Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
WAAR? heb alles afgezocht niks gevonden anders pm maar ofzo |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (je kan ook via Quicktime tv denk ik)
||
Citaat:
![]() Heb er zin in ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mja kdenk wel dat de toekomst veranderd is, want als t allemaal goed gaat, wordt Wyatt niet eens evil, dus heeft de wereld sowieso een compleet andere toekomst dan we gezien hebben in die ene aflevering Chris-Chrossed... Dus ik denk niet dat Piper hoeft te vrezen voor een vroegtijdige dood ![]()
||
Citaat:
![]() mja ben ook wel benieuwd, het heeft vast iets met demons te maken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bedenk me net eigenlijk dat, doordat de toekomst waarschijnlijk is veranderd, Piper natuurlijk ook veel eerder nog dood zou kunnen gaan. Like, binnen nu en 2 jaar...(goede manier voor het afsluiten van de serie na seizoen 8 bijvoorbeeld??)
||
Citaat:
![]() Snap je wat ik bedoel? Ik snap ook wat jij bedoelt hoor, want dat denk ik ik ook altijd...maar zo zie ik het. ![]()
||
![]() |
Citaat:
naar mijn idee kan de toekomst best al veranderd zijn (of is gewoon al veranderd) maar dat Chris gewoon nog leeft omdat hij nu in het 'heden' leeft, maar hij gaat dus niet meer terug naar zijn oude toekomst (anders had veranderen ook geen nut) dus hij ''lost'' op ofzoiets als zijn tijd eraan komt,...en dat de ''nieuwe'' Chris dan een gewone toekomst heeft zònder dat hij zich iets kan herinneren dat hij die ooit veranderd heeft,... hmm,..klinkt nog best logisch ook nog,...in mijn oren dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Nu chris naar deze tijd is gekomen is er geen andere chris meer, ook al veranderd de toekomst. dus als deze
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar hoe zit dat nou met Leo.. volgens mij mogen 'Elders' helemaal geen banden met de aarde hebben omdat dat hun beslissingen kan beïnvloeden. Ze mogen ook niet naar de aarde toegaan. Daarom gaat Leo tog weg? Omdat hij dit eigenlijk helemaal niet mag? Hij had eerder een reden: Chris nachecken en in de gaten houden. Maar nu kan hij deze niet meer gebruiken. Maarr.. nu komt de error in deze redenatie: is Gideon nu ook een Elder? Als dat zo is: waarom zit hij dan op aarde? Maar goed, ik ga vanavond uit.. dus ik betwijfel of ik het kan zien.. en ik heb het vorige week ook al niet gezien en ik heb mijn opneemband uitgeleend! Maar een pluspunt is dat we uitgaan wanneer mijn vriendinnetje komt en die moet eerst nog werken tot 9 uur.. Whaha, wat een gelul ook.. ik stop al.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij mogen Elders normaal idd geen banden met aarde hebben, maar Leo is helemaal een uitzondering; als licht-gids trouwen met een heks en baby's maken... ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je niet wilt weten wat er in de season-final gebeurt niet de spoiler lezen!!
Spoiler
Ik heb alles al gezien namelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() grom... ik blijf mezelf haten voor spoilerlezen.... Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 14:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kantinedorp #2 Verwijderd | 500 | 05-05-2004 16:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Voor Charmed-verslaafden (of bijna-) Verwijderd | 3 | 09-01-2002 18:56 |