Zo'n 2 maand geleden ging ik mee met een vriendin bij haar thuis tijdens de middag, iets eten, beetje tv en dergelijke, tot ze iets moest opzoeken op het net, nadat die pc verscheidene malen gecrasht was eindelijk op msn, begint ze tegen een kameraad van haar te spreken over een foto die deze had, nuja ik maar volgen en niet weten wat te doen, begint ze die te bellen, ondertussen werd het weer tijd om te vertrekke ndus terwijl ze haar gerief nam, ff tegen die jongen gezegd dat ze ff weg was en dat haar vriendin er zat, vroeg die een foto en men e-mailadres, dussja, eerst een oud adres gegeven want ik kende die niet en al.
's avonds toegevoegd op msn en beginnen praten, viel wel mee, woonde wel aan de andere kant van brussel en was paar jaartjes ouder... Na paar dagen begon die te zeggen dak knap was en dergelijke, vond hem maar raar... Kreeg ineens zijn gsm nummer dus om te pesten tijdens de les eens smsje gestuurd en kreeg direct smsje terug, samen met vriendin nog aantal keer gesmst en bleef terugsturen naar mij en niet naar haar
Ondertussen begon hij te vragen dat ik eens afkwam, werd soms wakker in het weekend dat er gebeld was geweest ( maar gsm stond op stil dus niets gehoord) , soms door men vriendin die beweerde dat hij niet meer over me zweeg en al...
Nu ja, bleef hem maar rare snuiter vinden en had genoeg problemen met jongens, tot vriendin me uitnodigde voor een fuif in haar buurt op 30april, dus ikke uiteindelijk naar die fuif waar ik bij haar ging blijven slapen, de nacht voordien wist ik pas dat ik ging gaan en hij belde wederom (spijtig genoeg gsm geluid vergeten af te zetten ) nuja, hij verschoten dat ik opnam omdat ik zei da ik nooit gsm opnam als er iemand belde)
De volgende dag braafjes naar de les, nog paar smsjes en al en dan met de trein naar vriendin gegaan, de bus tot bij haar thuis gemist, maar haar kameraad was in de buurt en wou ons wel komen oppikken, dus de eerste ontmoeting, hij viel wel mee op eerste zicht, bracht ons naar het jeugdhuis en daar wat blijven zitten, verveelde me daar eigenlijk wnat kende niemand nuja, hij ons terug bij haart huis gebracht met de afspraak voor 's avonds.
De verdere avond aan hem zitten dneken en praten met mn vriendin, uiteindelijk op die fuif had hij al redelijk wat gedronken en gerookt, vriendin was soms weg, hij kwam zeggen da hij me ging kussen, maar deed niets ... en ineens washij weg omdat zijn ex gezien had hoe hij me vastgenomen had en kwaad / lastig was geworden...
Ik dus beetje ambetant, volgende ochtend hem wakkergebeld en al, moest me ttrein terug naar huis, had geen zin daarin nuja hij mij ni willen vergezellen en al, thuisgekome gevraagd op msn wat hij van me vond en al

en dat ik een oude pc weggaf en da ze maar moesten komen halen..
Paar uur later terwijl men ouders wegwaren krijg ik ineens telefoon of hij die pc mocht komen halen, ik gezegd dat ok was en weg uitgelegd en hij pc in auto gezet, gezegd da hij nog ff mocht binnenkomen, gepraat, tot ouders zeiden dat ze binne 10 mins thuis gingen zijn, en op moment dat hij wegging gekust
Volgende dag weer gezien en de daaropvolgende ook
en nu morgen een maandje samen dus
( okay waarschijnlijk doodsaai en langdradig verhaal maarbon enjoy

)