Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij hij me erin zou betrekken. "Kim, kom eens" en zijn aandacht op mij overschakelt. Maar gewoon echt klaarkomen in zijn eentje met sekssites terwijl ik er gewoon ben. Ik zou echt niet begrijpen waarom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat weet ik zkr van niet!! Tja, gefrusteerde vrijgezelle mannen misschien maar dat doe je toch niet als je een vriendin hebt!! Ik kijk wel, elke keer als ik erover begin wordt hij boos...Hij heeft er ook geen spijt van zegt ie..Misschien moet ik et gewoon door de vingers zien en vrolijk verder gaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er moet gewoon over gepraat kunnen worden. Misschien schaamt hij zich toch wel en wil hij er daardoor niet over praten. Maar in mijn ogen moet het wel duidelijk zijn dat het niet getolereerd word. Kijk, denk jij anders, moet je het lekker zo laten. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en communicatie en de communicatie valt nu dus weg. Het vertrouwen dan misschien daarmede. Wil je niet dat hij het doet, dan moet je hem dat gewoon zeggen. Accepteert hij dat niet, dan zou ik er serieus over nadenken het af te kappen. Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 10:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht ook altijd dat ik superboos zou worden als mijn vriend zoiets zou doen...Sekscammen, sekssites bekijken etc..Maar toen ik hem betrapte wist ik gewoon NIET wat ik moest zeggen...Ik was ZO verbaasd!!! Als hij iets tekort komt kan hij het toch gewoon zegge!!! Grrrrr Ik weet egt nie wat ik moet doen! Als ik er weer over begin tegen hem wordt ie alleen maar boos...Hij voelt zich voor lul staan zegt ie! Nou eigen schuld, hij liep toch gewoon het risico dat ik naar boven kwam!!! Bahbah... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tenminste, als je dat wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind et gewoon moeilijk om er met hem over te praten...Hij kan nogal bot zijn weetje, en hij vindt altijd dat alles wat hij doet het goeie is...En hij wil egt altijd maar dan ook altijd gelijk hebbe... Maar ik zal vnv is met em gaan praten en kijken wat hij eraan wil doen... Bedankt he! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp niet dat hij boos wordt, wordt maar lekker boos terug dan. Als hij niet begrijpt dat hij jou hiermee het gevoel geeft dat je tekort schiet en je gekwetst bent, heeft hij wel een flink bord voor zijn kop. Hij had je er dan toch bij kunnen betrekken? Hij had dan toch samen met jou alsnog kunnen liggen kloten? Seks is meer dan een lul en een kut. Het lijkt erop dat hij zich er eigenlijk voor schaamt en dat hij boos wordt duidt er volgens mij op dat hij eigenlijk ook wel inziet dat het kut van hem is, maar zich te erg schaamt om dat toe te geven. En nee, niet iedereen doet het inderdaad. Echt, mijn vriend zou er niet eens aan denken om zich in zijn eentje af te gaan trekken bij sekssites, wanneer ik gewoon aanwezig ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2 al zou ik een vriend hebben zou ik het nog niet doen. Dat is GESTOORD Leuk dat je dit topic start, maar wat is jouw mening hier eigenlijk over? Doe je er zelf misschien aan? (vermoed ik zo doordat je dit topic begon) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Hey, heb jij nog lekker met je vriend geneukt van 't weekend? - Nee, maar ik heb wel spannend ge-sekscamd ![]() Het klinkt al gestoord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar stel jij woont in Limburg en je vriend woont in Groningen. Je ziet elkaar ongeveer eens in de twee weken. Dan kan het toch leuk zijn om elkaar af en toe te bekijken via de cam? Je kunt op die manier gewoon ook nog seksueel met elkaar bezig zijn zonder bij elkaar te zijn. Helemaal niets triests aan. Mensen veroordelen op iets is triester. Het is toch geen hulpmiddel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens lijkt het mij nergens voor nodig als je een vriendin heb (in de buurt). Als je graag sexueel opgewonden wilt worden, en daar eventueel wat mee wil doen, dan ga je toch naar je vriendin/vriend? Met je eigen vriend of vriendin "sexcammen" kan ik begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet je je vriend ook nog eens volkomen vertrouwen, want stel dat hij ondertussen foto's zit te maken van jou terwijl je .... ![]() ![]() Of er kijkt iemand stiekem mee, weet ik het, noem het maar op. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vindt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee niet met mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ![]() Niet zulke zieke dingen zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is er nu weer seksueel gefrustreerd aan iets doen terwijl er een grotere afstand dan een meter tussen zit. En ja hoor, je bent echt nét een seksueel gefrustreerde aap als je je seksleven wat uitbreid naar ook seksueel met elkaar bezig kunnen zijn wanneer je níet in hetzelfde huis zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Snappie??? Misschien heb ik ook wel ongelijk hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan heb je geluk met je vriend, maar goed, als jij het leuk vind, ga je gang, ik vind het gestoord, das mijn mening en dat verandert nooit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is precies wat ik ook wilde zeggen, ik bedoel, je hebt er wel de gedachtes bij. Miss wel van als ik je IRL had gezien, dan had ik het echt wel ff met je gedaan ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het alleen gestoord dat jij het gestoord vindt. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 14:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is iets wat ik laatst weer op tv gehoord heb. Een psycholoog vertelde dit. Misschien dat het op deze leeftijd nog anders is, en dat het meer goldt voor 'volwassenen' (lees mensen vanaf 30+ oid)...
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 14:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |