Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Euroshopper halveliters voor 39 cent daareentegen... goede uitvinding. Ik ben er wel een voorstander van, goedkoop dronken worden. Na 4 halveliters proef je toch niks meer en zuip je door tot je erbij neervalt, althans dat is mijn ervaring.
||
Citaat:
Export is maar 35 cent. Wat heeft het met varkens te maken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De winkel die het dichst bij onze oefenruimte is (Coop) verkoopt alleen export als goedkoop 4e rangs bier. dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan iets anders, ben jij bekend met Deathspell Omega en zo ja, wat vind je ervan?
||
Citaat:
Ik heb geen idee wat D. Omega is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je het drinkt om dronken te worden ben je stomweg triest ![]() nog fietsen met glas kapot gemaakt kevin? heheehhe |
![]() |
||
Citaat:
en die wou onze demo wel horen en misschien uitbrengen. toch leuk voor je cv ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het waren de nedoj! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: dyslecticus met ambitie Kim | 0 | 23-09-2010 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw ambities op literair gebied Lilium | 96 | 29-07-2008 16:13 | |
De Kantine |
Ambitie miro | 20 | 09-10-2006 18:23 | |
De Kantine |
Vergeten ambitie? Hayden | 52 | 11-05-2005 15:04 | |
Lifestyle |
Ambities Kiss Pookie | 79 | 15-02-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
Hans Kraaij moet Studio Sport verlaten om politieke ambitie PV | 15 | 08-02-2002 20:32 |