ik ook aangehad tot ie kapot was

ik ga dat echt niet ineens uitdoen omdat het uit is ofzo
dan staat dat bandje nog steeds symbool voor haar maar dan meer als verleden en ik droeg em gewoon omdat ik het niet nodig vind om me verleden te verberen (en het was een leuk bandje)

kortom kgooi nooit iets weg omdat je dan ook een stuk van je verleden weggooid
Oud 23-05-2004, 21:49
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-05-2004 @ 12:44 :
Ik heb een schoenendoos met spulletjes enzo, en daarnaast liggen wat spulletjes die niet in het doosje pasten
Precies, heb ik ook.
Oud 23-05-2004, 22:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, eigenlijk verdienen ze de term 'ex' niet, maar van mijn twee vorige vriendjes heb ik het volgende bewaard: een foto en een cd. Die liggen ergens onderin een kastje, waar ik eigenlijk nooit in kom. Waarom? Omdat het zonde is om weg te gooien: misschien dat ik die cd ooit nog wel leuk ga vinden, en die foto is natuurlijk altijd lollig ( ) om terug te kijken...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:34
Verwijderd
als we de term 'ex' losjes gebruiken; ik kreeg een kleedje van m'n eerste 'vriendje' en dat ligt nu een paar jaar later de grond van mijn huiskamertje te sieren.
z'n ouders hebben het in kreta gekocht op huwelijksreis geloof ik, maar dat mocht ik zomaar hebben. ik denk dat als hij het terug wilde, hij er wel gewoon om zou vragen en tsja, het is een mooi kleedje en ik ben er blij mee.
maar bij deze, tom, als je je kleedje terug wilt, je weet me te vinden
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:00
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
dreen schreef op 23-05-2004 @ 11:16 :
Flikker je al zijn cadeautjes en andere dingen meteen de deur uit, of bewaar je ook dingen? Heb je speciale dingen bewaard? Of heb je een aantal specifieke dingen meteen weggegooid?

Vertel het ons!
mhh, ik heb wel eens met een nieuw vriendje alle dingen van een oud vriendje weg zitten gooien, doe ik altijd....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:02
Verwijderd
Ik heb een aantal brieven en kaartjes bewaard. Foto's heb ik niet meer, maar dat vind ik op zich wel jammer. Verder heb ik een soort olielampje in de vorm van een hartje gekregen, die heb ik ook bewaard.
Het is trouwens echt bizar om te lezen wat voor zwijmelige onzin er in brieven of op kaartjes kan staan, terwijl zo'n jongen achteraf niks om je blijkt te geven.
Ik heb niet zoveel cadeautjes gehad verder, geloof ik..
Ohja, een paar cd's. En een verlovingsring (hmm, daar dacht ik pas laat aan misschien een goed teken ).
Het liefst bewaar ik alles altijd..

Edit: ik heb geloof ik nog een paar sokken van een ex..

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:11
Verwijderd
Van m'n enige echte ex niets (gelukkig). Van een meisje waar ik ooit heel lang gek op was, wel een hoop: brieven, kaartjes, lieve dingen

Maar die liggen er overigens gewoon omdat ze nu éenmaal in mijn kast liggen. Het is niet dat ik ze dagelijks aanbid op een altaartje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 05:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 09:24
vixen
vixen is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-05-2004 @ 17:37 :
Oh my
was toch n lelijke knuffel
Oud 24-05-2004, 10:09
duvelke21
duvelke21 is offline
ik heb alles nog
Oud 24-05-2004, 10:22
Verwijderd
Ik heb alles nog en ben ook niet van plan t weg te gooien. Niet dat ik superveel heb ofzo, maar heb wel heel veel foto's van hem en van ons etc.
En ehm zn trui Die ik mocht houden
De smsjes heb ik er een paar van weggegooid, maar staan ook nog wel paar in mn telefoon. Tja, voor de rest zou ik t niet weten.
Ik snap ook niet waarom ik t weg zou gooien

Foto's hangen trouwens nog aan de muur maar ga binnenkort toch verhuizen.. bewaar ze wel..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 10:54
An
An is offline
Ligt wel een beetje aan de situatie.

Met een ex van een tijdje geleden ben ik nog bevriend, dat is ook een schat en ik heb ergens in een la wat dingetjes van hem ebwaard, gewoon als herinnering.

Met mijn exvriendje van nu kreeg ik Vrijdagavond ruzie toen ik hem vertelde dat ik hem niet meer wilde zien besloot hij me uit te maken en me te beloven dat hij me af zou maken en zou begraven. Nouja je begrijpt dat ik weinig behoefte heb zijn cadeautjes en brieven te bewaren. Alhoewel het ergens zo`n raar iets is dat al die lieve dingen van dezelfde schreeuwende persoon zijn, ik kan er nog steeds niet over uit dta ik em zo vergist heb.
Oud 24-05-2004, 11:57
Bruut
Bruut is offline
1 luchtje .. en uhm een plaatje in me telefoon en staan nog wel paar smsjes in ook
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb het kettingkje in een envelop gestopt met zen naam erop en de datum dat ik het kreeg en ook hoelang we gehad hebben. Tevens heb ik in de envelop een foto van hem gestopd. Van mijn andere ex heb ik nog wat dingen in een doos gestopt. Die envelop gaat binnenkort ook naar die doos verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:27
Qimm
Qimm is offline
Ik heb zijn oude ov (die ik uit zijn portomonee gevist had om een pas foto van hem te hebben (cameraschuw ja )) en de bioskaartjes bewaard en de brief/het verhaal wat ik heb geschreven nadat hij het uit had gemaakt allemaal in een envelop gepropt en dichtgeplakt en nu ligt het ergens onderin een la, en dan kan ik over een jaar of wat lezen hoe erg ik me aan heb gesteld
Oud 24-05-2004, 18:27
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Eigenlijk alles wel, ik heb dan ook niet zoveel vriendjes gehad

Even nadenken: Ketting, Geurtje (hele lekkere, nog steeds niet op), Hele grote knuffel hond, Andere sieraden, Foto's, Valentijnskaart, T-Shirt/Trui-ding, CD'S, Tasje, Bioscoopkaartjes (gebruikte), Plukje haar(?), Badschuim.. en de rest kom ik zo snel niet op...

Best nog veel, als ik het zo bekijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:42
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Alle smsjes meteen gewist, voordat ik het (weer) vergeet...

Wat ik heb bewaart zijn de herinneringen van hoe het was, en hoe het eigenlijk moest zijn.....
Oud 24-05-2004, 19:38
Verwijderd
een paar plectrums.. ze blijven handig..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:05
Verwijderd
ik heb alles bewaard.. er zaten wat mooie sieraden bij en meer leuke dingen, waarom zou ik die wegdoen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:08
Verwijderd
ik heb nog een paar schelpjes die een vakantieliefde voor me had meegenomen van het strand.. lief!

mijn enige 3 valentijnskaartjes die ik in mn leventje heb gekregen..(waarvan 1 van mijn huidige vriend)

paar knuffeltjes, 1 muis die nu aan mn hoofdeinde ligt en een beertje, die op mijn nachtkastje woont. verder nog wel foto's natuurlijk, die hangen vrolijk boven mijn bureau

ik ben tevreden met mijn exen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:32
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 23-05-2004 @ 11:32 :
Alles in een doos..of in een laatje van mijn bureau.. Ik wil het niet meerzien, maar het weggooien vind ik te moeilijk..
Oud 24-05-2004, 21:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb alleen een foto van haar op de computer en een foto waarop we zoenen. We hadden maar 2½ maand iets, cadeaus hebben we elkaar gedurende die tijd niet gegeven. Oh jawel, toen ik jarig was had zij Bert Visscher - Fijne Nuances gegeven... ja die heb ik uiteraard wel nog. Ik doe toch niet zo'n mooie show weg he?
Oud 25-05-2004, 07:14
LittleLucille
LittleLucille is offline
heb niks weg gegooit..
meeste dingen heb ik wel weg gezet..
pijnlijk om te zien.. weet niet..
Oud 25-05-2004, 07:19
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
heb de teddybeer bewaard die hij me voor valentijn gegeven had. ding was veel te duur om weg te gooien
Oud 25-05-2004, 12:20
Alistar
Alistar is offline
Een afkeer van mensen die een relatie met iemand beginnen terwijl ze verliefd zijn op nog iemand anders.
Nouja, niet echt bewaard, dat heb ik aan hem overgehouden

Bewaard van hem? Eehm.....een liedje wat me aan hem doet denken.
Oud 25-05-2004, 12:37
Verwijderd
Van de jongen waar ik het bijna 4 jaar mee heb gehad, heb ik nix weggegooid, dat is toch een flink deel van mijn leven tot nog toe geweest en we hebben geen ruzie gehad ofzo. Heb wel een aantal spullen weggeborgen.
Van een ander heb ik alles maar dan ook alles wat ik tegenkwam dat van hem is geweest en dat ie of vergeten was of een keer had meegenomen gewoon weggegooid, ik had het bijna ritueel verbrand. Alleen een ring heb ik nog, maar ik heb uit mijn gedachten gewist dat ik die van hem heb gehad en ik probeer mezelf nu te overtuigen een cd weg te gooien. Maar ik kan geen cds weggooien... Heel lastig.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:59
annabegins
annabegins is offline
een fotolijstje met een foto van ons twee er in. staat nog steeds op mijn tv. en een armand die ik van hem heb gekregen toen we 5 maand iets hadden.
maar ligt denk ik erg aan hoe en waarom het uit is gegaan en de relatie die je nu nog met je ex hebt. ik ben nog steeds goede vrienden met hem, dus geen reden om zijn cadeautjes weg te gooien eigenlijk...
Oud 25-05-2004, 15:33
Verwijderd
2 foto's, een brief die hij ooit geschreven heeft en een heel mooi rood kettingkje
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:53
Verwijderd
z'n mailtjes en z'n badeendje

was maar een relatie van 1 maand hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 16:49
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik krijg het ook niet echt over mijn hart om al die dingen weg te gooien ! Mijn vorige vriend maakte het op een nogal botte manier af, ik kon er niet mee leven !! Dus hebbek alles wat ik ooit van hem gekregen heb in een doos gestoken !

Ons fotoalbum (ik ben daar heel precies in, allefoto's zijn geplakt in een album met datum erbij en bebeurtenis enzo) Dat heeft hij terug gekregen, ik kon het echt niet meer zien !!
Oud 25-05-2004, 22:59
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 23-05-2004 @ 15:29 :
Hm, vind jij iemand een stumper als hij iets aan je geeft wat van jou was? Ik vind het eerder een beetje raar dat als je relatie uit gaat, je ineens alles gaat teruggeven. Toen je het kreeg, was de relatie er nog, dus waarom daarna ineens alles gaan teruggeven en weggeven aan anderen? Kan me voorstellen dat je echt persoonlijke dingen als een ring of ketting even niet draagt, maar waarom zou je een telefoon nu weer teruggeven? Is toch altijd handig?
Mijn ex was zo'n stumper dat hij het luchtje terugvroeg wat hij mij met kerst had gegeven . Tóen dacht ik echt, hoe héb ik óóit op deze jongen kunnen vallen?!?!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:24
Jeopardize
Jeopardize is offline
zijn schedel
Oud 26-05-2004, 18:25
miro
miro is offline
Alles, incl ring.

En dat ligt allemaal in grote doos achter in een kast. Sommige dingen gebruik ik nog dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:27
Ragnar
Ragnar is offline
k heb van een ex nog ergens een knuffel liggen en ik had van ene een ring en een kettinkje liggen, ook ergens diep in de kast gegooid

Foto's had ik alleen op de computer, die hebben een enkeltje prullenbak gekregen, anders keek ik er toch weer naar en dat zou niet goed zijn voor mijn gemoedstoestand
Oud 26-05-2004, 20:26
freakieflower
freakieflower is offline
ik heb alleen slechte herinneringen...dus kan ik niet weggooien
Oud 26-05-2004, 20:27
Verwijderd
Ik heb alles nog. Foto's, lieve briefjes, valentijnskaarten. Gooi ik echt niet weg, is leuk om later nog eens terug te lezen.
Het kettinkje dat ik van mijn ex heb gekregen draag ik nu niet meer, maar over een tijdje misschien wel weer, omdat ik het gewoon een leuk kettinkje vind.

Misschien scheelt het ook als je met ontzettende ruzie uit elkaar bent gegaan, dan wil je hem waarschijnlijk het liefst meteen vergeten en dan doe je dingen sneller weg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:36
Luna
Luna is offline
ooh, toen ik de dreads van mn ex heb uitgekamd(ja, hele dag mee bezig geweest) heb ik er eentje meegenomen en die heb ik nier nu nog, haha. Heel raar, dat ruikt nog helemaal naar hem. Ik heb hem bij andere spullen gedaan die ik niet meer in mn kamer wilde zien.
Oud 27-05-2004, 18:42
ida
ida is offline
pppff niet veel meer. heb t bijna 2 jaar bewaard en heb t laatst allemaal verkocht hij had me wat rotstreken geleverd en heb het geld van oa sieraden besteed aan mijn huidige vriend
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 15:53
ilse
ilse is offline
pff... ff denken, heb een tas met spullen die ik heb bewaardm het was toch 13 maanden...

- fotows, zitten in die tas hoef ik ook echt niet te zien
- lingerie die ik gekocht had voor als hij trug kwam van vakantie en ik naar hem toe zou gaan, maar toen was ie al vreemd geweest en hoefde ik niet meer te komen
- een schrift dat ik als ene soort dagboek voor hem bijhield, zodat hij nog een beetje wist hoe het bij mij ging (hij woonde op 181 km afstand)
- een soort houten bloemen, die ik van ze ouders gekregen had met me verjaardag en een bakje uit venetie dat ik van een vriend van ze ouders gekregen had
- brieven van hem, heb hele stapels.
- een klein knuffeltje dat ik ooit van em gekregen heb
- het luchtje dat ik voor hem had meegenomen van vakantie dat ik hem dus nooit meer heb gegeven.
- verder wet ik het niet meer, zal vast nog veel meer in die tas zitten, maar heb er al maanden niet in gekeken
Oud 31-05-2004, 20:25
Sasbeest
Sasbeest is offline
En ohja wat ik nog was vergeten ( ) ergens ver weg gestopt in een hoekje een nooit afgemaakt portretje van hem waar ik aan was begonnen.
Oud 01-06-2004, 08:36
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
een (stomme ) foto, een (lieve) kaart, een (coole) boxershort.
Oud 01-06-2004, 09:40
Kali
Kali is offline
1e ex : armbandje (draag ik nog steeds)
ring (ligt in juwelendoosje)
2e ex : een pluche konijn ligt naast mn bed
3e ex: paarpluchen, liggen achter kast
9e ex : een balpen met mn naam in gegraveerd, gebruik ik dagelijks
10e ex : bos gedroogde roze, foto's, armbandjes, pluchen , alles staat hier nog

de rest alle brieven en kaartejes en mailtjes liggen in map i nschuif
Oud 01-06-2004, 17:35
Timmy