Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij bent ook te veel in het land van ooit geweest ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zou super zijn als je ook zou komen!!" Zei hij, de wet van Ohm erin stampend (als ik terug zou kunnen gaan in de tijd zou ik al die fysica-freakjes de strot oversnijden) *saddistisch lachje*
Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 21:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: Meteen maar gedaan: http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=136 Meld u allen aan, dan hebben we een goed overzicht.
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die maandag nog examen godsdienst dus ik weet nog niet helemaal zeker of ik wel zal kunnen komen... (klote ouders toch weer ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 23:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zeg tegenwoordig vaak bij het verlaten van mensen en gesprekken 'tot ooit', omdat er eens iemand was waartegen ik zei "tot morgen" maar die persoon vertelde er dan niet te zijn, maar ook niet wist wanneer wel, dus werd het een tot 'ooit' ![]() Opzich kun je best gewoon bij het 'trefpunt' afspreken op CS hoor, maar goed, een ander plekje is ook oke natuurlijk. Waarom niet de bruna, die in dat vierkante hok richting de bussen? (Als je met je rug naar de blauwe borden staat is het aan je linker hand, vlak voor de gang naar de bussen. Voor de mensen die met de bus komen is het juist net ietsje naar links wanneer je de gang uit bent gelopen) Ik heb geloof ik wel al bij janskerkhof een tweedehands boekhandeltje gezien. (de Slegte vind ik wat saaiig ofzo, mja, maakt ook niet uit eigenlijk. Ook leuke kroegen daar bij janskerkhof, nu nog het geld ![]() Charlotte
||
Citaat:
![]() maar dit geheel terzijde. qua duidelijke meeting plek ga ik nog steeds voor de burgerking, omdat dat een beetje meer afgelegen is; bruna en trefpunt komen grote hoeveelheden mensen langs en aangezien je toch mensen moet zoeken die je niet kent, wordt dat vrij lastig dan. |
![]() |
|
hmm, ja, dat van die mensen is waar.
(ik zal op cholademelk drinkende en hoerschreeuwende mensen letten als ik er eens kom, trouwens) maar ik vind dat burgerkinghoekje altijd zo zwerverachtig. Ach, wat maakt het uit, jullie zullen mij vast wel herkennen (met mijn Giraffetas) als jullie dan even met z'n alle naar mij gaan roepen zwaaien en springen, dan is er zelfs nog een klein kansje dat ik jullie ook ga herkennen! (is 12.00uur definitief al?) Charlotte
||
Citaat:
Waar heb je hem gekocht?? Mijn groetmoeder verjaart binnen twee weken, volgens mij vindt ze het prachtig (ik vind het ook prachtig hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat ga ik nu dus niet meer vertellen hè? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb met mijn onding van een jas (vies, smerig, zes jaar oud, kapot) geen recht van spreken, maar ik vind het wel een tof patroon voor een jas. Ben benieuwd om het in actie te zien. Een rondzwierend bollenveld! In ieder geval is het herkenbaar en daar gaat het om.
Ik vind 12:00 een mooie tijd. Zijn er mensen die dan niet kunnen of om een andere reden iets anders willen? LUH-3417 |
![]() |
|
jaaaaa, een elmo-rugzak!
Gaan we er een tekenfilmdierentuinachtige meeting van maken! (mooie jas met bloempjes (tuin) giraffetas, eenzaamheid het aapje en elmotas (dieren) ![]() Charlotte ik edit nooooooooit. nee, echt niet!
Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 16:03. |
![]() |
||
Citaat:
Ik draag of een geel of een rood of een blauw tshirt (kwestie van het simpel te houden) en ik zal gaaitje de papegaai meenemen (lekker originele naam! ![]() ![]() nu nog mogen komen en het is in orde ![]() Rol toiletpapier gebruikt als sokkel voor Mijn Hoogedelgeboren gaaitje, hij is geopereerd aan zijn vleugel dus wees er een beetje zuinig op ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Welk vak? (ik maandag latijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() en ik heb ook een HOERA! want ik heb een kamer. dus nu kunnen jullie de 26ste allemaal komen helpen schilderen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||