![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Zo FaZ, jij bent true! Was ik jou maar! Zegt respect hebben voor volwassenen je iets, relnichtje?
Citaat:
![]() Hoobastank overigens altijd al een leuk bandje gevonden, de eerste cd was wel heel okee, lekker catchy. 'Crawling In The Dark' was leuk en de rest van de plaat ook, vooral 'Better'. Van die nieuwe cd weinig gehoord eigenlijk. Toen ik 'Out Of Control' hoorde dacht ik dat ze behoorlijk harder waren geworden, maar die nieuwe single word me toch net iets te backstreetboyachtig. Technisch zit het zeker goed in mekaar, die gitarist is goed en die Douglas heeft een goede stem... Wel jammer dat ze aan het begin van de clip hun naam in beeld hebben... Lijkt wel van een stel rappers gejat of zo... Maar anders kan waarschijnlijk niemand 'm onthouden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
al vind ik t wel allemaal wat van t zelfde |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Noem het voor mijn part Countryhop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde net zelf een topic hier over houden!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
incubus-kloon 1e klas, oudere werk heb ik best veel geluisterd vroeger, al kunnen en hebben ze nooit aan incubus kunnen tippen natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ken alleen de singles, zijn best leuk. Misschien eens meer downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
naked jock man heeft dan misschien nog wat weg van het gemiddelde fungus amongus nummer maar daar houdt het dan ook wel mee op dus het gaat me meer om de periode na enjoy incubus zegmaar maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: als je van iedere band iedere cd en ieder nummer kent, logisch dat je ze uit elkaar kan houden.. maar ik denk dat heel veel mensen op het eerste moment dat ze hoobastank horen: hee incubus, al is het maar vanwege de zelfde stem en gitaarrifjes ze kwamen pas met hun eerste cdtje toen incubus echt bekend aan het worden was en al meerdere cd's had gemaakt.. vind ik wel een beetje een bepaalde vorm van meeliften op andermans succes als laatste heb ik het idee dat ze incubus proberen(probeerden) na te doen qua uitstraling |
![]() |
||
Citaat:
Hoobastank kwam niet met hun eerste cd uit toen Incubus net bekend aan het worden was, They sure don't make basketball shorts like they used to was al in eigen beheer uitgebracht en was al behoorlijk bekend.. Mocht het zijn dat ik ongelijk heb is het nog altijd niet de schuld van Hoobastank.. De platenmaatschappijen zagen natuurlijk het succes van Incubus en wilden een soortgelijk bandje (waarbij ik nog steeds niet zeg dat het en kloon is).. En dan nog de redenen van 86Dagreed ![]()
||
Citaat:
iig funkier dan heel morning view + a crow left bij elkaar |
![]() |
||
Citaat:
en ik bedoelde met die cd uitbrengen niet in eigen beheer uitbrengen maar voor het grote publiek, en dat gebeurde pas in 1998 als ik het goed heb |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoobastank in de 013 SoFarFromReal | 71 | 10-08-2004 13:49 | |
Muziek |
naar welke concerten gaan jullie binnenkort? fruitmand | 250 | 27-08-2003 12:25 | |
Muziek |
Tussenopname: beste 5 albums van jaar tot nu toe 86dagreed | 63 | 14-10-2002 00:11 | |
Muziek |
Foto's van concerten! Verwijderd | 52 | 23-08-2002 18:20 | |
Lifestyle |
Fototopic III rodina | 491 | 25-07-2002 18:51 | |
Muziek |
Morgen the Vandals! "Beltaine" | 42 | 08-07-2002 14:01 |