![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar die was er ook bij betrokken toen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Discriminatie ontstaat pas als de overheid mensen die zich in gelijke gevallen bevinden, ongelijk gaat behandelen. Dat mag niet. Discriminatie is het maken van ongeoorloofd onderscheid, en heeft niets met beledigen te maken. De vrijheid van vereniging en vergadering en de vrijheid van meningsuiting brengen met zich mee dat elke demonstratie in beginsel moet worden toegestaan. Daarbij speelt het beginsel van gelijke behandeling ook een rol: de overheid mag niet éen partij wel en de andere niet verbieden te demonstreren, alleen maar omdat de ene partij toevallig neo-nazistisch is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar het eigenlijk op neerkomt is dat de mensen die het hardst om gelijkheid en grondrechten roepen, die grondrechten zelf het hardst inperken wanneer iemand iets zegt waar ze het niet mee eens zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik denk dat iets als 'alto zijn' daar ook maar weinig tot niets mee te maken heeft. Waar ik vind dat het op neerkomt is dus dat ik een soortgelijk artikel 1 zou willen zien welke ook toepasbaar zou moeten zijn van burger tot burger, en hiervoor is de grondwet niet bedoelt, dus binnen de wetgeving voor burgers onder elkaar. (hoe dat ook mag heten.) En dat zij die grondrechten het hardst indammen? Momenteel dan blijkbaar wel ja, maar dat is nu precies waar diegene een verandering zouden willen zien. (Dit lijkt onderhand meer op een lesje over de Nederlandse regelgeving dan over je opinie over het feit dat dit dus (blijkbaar) wel mag.)
||
Citaat:
ennum, nare's mening komt vaak overeen met de nederlandse wetgeving ![]()
||
![]() |
Citaat:
dus dan moet je eerst de grondwetveranderen waarom zou je dat willen eigenlijk ? aanzetten tot haat en smaad is nu al verboden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wie zegt dat ze onopgeleid of werkloos zijn ? valt dat ergens te lezen? NEEN. ze zullen wel normaal verstand hebben hoor, ik kan me goed vinden in bijvoorbeeld de dingen over het drugsbeleid, doodstraf en buitenlanders beleid en ga zo maar door... overigens vind ik dingen zoals uittreden uit de EU en NAVO wel onzin mooi logo trouwens ![]()
||
Citaat:
Wil wel eens weten wat sommige mensen aanspreekt in hun standpunten. En hoe zie je jezelf in het politiek spectrum: ext.-rechts --- midden --- extr.links...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat me aanspreekt: herinvoering van de doodstraf veel strenger asiel beleid (criminele en illegale buitenlandse herhaal gevallen nederlanderschap ontnemen of het land uitzetten) geen 100 meter hoge minaretten voor moskees in ons land meer geld voor grenbewaking en politie interneringskampen voor drugs verslaafden die in de grote steden voor veel overlast en criminaliteit zorgen dit soort dingen ![]()
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Nederlanderschap ontnemen bij aanwezigheid van tweede nationaliteit, neem ik aan. Want anders mag het niet. Citaat:
Wat is daar mis mee? Citaat:
Grensbewaking waar? Wil je de oude grenzen weer herstellen? Citaat:
Wat moeten ze daar doen? Gedwongen afkicken?
||
Citaat:
|||||
Citaat:
De idee van het derde rijk waarin het arische ras gloreert is niet racistisch? right... Citaat:
De kuip is best een lelijk ding, maar dat mag dan weer wel ![]() Citaat:
Denk je dat je hiermee het aantal drugsverslaafden zal terugbrengen en denk je dat het voor deze verslaafden lukt om af te kicken? Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
Citaat:
Extra douane autootjes misschien, bv.. Die vrachtwagens ofzo kunnen controleren. Citaat:
En wat doe je dan met mensen die niet arisch zijn? Citaat:
Jammer genoeg wel ![]() Citaat:
Wie is wij? Citaat:
Mag zo'n kleintje wel? ![]() In Amsterdam geldt overigens (weet niet of dat nog steeds is?) voor de binnenstad dat er niet hoger gebouwd mag worden dan de westertoren. Zoiets zou je kunnen doorvoeren. Citaat:
Maar heb je daarbij niet stil gestaan dat het ook geld kost? en dat je er dus wel last van hebt, namelijk: belastingcenten?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de NVU is niet zo'n rijke partij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan worden t er gewoon meer. Het is geen gestationeerde grens, he. T zijn gewoon autootjes die rondrijden in het grensgebied. Ze zijn wit en wat geel en blauw erop, als ik het me goed herinner.
|||
Citaat:
ja lekker ![]() Citaat:
|||||||
Citaat:
Waar ligt de grens tussen kleine criminaliteit en grote criminaliteit. En waar stuur je die grote misdadigers heen? Citaat:
Ik ken het gemeentehuis niet in Rotterdam. Citaat:
En daar vallen moslims niet onder? ![]() Citaat:
En dan horen ze hoop ik ook tot het Nederlandse volk. Citaat:
Lekker werken hoor als je diarree hebt, moet overgeven, krampen hebt en enorme pijn (=afkicken). Citaat:
Ik vind t niks.
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Kun je dit even nader toelichten voor mij? ![]() Citaat:
lol Citaat:
![]() ![]() van tasjesdieven en gesjoemel tot ware moorden. ![]()
|||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|