Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoezo ziet dat d'r 'fout' uit? Dat heb ik even gemist dan denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, ik had bij dat valentijnshart gezegd dat de zonnestralen vrijwel evenwijdig lopen omdat de zon zover weg staat en dat de schaduw niet duidelijk is omdat de zonnestralen eerst door een lens afgebogen werden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vast al wel iemand geklaagd over die p=p0 he? Anders doe ik dat bij deze nog wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hopen dat het goed is ..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij natuurkunde 1 was er ook zo'n lompe erratum: ipv Om het moment ...... moest er staan Op het moment ..... lekker belangrijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heyyy mensen,
Zo deze topic gaat van sociale onwetendheid tot mensen die boven het maisveld uitstijgen ofzo haha. Nou, ik ben dus ook echt geen exact aangelegd typje ofzo, maar TOCH een voldoende. En een domme fouten dat ik gemaakt heb ![]() Ik vind het heel leuk voor de mensen die zo goed gescoord hebben, maar je kunt je frustratie daarover op zich ook wel op anders sites kwijt (www.riagg.nl). Dat je je daarover kunt opwinden zeg.... ![]() ![]() Succes allemaal en ik ga zeker klagen! Vooral die vraag met die detectoren. De energie voor positron-annihilatie stond toch gewoon in Binas tabel 19B? |
![]() |
||
Citaat:
Laten we hopen dat de oude lullen die de examens maken de volgende keer van de drugs afblijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyways, ik vond het niet een heel geslaagd examen en ik moet alle punten hebben die ik maar kan hebben om een minstens 4,3 te krijgen (met de huidige normering). Maar zoals het er nu naar uitziet qua klachten ratio natuurkunde1 ![]() ![]() Ik vind die 'marges' in het antwoordmodel ook niet geheel naar objectiviteit gekozen te zijn, daar heb ik dus ook even naar geklaagd. Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 15:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Paar dingetjes, ik heb bij 2 o.a. dat de zonnestralen misschien door dubbelglas zijn waardoor er meerdere schauwen ontstaan. hoop dat t goed is ![]() Bij 17 heb ik iets vergelijkbaars als het tweede punt, alleen niet specifiek "net geen halve trilling". Bij 20 heb ik de hele berekenig goed, alleen niet met 100/20 vermenigvuldigd, ik vraag me af of ik daarvoor nog wel 4 v/d 5 punten krijg. En ten slotte heb ik bij 22 de diameter van het hoofd op 0,10m geschat en dat valt buiten de marge; maar dat is toch totaal niet belangrijk voor die vraag ![]() ![]()
|
Op pagina 1 al gevraagd, maar geen commentaar op gehad, dus nogmaals:
bij vraag 12 moet je in de binas het smeltpunt opzoeken van kwarts. Hier staat 1880 K, met erbij dat dit geldt voor p = p0 (=1,01325810^5 Pa), in de vraag gaan ze uii van een p van 3,4 * 10^-4 Pa. In het correctievoorschift negeren ze dit echter. Doe ik iets fout of zo? En een 2e vraag: Onze school doet mee aan project Moderne Natuurkunde. Dat houdt in dat wij hetzelfde examen hebben gehad, plus nog een paar (volgens mij 2 of 3) extra opgaven. We hebben hier echter ook maar 3 uur de tijd voor gehad. Wordt daar rekening mee gehouden in de normering? (http://www.nvon.nl/examen/na-vwo/na12vpmn041vb.pdf) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie nu dat ze aannemen dat de waardes gelijk zijn... dus gaat mijn oorspronkelijke post waarschijnlijk in het water vallen. Vind dit trouwens niet zo logisch, want ik kan me voorstellen dat je gewoon niet uit die opgave komt als je niet aanneemt dat deze waardes ook ongeveer gelden bij andere omstandigheden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
17 dat heb ik ook, ik heb alleen gezegd dat er net geen knoop op dat moment zit. 20 ik denk 4 punten, omdat het in verhouding met het totale rekenwerk onreeël zou zijn om nog een punt aftetrekken. 22, dus fout, je moest de straal van dat ding schatten 23, idd, ik vind het ook stom dan creatie er niet tussen staat |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig, mag ik even zeggen dat mensen die hem makkelijk vonden toch eventueel willen klagen over enkele onduidelijkheden hoe klein jullie deze ook achten? Je helpt er niet alleen jezelf mee, maar ook vele anderen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ook argumenteren kan je heel fout doen: "het examen was veels te moeilijk want ik snapte er helemaal niets van!" (duhuh, had je beter moeten leren!) -> overdreven, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel. En ik vind het gewoon een beetje triest om mensen te gaan oproepen om te gaan klagen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al zei, als je klachten hebt over onduidelijkheden, hoe miniem van belang deze wellicht mogen zijn volgens anderen, als jij het er niet mee eens bent stuur je klacht dan in en beargumenteer deze goed. Kleine dingen met goede argumenten zijn nog steeds van belang in mijn mening, als je daardoor op het verkeerde been bent gezet oid. Wat betreft jouw voorbeeldargument, natuurlijk is dit geen argument omdat je geen bewijslast geeft. Als je dit echter wel kan geven en daardoor 'bewijst' dat het voor jouw te moeilijk was dan moet je het zeker niet laten. Ik roep mensen op om te klagen, omdat dat hun goed recht is. De mogelijkheid om te klagen is er niet voor niets; mensen van het Cito kunnen zo ongeveer ook peilen wat men in de volgende jaren moet veranderen om het CE beter (lees: duidelijker niet zozeer makkelijker) te maken. Al zou ik weten dat ik voor dit examen bijvoorbeeld een 7 zou halen, en dat eigenlijk een 8 had kunnen zijn als bepaalde vragen wat duidelijker waren geweest dan had ik nog steeds geklaagd. Als jij het triest vindt, is dat je goed recht. Ik dwing niemand, ik maak mensen alleen attent op dat gebruik maken van deze mogelijkheid slechts in het voordeel werkt van jezelf evenals examenkandidaten in de toekomst die hierdoor toetsen krijgen die afgestemd zijn op de klachten van dit jaar. Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 21:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Natuurkunde 1,2 Verwijderd | 66 | 01-06-2006 15:56 | |