Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 15:01
Duifje
Duifje is offline
Ik ben 1.72 en 64,5 kilo... soms iets minder. En vind mezelf wel een beetje mollig. Heb, vooral als ik het gegeten of menstrueer ook wel een beetje een buikje. En ben gewoon niet het mooie slanke wat als standaard word gegeven.

Toch moet ik zeggen dat ik altijd veel aandacht heb van jongens. Meer dan sommige super slanke vriendinnen van mij. Dus denk dat het opzich niet zo super veel ligt aan hoe slank je wel of niet bent, maar ook je uitstraling zal er een hoop mee te doen hebben.
Oud 29-05-2004, 15:12
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 15:39 :
Ik kan mss fout overkomen, maar ik ben niet echt op zoek naar een relatie, het is alleen opvallend dat ik het aantal jongens die ooit op mij verliefd zijn geworden op mijn één hand kan tellen en die jongens waren echt wel hopeloze gevallen. (Wie wordt er nu ook verliefd op mij!?! )
Ik heb het gewicht dat ik wou gehad 53kg (dat was vorige zomer), maar ik ben ondertussen vrij veel bijgekomen en ik krijg mijn zomerbroeken nog net dicht, dus ...
Ik voelde me wel zekerder toen, ik durfde in bikini rond te lopen, wat deze zomer een heel pak moeilijker zal worden voor mij (als ik er tenminste nog in pas).
Echt overgewicht heb ik niet, maar ik moet er wel dringend wat aan doen.
Je komt niet fout over, enkel zeer wazig.
Je begint over relaties terwijl je daar dan opeens totaal geen zin in hebt, vervolgens begin je weer over het feit dat jongens die op je verliefd zijn geworden hopeloze gevallen zijn?
En hoe weet je precies wie er hopeloos is en wie niet? En of er misschien niet andere jongens op je verliefd zijn geweest?
En je hebt geen overgewicht maar je wil er wel wat dringend aan doen?

Je spreekt jezelf erg veel tegen wat het allemaal erg vaag maakt : /
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 15:39 :
Ik kan mss fout overkomen, maar ik ben niet echt op zoek naar een relatie, het is alleen opvallend dat ik het aantal jongens die ooit op mij verliefd zijn geworden op mijn één hand kan tellen en die jongens waren echt wel hopeloze gevallen. (Wie wordt er nu ook verliefd op mij!?! )
Ik heb het gewicht dat ik wou gehad 53kg (dat was vorige zomer), maar ik ben ondertussen vrij veel bijgekomen en ik krijg mijn zomerbroeken nog net dicht, dus ...
Ik voelde me wel zekerder toen, ik durfde in bikini rond te lopen, wat deze zomer een heel pak moeilijker zal worden voor mij (als ik er tenminste nog in pas).
Echt overgewicht heb ik niet, maar ik moet er wel dringend wat aan doen.
Als je de broeken van toen je 53 kilo was nog past, dan zul je nu toch niet meer dan een kilo of 57 zijn... hoezo moet daar dan dringend wat aan gedaan worden? Ik neem aan dat je ongeveer 1.70 bent, dan is 57 kilo hartstikke slank.

En ik kan het aantal jongens dat op mij verliefd is geworden ook op 1 hand tellen, dat lijkt mij wel normaal eigenlijk, zeker voor iemand van 16, verliefdheden beginnen pas bij 14 jaar ofzo, zou wel heftig zijn als er in 2 jaar tijd meer dan 5 mensen verliefd op je worden

Maargoed, als jij je zekerder gaat voelen, dan mag je het verder zelf weten hoor dan zie je er vast ook beter uit als je dun bent, want tja, zoals al een paar keer gezegd, mensen worden pas echt aantrekkelijk als ze tevreden zijn over zichzelf
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:33
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
steentje schreef op 29-05-2004 @ 14:20 :
ik ben gewoon een stevige meid (1.70 m en 69 kilo), maar gebrek aan aandacht? nee dat toch niet. Al moet ik wel zeggen dat de aandacht komt van vooral wat oudere mannen (eind 20) en niet van die van mijn eigen leeftijd.
Ik wil zelf graag wat kilo's kwijt, maar ik hoor van niemand dat ik dik ben...alleen wat voller.
en als ik aan die jongens vraag wat ze dan zo leuk vinden aan mij(want uiteraard snap ik dat niet he..), zegen ze allemaal dat ik een hele leuk uitstraling heb, schattig ben(met al mn sproetjesen mn fonkelende oogjes ) en gewoon een leuke meid ben....nou jah...prima toch!

Dr zijn dus genoeg mannen die van vollere vrouwen houden....
Dit zou gewoon mijn verhaal kunnen zijn... Ik ben ook niet een van de dunsten (1.74 m en ongeveer 75 kg, heb maat 40 ongeveer, soms 38) maar toch heb ik over aandacht niet te klagen. Ik wil ook weer 5 kilo kwijt, dan voel ik me toch wat zekerder over mezelf, maar dat is niet omdat anderen me dan mooier zouden vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:00
Mu
Mu is offline
Stevige meiden mogen mij een PM sturen alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:24
In_stilte
In_stilte is offline
Ik ben 1.68 en weeg 63 kilo, tjah ik heb t gewicht goed verdeeld en nog nooit iemand horen klagen, ben dan ook niet echt stevig. Najah ik denk toch echt dat het meer een "lack of self confidence" is dan je figuur, als je je goed in je vel voelt, echt goed, je ook best wat kan afvallen en gewoon genoeg aandacht krijgen van jongens. Maar ja das misschien maar makkelijk praten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:47
thalia
thalia is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 16:12 :
Je komt niet fout over, enkel zeer wazig.
Je begint over relaties terwijl je daar dan opeens totaal geen zin in hebt, vervolgens begin je weer over het feit dat jongens die op je verliefd zijn geworden hopeloze gevallen zijn?
En hoe weet je precies wie er hopeloos is en wie niet? En of er misschien niet andere jongens op je verliefd zijn geweest?
En je hebt geen overgewicht maar je wil er wel wat dringend aan doen?

Je spreekt jezelf erg veel tegen wat het allemaal erg vaag maakt : /
't Zou goed kunnen, want ik ben niet goed in dingen uitleggen en zeker niet als het over mezelf gaat.
't Komt er eigenlijk op neer dat ik niet bewust op zoek ben naar een vriend, maar als er iemand zou zijn die verliefd wordt op mij en die gevoelens zouden wederzijds zijn, zou ik er wel op in gaan.
En ik zorg er liever op tijd voor dat ik geen overgewicht heb, dan dat ik er last van heb.
'k Hoop dat ik nu een beetje duidelijker was...
Oud 29-05-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 29-05-2004 @ 20:47 :
't Zou goed kunnen, want ik ben niet goed in dingen uitleggen en zeker niet als het over mezelf gaat.
't Komt er eigenlijk op neer dat ik niet bewust op zoek ben naar een vriend, maar als er iemand zou zijn die verliefd wordt op mij en die gevoelens zouden wederzijds zijn, zou ik er wel op in gaan.
En ik zorg er liever op tijd voor dat ik geen overgewicht heb, dan dat ik er last van heb.
'k Hoop dat ik nu een beetje duidelijker was...
Het was niet gemeen bedoeld hoor
Ik vatte het feit dat je over de reactie van anderen begon verkeerd op, mijn fout.
En je probeert het te voorkomen dus
Stukken duidelijker
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 23:03
thalia
thalia is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 23:58 :
Het was niet gemeen bedoeld hoor
Ik vatte het feit dat je over de reactie van anderen begon verkeerd op, mijn fout.
En je probeert het te voorkomen dus
Stukken duidelijker
Dat het niet slecht bedoeld was, wist ik wel
't Was dus eigenlijk ook een beetje mijn fout. (Ik en uitleggen ), maar ja, 't is nu voor beide duidelijk, dus da's goed.
Oud 30-05-2004, 09:55
Maija
Maija is offline
ik ben nu 1, 70 meter (volgensmij net 2 cm meer)
En weeg 62/63 kilo,
ik begin morgen met het atkins dieet..
Ik heb ook wel wat minder aandacht van jongens gehad, maar dat komt omdat ik mezelf niet lekker voel,
Nu voel ik me beter, (ik heb een rokje.. en ja een kort) en als ze het niet mooi vinden kijken ze de andere kant op,
maar een goedevriend vond me dr kei mooi uitzien enzow, en mn zelfvertrouwen is veel beter,
nu alleen nog ff met het atkins onder de 60 kilo komen, en ik ben tevreden
dat ik gewoon standaart op maatje 38 zit,
Ik voelde me tot 2 maanden geleden ook altijd en altijd verschikkenlijk klote om mn gewicht, nu ook nog wel eens een beetje, maar ik voel me over het algemeen gewoon stukke beter..
Oud 30-05-2004, 10:24
memory
memory is offline
Een mollig meisje vind ik wel ok want dat heeft iets zacht en vrouwelijk. Niet overdreven liefst want ik ben zelf nogal mager en klein (177cm/65kg). Overigens val ik ook niet op te dun.
Ik denk dat vele meisjes onzeker zijn omdat ze zich vergelijken met de perfecte vrouwen uit de boekjes en TV, terwijl die misschien 1% van de bevolking uitmaken. De overige 99% heeft altijd wel iets, te dik, te dun, te grote oren, weetikveel. En als ik zo bij mijn vrienden luister: de meesten vinden zowel slank als mollig goed, zolang het maar niet extreem naar één kant doorhelt.
Oud 31-05-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 30-05-2004 @ 10:55 :
ik ben nu 1, 70 meter (volgensmij net 2 cm meer)
En weeg 62/63 kilo,
ik begin morgen met het atkins dieet..
NIET DOEN! Zodra je stopt ben je binnen een week nog zwaarder dan voor het dieet. Bovendien is "dokter" Atkins zelf gestorven aan hartfalen terwijl hij 130 kilo woog (bij 1.70m) Ga sporten en let op je eetgewoonten. Dat werkt veel beter.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:43
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jadie schreef op 31-05-2004 @ 13:17 :
NIET DOEN! Zodra je stopt ben je binnen een week nog zwaarder dan voor het dieet. Bovendien is "dokter" Atkins zelf gestorven aan hartfalen terwijl hij 130 kilo woog (bij 1.70m) Ga sporten en let op je eetgewoonten. Dat werkt veel beter.
Nee, hij struikelde over een stoeprand. Maar hij was wel 130 kg.
Oud 31-05-2004, 12:58
juno
juno is offline
Als je van je lengte 110 aftrekt, hou je een prima gewicht over, waar zeker niets vanaf hoeft.

Wie 1,70 is en 60 kilo weegt is prima in verhouding, en moet vooral niet gaan lijnen, want je loopt alleen maar tegen het jojo effect aan.

De makkelijkste vuistregel is meer bewegen en minder vet eten.

Ik ben 1,76 en 60 kilo, en ik ben echt dun te noemen. Ietsje meer staat me ook prima, ik ben nu zo graterig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:29
Verwijderd
*present*
Ik ben ook gewoon een stevige meid, steviger dan de meesten van de reacties die ik hierboven lees. Nou ben ik ook lang, maar toch ben ik altijd breed geweest en gewoon stevig.
Ik denk eigenlijk dat het een kwestie van smaak is van jongens dan. Gewoon wat je mooi vind als jongen. Heeft natuurlijk ook wel een beetje met je uitstraling te maken, als meisje. Maar ik denk wel dat jongens eerder op een mager/slank meisje zullen vallen en naar haar zullen kijken als naar een meisje dat wat steviger gebouwd is. Want de stelling; Je innerlijk is belangrijker dan je uiterlijk, gaat alleen op als je iemand al een tijdje kent. Een jongen zal namelijk (bijna) nooit uit zichzelf naar een onbekend dik/stevig meisje stappen.
Persoonlijk vind ik ook, als ik naar een meisje kijk dan, dat het mooier is als een meisje wel een beetje vet heeft, gewoon mooie vrouwelijke vormen, niet zo'n graat van wie je de ribben kunt tellen. Dat vind ik gewoon niet mooi.
En mensen die met 53 kilo lopen te mieren dat ze dik zijn, moeten even heel gauw hun mond houden, want dat is absoluut niet dik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 31-05-2004 @ 13:43 :
Nee, hij struikelde over een stoeprand. Maar hij was wel 130 kg.
Dan houdt je hart er toch mee op?

Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:00
Weylyn
Weylyn is offline
Ik let meestal niet zo op gewicht. Ik vind het alleen niet mmoi als ze echt dik zijn, de proporties moeten kloppen. Ik ken een aantal mollige meisjes die er best leuk uitzien. Gewicht zegt opzich ook niet zo veel, spieren zijn 4 keer zo zwaar als vet, dus echt licht is mijn huidige liefde ook niet.
Oud 31-05-2004, 14:06
ida
ida is offline
ik hoor hier heel veel mensen die zichzelf te dik vinden en willen gaan dieeten....

sorry hoor maar de meeste van jullie zijn waarschijnlijk niet te dik maar hebben teveel vet..... ga nou niet aan zo'n commercieel dieet, maar laat bij een sportschool een goed dieet in elkaar zetten. ga erbij sporten en je zal zien dat dat een hoop zal schelen.
zo'n dieet is niet altijd even lekker, (tonijn, rijst, kip ed) maar je moet er ook wat voor over hebben.
ik raad jullie aan om een op forum.body-fitness.nl te kijken......
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:28
Weylyn
Weylyn is offline
De beste remedie tegen dik worden is gezond eten. Dat houdt echt niet in dat je geen vet zou mogen hebben en zo. Ik gebruik zelf altijd volle melkproducten en roomboter en dergelijk maar ik wordt toch niet dik. Ook is het belangrijk om genoeg te bewegen. Je hoeft niet een intensief te sporten, ik fiets zelf iedere dag 7,5 kilometer naar sschool en dat is al ruim genoeg. (dit heeft als bijkomend voordeel dat je een goede conditie en een betere weerstand tegen ziekte opbouwt) Je moet alleen niet verbaasd zijn als je met sporten in gewicht wat aankomt, dat betekent alleen dat je wat spieren aan het opbouwen bent.
Oud 31-05-2004, 16:14
Arwyn
Arwyn is offline
Jongens hebben wel een andere bouw dan meiden. Als een jongen volle melkproducten gebruikt zul je dat volgens mij toch iets minder snel merken, bij een meisje zie je dat eerder zeg maar.
Maar ja, als je zoveel fietst helpt t natuurlijk ook wel Veel fietsen is wel goed als je op gewicht wil blijven en zo..

Ik ben zelf trouwes 1.80m en weeg tussen de 70 en 75 kg. Ik vind 't zelf opzich wel wat te veel, het zou gewoon beter zijn voor m'n conditie wat wel weer fijn zou zijn voor zwemmen. Maar ik weet dat ik nooit maatje 36 (of 38) zal passen (iig niet qua broeken) omdat ik daar de bouw niet voor heb en ook nogal brede heupen heb.
Maar ik zit eigenlijk helemaal niet zo met mijn gewicht. Ik hoor vaak genoeg van jongens dat ze me knap vinden en leuk en zo, dus ik zou niet weten waarom ik me er dan druk over zou moeten maken.

Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf en dan komt 't allemaal wel goed
Oud 31-05-2004, 16:28
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Citaat:
Jadie schreef op 31-05-2004 @ 13:17 :
Vreemd ik ben er 10 kilo mee afgevallen en ik weeg nu al 5 maanden rond de 75 door alleen maar vet te eten
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:31
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 31-05-2004 @ 17:28 :
Vreemd ik ben er 10 kilo mee afgevallen en ik weeg nu al 5 maanden rond de 75 door alleen maar vet te eten
Dus je gaat er nog steeds mee door? Weet je wel hoe slecht dat voor je is!!
Oud 31-05-2004, 16:33
'EliteZeehond'
Citaat:
Briseïs schreef op 31-05-2004 @ 17:31 :
Dus je gaat er nog steeds mee door? Weet je wel hoe slecht dat voor je is!!
Ik voel me prima

Citaat:
thom green schreef op 31-05-2004 @ 17:31 :
dat zal best waar zijn maar stop er nu maar weer es mee dan...

ik ben benieuwd wat er dan gebeurd
Ik hoef niet te stoppen want het is prima vol te houden
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:35
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 31-05-2004 @ 17:33 :
Ik voel me prima
Oja en dat zegt veel

Nouja, je weet tenminste waar het aan ligt als jij straks met hartkwalen en dichtgeslibde vaten zit.
Oud 31-05-2004, 16:39
'EliteZeehond'
geloof wat je wilt geloven, ik trap er niet meer in
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:52
Verwijderd
Het probleem is ook dat je hersenen geen vet kunnen verbranden... dus als je geen koolhydraten binnenkrijgt, dan hebben je hersenen niets om te verbranden, en dan wordt denken moeilijker. Vandaar dat mensen nooit zo makkelijk van dr. Atkins af te praten zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:19
ida
ida is offline
je moet t natuurlijk allemaal zelf weten, maar om zoiets zo lang te doen is natuurlijk nooit goed... en er zijn voldoende zeer goede alternatieven...
mijn vriend is bodybuilder en heeft voor me een dieet gemaakt. ik moet me 6 dagen in de week aan mn dieet houden en dan 1 dag in de week mag ik alles eten wat ik wil (om mn stofwisseling een schol onder zn hol te geven) dit werkt samen met een goed sportschema absoluut helemaal perfect! ik was na 1 maand al 2 kledingmaten naar beneden gegaan!!!! (van 38/40 naar 34/36)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:20
ida
ida is offline
maarja wat lul ik nou eigenlijk.... het gaat hier niet om afvallen! je moet tevreden zijn met wie je bent... als je mollig bent en je voelt je toppie is er toch nix aan de hand
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 23:07
relisys
relisys is offline
of een meisje stevig is of slank maakt niet zoveel uit....
Het moet alleen niet TE worden (niet te dik/dun)
K kijk tog meer naar het gezicht en vin het innerlijk veel belangrijker!!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 29-05-2004 @ 13:23 :
Het nadeel van stevige meiden is dat ze opgroeien tot moddervette zeugen.

Een zestienjarige stevige meid met een beetje vlees, is twintig jaar later een tientonner met hompen drillend vlees.

Ik zou ook als knul het risico niet willen nemen.
Dat is wel weer lekker bot gebracht he. Fijn vooruitzicht heb ik dan. (Al ben ik op het moment 8 kilo lichter dan op mijn zestiende zonder daar moeite voor te hebben gedaan. Is er hoop?)

Een dun figuurtje hebben is overigens ook geen enkele garantie. Ik weet de moeder van mijn ex, ik kon me daadwerkelijk niet voorstellen dat zij ooit in een maatje 34 paste. Aangezien ze nu toch echt wel dik te noemen was. En dat ging helemaal vanzelf. Maar ik heb haar vroegere rokken gepast, die kreeg ik niet over mn dijen heen hoor. Echt een graatje was ze. En nu paste ik toch zo twee keer in haar rokken.

En de vader van mn vriend. Schijnt vroeger ook een iel mannetje te zijn geweest. Zou je ook niet zeggen.

En mn opa. Knappe melkboer vroeger, met een prachtig lichaam. Nu heeft hij veel weg van een ballon, letterlijk.

Nee, je figuur op je 16e heeft geen reet te maken met je figuur op je 61e.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:13
snoodaard
snoodaard is offline
Het neukt heerlijk, waarom niet ?
Oud 01-06-2004, 08:13
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
juno schreef op 29-05-2004 @ 13:23 :
Het nadeel van stevige meiden is dat ze opgroeien tot moddervette zeugen.

Een zestienjarige stevige meid met een beetje vlees, is twintig jaar later een tientonner met hompen drillend vlees.

Ik zou ook als knul het risico niet willen nemen.
En wie geeft je de garantie dan dat meneer zelf na 20 jaar er niet uit ziet als een tientonner?

Overigens heb je ook geen garantie dat als het meisje op haar 16e dun is, ze ook de rest van haar leven dun blijft. Ligt er maar net aan hoe goed ze let op wat ze eet.

Bovendien schijnt het genetisch bepaald te zijn (ik heb biologie zo snel mogelijk laten vallen, dus echt veel verstand heb ik er niet van) dat mannen toch liever iemand hebben met wat meer vlees op de botten als ze zich willen voortplanten. Ga maar eens naar een basisschool en kijk naar de gemiddelde moeder...

Verder denk ik dat tienerjongens het niet ´stoer´ vinden om toe te geven dat ze op wat stevigere meiden vallen, want tsja, in de ogen van zijn vrienden is ´dun´ toch mooier, he.

Trouwens, Marilyn Monroe had ook maat 42, maar werd wel door veel mannen sexy gevonden....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 12:59
Verwijderd
Pfoe, ik dacht dat ik met complexen zat...

Ik ben 1m71, weeg momenteel 77 kg. Maar ik heb ook 89 kg gewogen (een nogal heftige reactie op hormonenspuit) en ook toen vonden jongens en meisjes me nog interessant. Ik heb een hele tijd 82-84 gewogen en in dat jaar heb ik meer vriendjes/vriendinnetjes/avondjes gehad dan toen ik maatje 36 had.
Ik ben dus heel wat zwaarder/steviger als 3/4e van diegenen die zich in dit topic te mollig of te dik vinden en toch heb ik nooit te klagen gehad over aandacht. Natuurlijk ben ik ook al eens afgewezen en dat is kut, maar uiteindelijk als ik eerlijk ben, is er al vaker iemand op me afgestapt dan dat ik ben afgewezen om mijn gewicht.

Het gaat uiteindelijk toch om je houding. Ik kan me echt een paar situaties voor de geest halen dat een knappe jongen op mij afstapte en niet op het maatje 36 dat in haar ultrakorte rokje naast mij stond te dansen...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:00
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben nu meer dan n maand al gestopt met snoepen/frisdrank drinken/vet eten. Ik voel me wel veel relaxter nu ik gezonder eet, mn stemming is beter dan eerst en voel me minder opgeblazen (behalve nu want ik ben ongesteld ). Toch vliegen de kilo's er niet af bij mij, ik heb nogal dikke kuiten van het fietsen (alleen maar spier dus) en ik wil er vanaf. Ik denk ook dat ik daarom zwaarder ben geworden. Ze zeggen altijd dat je van fietsen n mooi figuur krijgt, maar dat is bij mij dus niet zo
Mn bouw is ook heel vrouwelijk (brede heupen, slanke taille, grote borsten en stevige benen), ik zal nooit t figuur krijgen zoals n model in de modeblaadjes, ik heb me daar maar bij neergelegd.
Oud 01-06-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 31-05-2004 @ 17:28 :
Je bent ook nog bezig met het dieet he.

Citaat:
Zodra je stopt ben je binnen een week nog zwaarder dan voor het dieet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:26
Fuzzly
Fuzzly is offline
Meiden die 52 kilo wegen en 1.70 zijn zitten te zeuren over dat ze dik zijn? Is gewoon niet gezond dat ze dat zeggen.

52 kilo is gewoon normaal.

En overgewicht tot zeg maar 75 kilo boeit niet.
Zolang je een goede uitstraling hebt en niet een lichaam hebt dat de titanic kan laten zinken is het goed.

Onder dik versta ik iemand als Pafaroti of hoe hij ook mogen heten.

Te dun is ook niet fijn voor een jongen, wil je haar knuffelen dan voel je botten tegen je lijf, dat is een pretje

Meiden mogen vlees hebben van mij en vind het zelfs geweldig
Zolang ze maar goed van uiterlijk en karakter zijn.
Oud 02-06-2004, 19:45
sunflower83
sunflower83 is offline
jongens zagen mij niet stana odmat ik altijd te dun was, en ben nog steeds dun en veel jongens vinden mij nog steeds te dun omdat ik hele klein ben alles aan mijn lichaam is klein, das ook moeilijk hoor om iemand te krijgen
kan je beter wat dikker zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Farin schreef op 01-06-2004 @ 20:26 :
Meiden die 52 kilo wegen en 1.70 zijn zitten te zeuren over dat ze dik zijn? Is gewoon niet gezond dat ze dat zeggen.

52 kilo is gewoon normaal.
52 kilo is te licht voor iemand van 1.70. Als je 16 bent boeit het niet zo veel of je te licht bent, want je komt vanzelf nog wel aan, maar dan nog is het niet 'gewoon normaal', maar dun of erg slank.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:27
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-06-2004 @ 12:21 :
52 kilo is te licht voor iemand van 1.70. Als je 16 bent boeit het niet zo veel of je te licht bent, want je komt vanzelf nog wel aan, maar dan nog is het niet 'gewoon normaal', maar dun of erg slank.
Ja oke, normaal ook weer niet.
Ik weet dat ik het zo stelde, het is licht, klopt.
Maar een hoop zitten dan nog te zeuren van 'Ik ben te dik of Kijk mijn dikke kont dan.' Ik bedoel dat is toch niet gezond meer
Oud 03-06-2004, 11:29
Verwijderd
Uhm, negers?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 03-06-2004 @ 12:29 :
Uhm, negers?

She gotta lotta junk in her trunk, bedoel je? Nee, dank je, soms zie je van die meisjes in Rotterdam lopen met konten waar met gemak twee skippyballen inpassen Dat is gewoon
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2004 @ 14:18 :

She gotta lotta junk in her trunk, bedoel je? Nee, dank je, soms zie je van die meisjes in Rotterdam lopen met konten waar met gemak twee skippyballen inpassen Dat is gewoon
Mét ultrakort rokje, lelijke weave en felle make up.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:32
'EliteZeehond'
Citaat:
Jadie schreef op 01-06-2004 @ 20:09 :
Je bent ook nog bezig met het dieet he.
Ik eet inmiddels al best vaak dingen met koolhydraten erin, zoals brood en aardappelen enzo, ik vermijd nu alleen nog dingen met suiker, zoals frisdrank en snoep. ik eet nog wel hoofdzakelijk dingen waar veel vet in zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten