Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je begint over relaties terwijl je daar dan opeens totaal geen zin in hebt, vervolgens begin je weer over het feit dat jongens die op je verliefd zijn geworden hopeloze gevallen zijn? En hoe weet je precies wie er hopeloos is en wie niet? En of er misschien niet andere jongens op je verliefd zijn geweest? En je hebt geen overgewicht maar je wil er wel wat dringend aan doen? Je spreekt jezelf erg veel tegen wat het allemaal erg vaag maakt : / |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan het aantal jongens dat op mij verliefd is geworden ook op 1 hand tellen, dat lijkt mij wel normaal eigenlijk, zeker voor iemand van 16, verliefdheden beginnen pas bij 14 jaar ofzo, zou wel heftig zijn als er in 2 jaar tijd meer dan 5 mensen verliefd op je worden ![]() Maargoed, als jij je zekerder gaat voelen, dan mag je het verder zelf weten hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't Komt er eigenlijk op neer dat ik niet bewust op zoek ben naar een vriend, maar als er iemand zou zijn die verliefd wordt op mij en die gevoelens zouden wederzijds zijn, zou ik er wel op in gaan. En ik zorg er liever op tijd voor dat ik geen overgewicht heb, dan dat ik er last van heb. 'k Hoop dat ik nu een beetje duidelijker was...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vatte het feit dat je over de reactie van anderen begon verkeerd op, mijn fout. En je probeert het te voorkomen dus ![]() Stukken duidelijker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 't Was dus eigenlijk ook een beetje mijn fout. (Ik en uitleggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, je weet tenminste waar het aan ligt als jij straks met hartkwalen en dichtgeslibde vaten zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een dun figuurtje hebben is overigens ook geen enkele garantie. Ik weet de moeder van mijn ex, ik kon me daadwerkelijk niet voorstellen dat zij ooit in een maatje 34 paste. Aangezien ze nu toch echt wel dik te noemen was. En dat ging helemaal vanzelf. Maar ik heb haar vroegere rokken gepast, die kreeg ik niet over mn dijen heen hoor. Echt een graatje was ze. En nu paste ik toch zo twee keer in haar rokken. En de vader van mn vriend. Schijnt vroeger ook een iel mannetje te zijn geweest. Zou je ook niet zeggen. En mn opa. Knappe melkboer vroeger, met een prachtig lichaam. Nu heeft hij veel weg van een ballon, letterlijk. Nee, je figuur op je 16e heeft geen reet te maken met je figuur op je 61e. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb je ook geen garantie dat als het meisje op haar 16e dun is, ze ook de rest van haar leven dun blijft. Ligt er maar net aan hoe goed ze let op wat ze eet. Bovendien schijnt het genetisch bepaald te zijn (ik heb biologie zo snel mogelijk laten vallen, dus echt veel verstand heb ik er niet van) dat mannen toch liever iemand hebben met wat meer vlees op de botten als ze zich willen voortplanten. Ga maar eens naar een basisschool en kijk naar de gemiddelde moeder... Verder denk ik dat tienerjongens het niet ´stoer´ vinden om toe te geven dat ze op wat stevigere meiden vallen, want tsja, in de ogen van zijn vrienden is ´dun´ toch mooier, he. Trouwens, Marilyn Monroe had ook maat 42, maar werd wel door veel mannen sexy gevonden.... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat ik het zo stelde, het is licht, klopt. Maar een hoop zitten dan nog te zeuren van 'Ik ben te dik of Kijk mijn dikke kont dan.' Ik bedoel dat is toch niet gezond meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() She gotta lotta junk in her trunk, bedoel je? Nee, dank je, soms zie je van die meisjes in Rotterdam lopen met konten waar met gemak twee skippyballen inpassen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|