![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zei al in een ander topic: ik voel me zo opgesloten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, die is niet zoveel werk, klein stukje toevoegen/verbeteren en alles aanpassen aan MLA. Maar Nieuwe Media ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
respect ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben het vroeger wel geweest, en ik eet zo min mogelijk vlees. en natuurlijk alleen biologisch
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Namen jouw ouders jou serieus toen je vegetariër werd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Note voor Tofke: dit is geen gechat of offtopic geblaat, dit heeft ook met het onderwerp te maken; vegetariër zijn is ook een soort van discipline ect. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ze stonden er wel op dat ik wel vis moest blijven eten, vanwege voedingstoffen enzo. Maar zoals ik al zei, daar ben ik nu ook mee gestopt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
chronische hoofdpijn & chonische vermoeidheid ( dus echt ALTIJD) astma en ik ben heel erg vaak ziek, ik denk zo'n 9 dagen per maand.. maar daarvoor gaan mijn amandelen er waarschijnlijk uit binnenkort ![]() en ik ben nog ellergisch voor wat dingen nou het is niet heel erg ofzo, maar ik kan dus die voedingstoffen helemala niet missen
||
Citaat:
Mijn vriendin had dan nog steeds geen fruit en tarwe mogen binnekrijgen. Als je nagaat in hoeveel dingen tarwe voorkomt.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens raad ik je aan het boek 'Vegetarisch koken met kinderen' van M. Baseler te bestellen (ISBN: 9027489688). Voor gezonde maaltijden voor kinderen van alle leeftijden (dus ook voor pubers), een boek voor ouders die denken dat vegetarisme niet zo gezond is. ![]() Die dokter zeurt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je astma hebt én chronische vermoeidheid én chronische hoofdpijn, kun je dan nog wel goed hockeyen, want dat lijkt me dan ook wel een beetje lastig, om het zo maar te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee je moet er niet zo serieus over doen, dan ga ik er meer aan denken, en dan merk ik het ook meer... ofzo.. en ik wil niet zielig zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Zo porren we elkaar wel vaker om aan bepaalde zaken te beginnen. Soms zeurt zij aan mijn kop over mijn school bijvoorbeeld.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #2 Daboman | 500 | 04-02-2009 18:37 | |
De Kantine |
Vragenvuur Ceridwen | 500 | 06-01-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Confronteer jezelf Verwijderd | 12 | 28-06-2005 00:15 | |
Psychologie |
Hoe goed ken jij jezelf? Verwijderd | 36 | 29-05-2005 00:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
heb jij een masker op en voor wie doe je de af? CoveredEyes | 95 | 27-06-2003 17:31 |