Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 14:14
Verwijderd
Ik zou het willen weten omdat ik graag weet waar mijn vriend zich mee bezighoudt maar ik zou er niet zo'n probleem van maken. Als hij echt een relátie had met een ander meisje zou ik het wel een probleem vinden, maar dit niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2004, 00:20
Verwijderd
het feit dat je (denk je) achter die perfecte relatie neerzet, geeft mij een beetje een idee dat je zelf niet zo heel blij bent met die zoenen...

Ik zou het absoluut niet pikken, echt niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 14:48
melkpakje
melkpakje is offline
ja, het is natuurlijk niet leuk om te weten, maar dan kan ik hem wel flink straffen
Oud 05-06-2004, 19:26
Cruz
Cruz is offline
Dat wil ik zeker weten ja. Zodat ik hem vervolgens een schop tussen z'n kl*ten kan geven
Oud 05-06-2004, 19:33
Verwijderd
Ja, want dan weet ik tenminste dat 't een zwakkeling is en ik beter af ben zonder hem
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:24
lieve
lieve is offline
Als hij het dan toch van plan is, kan hij het me maar beter niet vertellen als hij me niet kwijt wil. Of beter gewoon NIET doen.
Want vanaf de moment dat ik dat weet, ligt hij BUITEN?
Ik heb geen medelijden, zelfs al ben ik zelf al eens ontrouw geweest, ik zou het niet kunnen verdragen...
He can pack his bags and leave!!!

Greets Lieve,xxx
Oud 05-06-2004, 23:04
thalia
thalia is offline
Ik zou er eerst eens goed over nadenken over wat er zo speciaal is aan hem, wat ik voor hem voel en hoe ik tegenover onze relatie sta.
De kans dat ik het hem ooit zou vergeven zou klein zijn, maar reëel. Ik zou hem proberen duidelijk maken dat het zo niet verder kan, desnoods met harde woorden. Als hij zijn gedrag niet zou veranderen zou ik toch wel durven overwegen om een einde te maken aan onze relatie.
Oud 05-06-2004, 23:10
AngelLena
AngelLena is offline
Ja duh... Natuurlijk wil ik dat weten. Want dat staat ie meteen voor het blok: ik, of zijn 'onschuldige' fladdertjes. Kiest ie voor mij en doet ie het weer dan hoop ik voor em dat ie zelf het gat van de deur kan vinden, anders maak ik wel een nieuwe met zijn hoofd, vergeet ie nooit weer waar dat gat zit.
Sorry, maar 'voor de lol heel onschuldig' met andere meiden staan zoenen zonder een greintje spijt en schuldgevoel, dan gaat het er bij mij niet in dat het een goede relatie is.
Oud 08-06-2004, 14:09
Verwijderd
Ik zou het via via wel te weten komen, 'm keihard schoppen en slaan, en daarna zou hij me weer zo lief en zielig aankijken dat ik hem weer vergeef..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Co schreef op 03-06-2004 @ 18:51 :
Stel; je hebt een perfecte relatie (denk je)
Alles gaat prima, hij/zij is lief voor je
Wanneer hij/zij er niet is mis je hem/haar heel erg
Jullie brengen veel tijd met elkaar door, doen leuke dingen
Je kan goed met je schoonouders opschieten, het klikt tussen je vrienden en je vriend(in)

Maar soms, heel soms is je partner niet zo trouw!
Hij/Zij heeft nog wel eens de neiging om een ander te zoenen.
Niet vaak, maar stel dat het 'voor de gein, echt niks serieus' een paar keer zou gebeuren. Zijn/Haar gevoelens worden voor jou worden echt niks minder.

Zou jij dit dan willen weten?
Ja, ik zou het graag willen weten. Wie weet kunnen we er samen uit komen door erover te praten. Zo niet, dan ben ik liever single dan dat ik de hele tijd voorgelogen wordt. Want hoe langer dat duurt hoe harder de klap is als je erachter komt.
Oud 08-06-2004, 16:17
annetjuh
annetjuh is offline
jups.
en gebeurt het te vaak of met de zelfde persoon hou ik de eer aan mezelf en dan is het over.
Het is zowieso een afknapper als je je handjes niet thuis kan houden.
Ik ben ook een enorme flirt maar voordat ik iets doe met een ander maak ik het eerst uit. Ik heb geen zin om voor hoer of iets dergelijke uitgemaakt te worden.
Reageren

Regels voor berichten