Citaat:
michieltje schreef op 02-06-2004 @ 14:16 :
ik dacht ik ga even beginnen over overschatte voetballers en dan wil ik graag seedorf en kluiverd beonoemen
ze zijn allebei veel ste arrogant en als de wedstrijd neit belangrijk is (nederland- belgië b.v.) doen ze niet een hun stinkende best om te winnen.... ze zijn gewoon een stel luie miljoenairs
|
Wat een onzin zeg...
Seedorf was zowel gister als tegen Belgie een van de beste zo niet DE beste speler op het veld.
En dat gelul over luie miljonairs enzo... Seedorf is wel DE voetballer die het verdient die millionair te zijn. Hij heeft 3 clubs de Champions Leaque laten winnen.
Het is gewoon een trend om Oranje spelers voor lui uit te maken, en dan vooral de kleurlingen in het Nederlands elftal. En daar ga jij blind in mee.
Kluivert zit in een vormcrisis en ik vind het onbegrijpelijk dat het Nederlandse volk hem niet de tijd gunt om daar uit te komen. Het is als ie in vorm is (gelijk met Ruud) de beste spits van Nederland, hij is niet voor niets topscorer van het Nederlands elftal aller tijden.
Maar goed, het heeft geen zin om tegen dat stomme gelul in te gaan want jullie soort personen lijden geloof ik aan iets als 'tunnel visie' ofzo...