Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 16:06
Verwijderd
Mijn exen deden echt héél raar. Ze hebben het beiden zelf uitgemaakt trouwens. Althans, de laatste heeft het niet eens uitgemaakt, die liet gewoon nix meer van zich horen.

Maar al dat vertrouwde was weg, ze deden heel afstandelijk, koud en bot en ook bestwel lullig. Eigenlijk heb ik ze vanaf een week dat het uit was nooit meer gesproken.

Bij mij was het dus zo dat die jongens heel koud en bot gingen doen nadat ze nix meer voor me voelden. Er was geen sprake van een normale overgang. De ene week was het "ik ben stapelgek op je, wil je nooit meer kwijt", de andere week knalde ik tegen een soort muur aan. We hebben het er nooit over gehad of we vrienden zouden blijven.. naja, tijdens de relatie wel, maar toen het uit ging niet meer.

Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 16:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 23:00
Rock
Rock is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-05-2004 @ 17:06 :
We hebben het er nooit over gehad of we vrienden zouden blijven.. naja, tijdens de relatie wel, maar toen het uit ging niet meer.
80% van de gevallen meestal zo toch? Ik weet ook niet of ik mijn vriendin nog kan zien als het uit gaat. T'is toch moeilijk.
Oud 28-05-2004, 07:12
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Eerst negeerde hij me en na een maand belde hij me ineens op, maar toen hoefde het voor mij ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 07:33
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
we hebben elkaar af zitten kraken op dit forum zooooo fout! sorry nog daarvoor...
Daarna nog even wat via msn gepraat. Het is nu allemaal duidelijk, en uitgepraat. No hard feelings, maar het is en blijft wel uit.
Oud 28-05-2004, 11:35
Verwijderd
Mijn eerste ex had heel snel weer een vriendinnetje en ging tegen mij uitgebreid verslag doen van hun seksleven en hoe veel mooier en leuker zij wel niet was.. (Nou deed het me weinig, ik had het uitgemaakt en stond daar volledig achter en had ook direct weer een vriendje)

Mijn tweede ex reageerde heel prettig. Hij vond het heel naar maar accepteerde het gewoon en deed daarna nog steeds even aardig en enthousiast wanneer ik hem zag. Hij belde me nog af en toe en wou nog af en toe afspreken. Ik heb dat iets meer afgehouden. Maar nu nog steeds, als hij me ziet komt hij een praatje maken en is altijd heel blij me te zien.

Mijn derde ex ging heel erg zielig doen. Alle fouten bij zichzelf neerleggen en zich lekker nestelen in de rol van slachtoffer en me flinke schuldgevoelens aanpraten. Maar goed, toen ie vervolgens zoende met een ander terwijl hij ondertussen zielig deed over hoe vreselijk het was mij kwijt te zijn, had ik het gehad en contact verbroken. Nu doen we weer normaal tegen elkaar en is er geen boosheid meer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:54
Verwijderd
hij wou me niet meer zien...
maar toch wel
dus ging hij 3 avonden achter elkaar om 12 uur voor mn deur ligge janke
en toen me negeren
en toen wee zegge dattie me wel wou zien
en toen weggaan als ie me ergens zag
en nou doet ie weer een btje normaal...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 09:37
debotjuh
debotjuh is offline
het is nu 1 week uit
hij negeerd me totaal en ontloopt me ook
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:31
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ontloopt me nu 8 maanden
een keer gezien, toen deed ze alsof ik een lastige vreemdeling was.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:34
MQ
MQ is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 26-05-2004 @ 11:30 :

Van de één op de andere dag is hij heel raar gaan doen en ik snap er eigenlijk helemaal niets van...

Hoe deden jouw ex-vriend(en)/ex-vriendin(nen) tegen je toen het net uit was?
oeh wat een herkenning
bij mij nog een weekje of 1,5 gewoon normaal...en toen vond ze het wel goed zo blijkbaar geen intresse meer tonen ed...maargoed..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 08:57
debotjuh
debotjuh is offline
erg he dat sommige nu gewoon zooo triest gaan doen
maar ja ! ik zeg maar 1 ding verlaag je niet tot zijn niveau
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:43
ShitVisjes
ShitVisjes is offline
De mijne maakte het uit, en nu zouden we gister naar een concert gegaan zijn.... Maar dat zei ze af, dus ik vragen waarom: Geen geld (ik: Ik wel) Heb geen lift naar huis, ze woont ver (Ik: mijn broer brengt je)

Ik weer: Zeg nou dat je geen zin hebt; zei: Idd heb geen zin, tis nog te pijnlijk... ben bang dat ik weer iets voor je ga voelen en dat wil ik niet

Ik vind dit allemaal erg krom...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tis nu bijna een maand uit, gister zag ik haar voor de tweede keer weer. Al heb ik haar maar een half uur of zo gezien, ze vroeg alleen hoe het met mij ging en hoe het met een meisje ging dat vlak daarvoor in de kroeg was flauwgevallen. Kwas toen ff naar buiten gelopen waar ze bijkwam. Mja, het zijn maar een paar vraagjes op een avond. Dat wil ik zo houden, gewoon vage vrienden, verder boeit me eigenlijk ook allemaal niet meer zo en ze heeft nu al weer een nieuwe vriend, dus ja...
Oud 30-05-2004, 20:54
Evana
Evana is offline
mijn ex negeert mij in het bijzijn van anderen, terwijl hij mij ondertussen bestookt met e-mails waarin hij allerlei rare voorstellen doet. En hij heeft nog verkering ook. Waarschijnlijk komt hij in bed veel tekort...
Oud 31-05-2004, 12:20
justlikeme!
justlikeme! is offline
omdat hij verder weg studeerde heb ik hem daarna helemaal niet meer gesproken... Hij vroeg de volgende dag ook niet hoe het ging ofzo, vond ik toen wel kut, maar achteraf had ik ook niet van hem verwacht dat hij dat zou gaan vragen... maar ik ben er heel lang nog ontzettend kapot van geweest, en vond hem nog steeds leuk... Een maand later heb ik dronken bui hem opgebiecht dat ik hem nog steeds leuk vond, maar toen zei hij dat het echt over was... Sindsdien heb ik hem verder ook niet echt meer gesproken, de laatste tijd pas weer een beetje..
maar toen het net uit was leek het dus net alsof die 3 maanden nix waren geweest, het leek wel alsof hij me helemaal niet meer kende ... maarja....
Oud 31-05-2004, 14:04
debotjuh
debotjuh is offline
weet je wat het ook is jongens gaan anders met hun vedriet om die laten het niet zo blijken dat ze zich kut voelen
en daarom doen de meeste ook zo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:55
Silvie
Silvie is offline
Toen het pas uit was tussen ons...was het heel erg raar.. Maar we praatte nog wel op msn tegen elkaar. Na een paar weken zag ik hem weer voor het eerst met uitgaan. En we praatte toen ook tegen elkaar.

Nu (het is nu uhm ruim 1 jaar uit) gaan we gewoon om als vrienden. We knuffelen elkaar nog steeds met uitgaan en we praten/lachen enzo
En afgelopen week gaven we elkaar nog 3 kusjes hehe
Nu zijn we dus gewoon vrienden...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-05-2004 @ 12:35 :
Mijn derde ex ging heel erg zielig doen. Alle fouten bij zichzelf neerleggen en zich lekker nestelen in de rol van slachtoffer en me flinke schuldgevoelens aanpraten.
Dat doet mijn ex ook, mij een beetje schuldgevoel aan praten, hij kan niet verder gaan met zijn leven,ik heb een andere vriend, en het enorm goed met hem.
Mijn ex heeft me nog geslagen nadat het uit was geraakt (2 weken geleden geslagen, toen was het 3,5 maand uit ongeveer..)
Dusse, dat geeft wel aan hoe hij met me omgaat

niet dat ik het beter wil,ik wil nix meer met hem te maken hebben!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 09:17
debotjuh
debotjuh is offline
het is alweer een week uit
en hij heeft weer een ander
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:34
dark princess
dark princess is offline
Euhm...tja mn exen...

Met eentje ging ik eerst een tijdje niet meer om (hij was niet zo lief tegen mij geweest), daarna kwamen we elkaar weer tegen en toen ging het 'mis' en hebben we gezoend Er was toch een of ander 'iets' tussen ons, want dit gebeurde daarna nog een paar keer (wel wanneer we beiden vrijgezel waren). Totdat we afgesproken hadden dat dit echt niet goed was en om het niet weer te doen, dat gaat tot nu toe goed. We zeggen gewoon gedag en dat is het.

Met andere praat ik nog wel eens op msn, maar ik heb geen behoefte om ze te zien, laat staan goed bevriend mee te zijn/worden. Dit is wel gebeurd na een tijdje negeren, we komen elkaar niet ergens tegen, want we wonen ver uit elkaar. Wel staat de afspraak om 'ooit' nog iets af te spreken

En met de ander is het net uit, morgen komt hij hier om te praten. Niet dat het weer goed komt, maar gewoon om alles even op een rijtje te zetten en het hoe-nu-verder en waarom...tenminste dat denk ik. Toen het net uit was (via msn) deed ie op msn wat afstandig, maar dat kwam omdat ik zei hoe boos ik was. Hierna deed ie aan de telefoon wel gewoon.
Oud 04-06-2004, 07:39
debotjuh
debotjuh is offline
hij zoekt nu weer de hele tijd ruzie om dingen die er weer geluld zijn door anderen dan wil ik me goeie wil tonen om het eens uit te praten het enige wat die dan zegt is optyfen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:07
Tesca
Tesca is offline
In het begin bleven we vrienden, zagen elkaar nog best vaak enzom, maar toen ging het fout en belandde we toch weer in bed en heb ik gezegd dat ik 'm niet meer wilde zien. Aangezien hij zeg maar aan de andere kant van Nederland woont is dat best makkelijk En nu spreek ik 'm af en toe wel weer maar gewoon heel normaal enzo
Oud 04-06-2004, 11:27
Fuzzly
Fuzzly is offline
1e ex had mij gedumpt.
Was erg van slag van binnen maar had het onderdrukt.
Dag erna had ze met een vriend van me maar had dat geaccepteerd. Heel even was ik afstandelijk maar ook maar voor 3 dagen maar we zijn nu nog steeds vrienden.

2e ex had mij ook gedumpt .
Van haar was ik niet van slag omdat ik deze al zag aankomen.
We zijn ook nog gewoon vrienden
Oud 13-06-2004, 11:49
Tox
Tox is offline
ik zal er zo achter komen hoe mijn huidige vriendin doet, want ik ga het zo uitmaken dammm heb ik een hekel aan andere mensen te laten huilen
Oud 13-06-2004, 14:33
Verwijderd
heh, hij maakte het uit met mij en ging daarna heel zakkerig doen, gemene grapjes, roddelen, op mijn verjaardagsfeest komen en het verpesten terwijl die niet uitgenodigd was, en ik was natuurlijk helemaal in puin.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:36
Sasbeest
Sasbeest is offline
Bij 1 jongen heb ik hem nadat het over was een paar maanden (3 geloof ik) niet meer gezien, omdat ik dat zelf wilde. Noem me laf, maar ik had er mijn redenen voor en hij was het ermee eens.

Met mijn vorige vriend ben ik nu nog hele goede vrienden, en daar ben ik super blij om
Oud 13-06-2004, 21:08
655321
655321 is offline
het is nu een week uit en.. tja wat doet hij, hij wil me in ieder geval nooit meer zien en spreken of enig ander contact what so ever (behalve om het aan te maken.. dat schijnt wel te mogen.)
Best onaardig en kortaf in ieder geval, hij wil me gewoon kwetsen.
zo veel mogelijk lijkt het
tsja, als hij er gelukkig van wordt moet hij maar zo doen (probeer ik mezelf voor te houden)
het komt wel weer goed en pijn gaat over, right?
Oud 13-06-2004, 22:05
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
655321 schreef op 13-06-2004 @ 22:08 :
het is nu een week uit en.. tja wat doet hij, hij wil me in ieder geval nooit meer zien en spreken of enig ander contact what so ever (behalve om het aan te maken.. dat schijnt wel te mogen.)
Best onaardig en kortaf in ieder geval, hij wil me gewoon kwetsen.
zo veel mogelijk lijkt het
tsja, als hij er gelukkig van wordt moet hij maar zo doen (probeer ik mezelf voor te houden)
het komt wel weer goed en pijn gaat over, right?
mmm..dat is wel kinderachtig, maar zou het niet kunnen dat hij het gewoon erg vervelend vindt dat het uit is?? en dat ie daarom zo doet, omdat ie dan het snelst over je heenkomt?
Oud 14-06-2004, 21:31
655321
655321 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-06-2004 @ 22:05 :
mmm..dat is wel kinderachtig, maar zou het niet kunnen dat hij het gewoon erg vervelend vindt dat het uit is?? en dat ie daarom zo doet, omdat ie dan het snelst over je heenkomt?
dat geloof ik ook best en ik begrijp het ook wel.
Het is in ieder geval wel het beste zo en stiekem hoop ik dat we later nog vrienden kunnen zijn. Ik zie wel. Het leven gaat door heb ik gemerkt, ook al dacht ik even dat dat niet zo zou zijn.
Oud 14-06-2004, 22:34
Tox
Tox is offline
Nou mijn ex (het is nu net een dag uit) gedraagd zich echt triest na mijn menig, de hele dag zielig doen (nou oke dat kan) maar ze belt me echt continue om te praten enzo en zelfs om half 2 's nachts (echt te erg heb mijn slaap nodig), ze vroeg of ik niet geinteresseerd was in een sexrelatie (is gewoon iets waarmee ze me probeert terug te winnen).........

Pfffff help
Oud 14-06-2004, 22:38
Verwijderd
De eerste deed heel irritant en probeerde me gelijk jaloers te maken na mij te dumpen.

De tweede was raar en we hadden nog gewoon seks nadat ik haar dumpte. Ze is een beetje nymfomaan, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 23:38 :
Ze is een beetje nymfomaan, denk ik.
Vreemd maar ik denk hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:58
Mjon
Mjon is offline
Hij negeerde me tot ik een ander kreeg, toen werd ie ineens jaloers
Oud 15-06-2004, 08:44
debotjuh
debotjuh is offline
tja ruzie maken om niks gelijk na mij had die weer een ander meisje en nu heeft die ook alweer een ander en dat in 3 weken tijd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:58
Miss Helena
Miss Helena is offline
Mijn ex-vriend ging mij bestoken met smsjes, mailtjes en brieven. Dat heeft een hele tijd geduurd, en nu heeft ie eindelijk een andere vriendin. Als ik hem zie, zeggen we gedag maar meer eigk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:00
Verwijderd
Mij een beetje zwart maken, ik haar een beetje zwart maken, beetje ruzie maken in de kroeg, vervolgens tegen elkaar zeggen dat we konden barsten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:01
angel-nieke
angel-nieke is offline
hij had t uitgemaakt dag voor de carnaval... en keek me de 1e dag van de carnaval niej aan... ondertussen stonden ik en (nu) me vriend steeds bij elkaar... dus da moest ook wel duidelijk voor hem zijn en als me vriend er niej was ging ie me proberen trug te krijgen... nu doet ie weer normaal....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:32
All of Me
All of Me is offline
ze probeert nu weer de baas over me te zijn ofzo

en ik ??
ik lach dr uit hihi
Oud 15-06-2004, 13:33
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
1tje wil niet met me praten maar die aanbidt mij helemaal dus die is ook gewoon zwaar gestoord.
en de ander zou ik vrienden mee blijven en dat is ook gebeurd. Gelukkig, want hij is vet lief
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:46
sofuckingme
sofuckingme is offline
Mijn ex zag het aankomen en stuurde een mailtje met een vaag tekstje dat hij van me houd enzo...1 dag daarna mailde hij me dat hij het gevoel had dat ik niet meer van m hield.
Op msn begon hij daar weer over en heb ik maar eerlijk gezegd dat ik niks meer voor hem voel...beetje shitty op msn maar hij begon erover.
Hij probeerde me weer terug te krijgen en werd depressief
en nu gaat het weer goed met hem en zijn we vriendjes
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:59
dutch_chick
dutch_chick is offline
ze zijn er vervelend, ze willen me terug, stoken mijn vriend op met allerlei vervelende verhalen (die soms wel waar zijn maar meestal niet) mijn vriend wordt dan weer boos (terecht als ie zulke verhalen hoort)

kuzziesss
Reageren

Regels voor berichten