Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 12:31
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
proof of life schreef op 13-07-2004 @ 09:40 :
het is geen kwestie van gedachtenlezen

ik raad je aan zeker op te passen waar je naar toe gaat... doet hij het alleen om het geld of zou hij er werkelijk mensen mee willen helpen? Bij dit eerste is het echt oppassen geblazen, want dan bestaat er een grote kans dat hij zomaar wat lult. Je zegt dat dit zijn werk is... dan zal hij ook een eigen praktijk hebben.
ik mis type 3. en ik weet niet of type 2 bestaat .
Advertentie
Oud 20-07-2004, 01:30
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 07-07-2004 @ 12:03 :
De dingen die 'paranormaal begaafde' mensen 'zien', zijn net zo betrouwbaar als de horoscoop van de metro. Niet dus

Misschien is de Metro zelfs nog wel betrouwbaarder.
Oud 20-07-2004, 09:01
Squalll
Squalll is offline
Ik vraag me ook altijd al af hoe het kan dat elke horoscoop van elk blaadje wat elke dag uit komt van allemaal zo verschillend.
Oud 24-07-2004, 18:45
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Squalll schreef op 20-07-2004 @ 10:01 :
Ik vraag me ook altijd al af hoe het kan dat elke horoscoop van elk blaadje wat elke dag uit komt van allemaal zo verschillend.
horoscopen . ik snap niet dat er mensen die ze zelf maken en die er dan zelf nog in geloven ook! hoe kan het OOIT bestaan dat de mensen die in dezelfde periode geboren zijn die dag hetzelfde meemaken?!?!?!?!

kan dat serieus? precies?

NEEE!!!

dan zou je trouwens het leven van iedereen kunnen voorspellen ook. zo. iedereen die in februari geboren is, zal een ongelukkig leven krijgen. ofzo .

maar, ik bedoel, paranormaal begaafd zijn is wel degelijk niet te vergelijken kwa onzinnigheid als de horoscopen uit de metro
Oud 28-07-2004, 16:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Je vraagt nog om advies? Geloof je zelf in paranormale begaafde mensen? Zulke mensen bestaan niet! Denk je nou echt dat hij erachter komt wat je geheimen zijn, dan moet hij wel een grote gokker zijn!
Zulke mensen zijn gewoon uitzuigers. Door vaag te blijven ga je er ook nog in geloven! Net als met horoscopen. Leuk om te lezen, maar niet om te geloven. Omdat ze meestal niet kloppen. Er zal altijd wel iemand zijn die een gelijkenis met zo'n horoscoop en zijn leven kan maken. Er wonen trouwens 16 miljoen mensen in Nederland.
Waar je bang voor moet zijn, is dat deze "paranormale begaafde" allemaal leugens over je kan gaan vertellen. Je moeder gaat het nog geloven. Ik heb medelijden met je. Wat voor een moeder heb je die je privacy niet erkend, die naar een "paranormale begaafde" gaat en zegt de geheimen van haar eigen dochter te willen weten!
Mijn advies: ga eens een goed gesprek met haar (schreeuwen zorgt ervoor dat ze bewuster wordt van wat ze doet ) beginnen. Stamp haar in dat zo een begaafde niets kan weten en nooit zal weten. Breng haar terug naar de realiteit. Anders doe een aangifte tegen je moeder wegens schending van privacy.
(Als het aan mij lag, alle kwakzalvers oppakken in heel Nederland die aan deze praktijken doen) Bah, ik word ziek van zulke mensen. Dat de politiek dit soort mensen accepteert! Waar gaat het toch heen met deze wereld!
Oud 28-07-2004, 21:58
Tio3a
Tio3a is offline
Citaat:
appie2003 schreef op 28-07-2004 @ 17:03 :
Je vraagt nog om advies? Geloof je zelf in paranormale begaafde mensen? Zulke mensen bestaan niet! Denk je nou echt dat hij erachter komt wat je geheimen zijn, dan moet hij wel een grote gokker zijn!
Zulke mensen zijn gewoon uitzuigers. Door vaag te blijven ga je er ook nog in geloven! Net als met horoscopen. Leuk om te lezen, maar niet om te geloven. Omdat ze meestal niet kloppen. Er zal altijd wel iemand zijn die een gelijkenis met zo'n horoscoop en zijn leven kan maken. Er wonen trouwens 16 miljoen mensen in Nederland.

er wonen meer dan 17 miljoen mensen in nederland.

Waar je bang voor moet zijn, is dat deze "paranormale begaafde" allemaal leugens over je kan gaan vertellen. Je moeder gaat het nog geloven. Ik heb medelijden met je. Wat voor een moeder heb je die je privacy niet erkend, die naar een "paranormale begaafde" gaat en zegt de geheimen van haar eigen dochter te willen weten!
Mijn advies: ga eens een goed gesprek met haar (schreeuwen zorgt ervoor dat ze bewuster wordt van wat ze doet )

juist niet gaan schreeuwen. als jij rustig blijft praten als de ander begint te schreeuwen, wil de ander jou horen zodat hij vanzelf rustiger gaat praten en ook in z'n algemeenheid rustiger wordt.

beginnen. Stamp haar in dat zo een begaafde niets kan weten en nooit zal weten. Breng haar terug naar de realiteit. Anders doe een aangifte tegen je moeder wegens schending van privacy.
(Als het aan mij lag, alle kwakzalvers oppakken in heel Nederland die aan deze praktijken doen) Bah, ik word ziek van zulke mensen. Dat de politiek dit soort mensen accepteert! Waar gaat het toch heen met deze wereld!
niet erg leuk van je moeder (understatement)
Oud 29-07-2004, 08:49
Hydrogen
Hydrogen is offline
Maar je bent hoofdzakelijk met me eens?

Trouwens, weet je zeker dat er meer dan 17 miljoen mensen in Nederland wonen? Anders had ik het wel gehoord. Er wonen minder dan 17 miljoen mensen.
Advertentie

Regels voor berichten