Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 14:45
Myuki
Myuki is offline
uhm... ik heb alleen rokjes en broeken eigenlijk...

Misschien moet ik maar eens een korte broek, witte sportsokken en sandalen gaan kopen enkel en alleen om mensen te shockeren...

Aber es ist mir Wurst... oftwel wat boeit mij dat nou of mensen een korte broek aan hebben ofniet? (nouja... als mijn vriendje op school aan t sporten is in korte broek vind ik dat wel fijn om te zien hoe meer naakt hoe beter...)
Oud 14-06-2004, 15:02
Verwijderd
Korte broeken heb ik nooit aan, volgens mij heb ik er ook geen. Korte rokjes draag ik daarentegen weer wel. Eigenlijk heb ik in de zomer als het een beetje mooi weer is nooit iets anders aan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:28
sofuckingme
sofuckingme is offline
3/4 broeken zijn chill,hotpants draag ik nooit omdat ik mijn benen lelijk vind
ik zou nooit met een kort rokje zonder panty naar school gaan maar in het weekend is het af en toe wel relaxt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:39
Verwijderd
ik heb veel 3/4 broeken, wel een korte broek maar die draag ik alleen op vakantie als het überheet is. boeiend als m'n benen nog wit zijn, ze moeten toch ooit bruiner worden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:40
LittleLucille
LittleLucille is offline
k heb wel een korte broek maar dat is meer voor in te slobberen in de tuin of zo.. zal er niet mee gaan werken of naar school gaan..
Oud 14-06-2004, 16:59
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb geen korte broeken, nee zeg... ik zie op school wel eens mensen met zo'n parachutestof driekwarts witte broek lopen, met ( inderdaad) sneakers eronder. Ik vind het niet erg hoor, maar het staat een beetje suf. Ik heb wel een rokje, maar als ik die aandoe zorg ik dat ik de avond vantevoren eventjes wat autobronzant heb gesmeerd.
Oud 14-06-2004, 16:59
BustedEngine
BustedEngine is offline
zodra ik lies haar plu krijg
Oud 14-06-2004, 17:07
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 14-06-2004 @ 17:59 :
mensen met zo'n parachutestof driekwarts witte broek lopen, met ( inderdaad) sneakers eronder.
ja lelijke instapsneakers en vieze hoofden.

zelf heb ik geen korte broeken,maar wel rokjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:13
Vice
Vice is offline
Ik heb wel 2 van korte broeken, maar die draag ik liever niet. Vind ik m'n bovenbenen te lelijk voor. Ik heb ook een zwarte driekwartsbroek, alleen heb ik geen leuke schoenen voor daaronder. Dan draag ik toch liever rokken of jurken.

En ik vind het helemaal niet erg om bleke beentjes te hebben. Een gebruinde huid vind ik alleen maar lelijk.
Oud 14-06-2004, 17:17
justakid
justakid is offline
ik vind mannen is een mooie baggy korte broek lees op(/over) de knie ofzow best sexy hoor.
Oud 14-06-2004, 17:39
Fog
Fog is offline
ik draag wel surfshort dingetjes thuis of op het strand, verder alleen rokjes. en ik heb ook nog wel ergens een tot over de knie broek. en ik draag het allemaal alleen als ik bruin ben.

bij jongens vind ik echt korte broeken lelijk. baggy tot over de knie is mooi.
Oud 14-06-2004, 17:46
the tourist
the tourist is offline
Ik heb 2 (lelijke) 3/4-broeken, maar die heb ik alleen omdat ik vorig jaar zomer naar Afrika ging en rokjes daar niet echt praktisch waren. Hotpants leken me ook niet zo geslaagd, dus had ik deze broeken maar gekocht. Hier zal ik ze niet snel dragen, of misschien alleen als ik een dag niet verder buiten kom dan de tuin.

Ik draag in de zomer eigenlijk vooral rokjes. Witte benen boeien me niet, want ik word toch niet bruin en ik heb geen zin om de hele zomer in warme lange broeken te lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:18
justakid
justakid is offline
ik zelf draag mijn geliefde surfshort de hele vakantie als t kan haha verder ookw el s rokjes maar ik ben niet zo'n rokjes mens
Oud 14-06-2004, 22:22
Mysterons
Mysterons is offline
ik ga voor chocolademelkflessen.
Oud 14-06-2004, 22:40
Verwijderd
kep maar 1 korte broek , van carhartt

geen 3kwarts natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:42
suzannevv
suzannevv is offline
Ik heb altijd een panty aan. Kan ik zelf kiezen hoe bruin m'n benen eruit zien.

Suus
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik snap dus echt niet dat het zooooo fout is als je een jongen een korte broek draagt

kijk naar school of werk vind ik het ook wat minder
maar in zijn vrije tijd!
het gaat toch ook nog een beetje om de functie van de kleding
Oud 15-06-2004, 07:52
Emilia
Emilia is offline
Ik draag korte broekjes als pyjamabroek, met een topje of pyjamatruitje erop. Maar dat telt vast niet.
In mijn vrije tijd (vooral in de zomervakantie) draag ik wel af en toe een korte broek, maar dan toch liever rokjes en jurkjes, staat mooier, vind ik.
Wel af en toe een 7/8 (denk ik toch) broek, maar het is de eerste keer dat ik zo'n broek heb en het is een beetje wennen.
Dus vooral lange broeken en rokjes/jurkjes.
Oud 15-06-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 14-06-2004 @ 08:38 :
Ieeeeuw, dan denk ik altijd aan Lepra de Clown wear eigenlijk, die post dat altijd in het wathebjevandaagaantopic
tja ik noem het eigenlijk gewoon een korte broek maar geertje gaat me dan altijd verbeteren en noemt het dan een 3kwarts broek maar ja ik heb een korte broek die ik zo gekocht heb de rest zijn allemaal ouyde skatebroeken waar ik een stuk van afgeknipt heb. ik heb wel kinda melkflessen maar dat boeit me geen fuck
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-06-2004 @ 13:26 :
tja ik noem het eigenlijk gewoon een korte broek maar geertje gaat me dan altijd verbeteren en noemt het dan een 3kwarts broek
hehe, dat herken ik.
Oud 15-06-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 15-06-2004 @ 13:34 :
hehe, dat herken ik.
whaahah had ik ook niet anders verwacht
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-06-2004 @ 13:36 :
whaahah had ik ook niet anders verwacht

Elke keer: " Ik ga een korte broek aantrekken".
-'Nee, dat is zo lelijk en blablablabla"

hehe
Oud 15-06-2004, 12:51
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Spare schreef op 14-06-2004 @ 15:09 :
Dus als het buiten 35 is moet een jongen maar stikken, anders ziet hij er niet uit?
Een witte linnen, lange broek is koeler dan een donkergekleurde korte broek als het zo warm is hoor. In Zuid Europa lopen mannen ook allemaal in lange broeken heur.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 15-06-2004 @ 13:51 :
Een witte linnen, lange broek is koeler dan een donkergekleurde korte broek als het zo warm is hoor. In Zuid Europa lopen mannen ook allemaal in lange broeken heur.
Inderdaad, volgens mij zijn die linnen broeken ook niet zo duur. Maarja... ik zit op kantoor en moet wel aan de "kledingvoorschriften" voldoen.
Oud 15-06-2004, 23:50
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik draag surfshorts.
Oud 15-06-2004, 23:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 15-06-2004 @ 13:51 :
Dat is in zekere mate ook gewenning. Maar idd, linnen broeken zijn ook erg prettig als het warm is en je er wat "netter" uit moet zien.
Oud 16-06-2004, 11:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb geen korte broeken, wel 1 iets wat voor een 3 kwartsbroek door moest gaan maar eigenlijk te lang is daarvoor. Ik heb er altijd panty's onder, ook onder rokjes, want ik heb idd ook melkflessen en dat wil ik graag zo houden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:57
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 16-06-2004 @ 12:02 :
Ik heb geen korte broeken, wel 1 iets wat voor een 3 kwartsbroek door moest gaan maar eigenlijk te lang is daarvoor. Ik heb er altijd panty's onder, ook onder rokjes, want ik heb idd ook melkflessen en dat wil ik graag zo houden.
Waarom zou je melkflessen willen houden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 16-06-2004 @ 12:57 :
Waarom zou je melkflessen willen houden?
Omdat er inmiddels al zoveel surrogaatnegers zijn en ik vind dat neppe kleurtje bruin walgelijk.
ohjah en ik ben gothic natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:54
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 16-06-2004 @ 20:07 :
Omdat er inmiddels al zoveel surrogaatnegers zijn en ik vind dat neppe kleurtje bruin walgelijk.
ohjah en ik ben gothic natuurlijk.
Owja. Ik ben een Gothic en ik wil niet bruin worden want er zijn al genoeg surrogaatnegers en het ?neppe? kleurtje bruin is walgelijk.

Sterke argumenten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:28
Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb echt stad en land afgezocht naar een leuke driekwart jeans, loose fit en beetje laag hangend maar echt niks gevonden, frustratie ten top. Ik heb wel surfshortjes maar die ga ik niet en plein public dragen, dus ik draag wel linnen broeken en rokjes.
En niet met witte benen nee, ga gewoon even in de tuin liggen.

En wat is er mis met jongens in 3kwartbroeken? Alleen even aandacht besteden aan sokken en schoenen. Korte broeken vind ik niet zo tof bij jongens.
Oud 17-06-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 16-06-2004 @ 20:54 :
Owja. Ik ben een Gothic en ik wil niet bruin worden want er zijn al genoeg surrogaatnegers en het ?neppe? kleurtje bruin is walgelijk.

Sterke argumenten.
Ze noemen het ook wel eens een mening.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 15:00
fucking hero
fucking hero is offline

zoo sexy
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
poop schreef op 17-06-2004 @ 16:00 :
[afbeelding]
zoo sexy
daar horen duidelijk rolschaatsen onder en geen deck
maar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 14-06-2004 @ 08:36 :
Inderdaad, korte broeken doe ik niet aan. Afschuwelijk, al die G-sus jongetjes op straat met hun felrode of witte 3/4-broekjes, met Adidasjes en Pumaatjes er onder Over 3/4 baggy spijkerbroeken zal ik maar helemaal niet beginnen, want dat is echt eenm big nono. Korte broeken voor mannen horen wat mij betreft thuis op het strand.
ik heb een groene 3/4 broek! Best prettig eigenlijk! het hangt er heel erg van af waarmee je het combineert! Met teenslippers en een onderhemd staat het best leuk!

Maar een korte broek vind ik echt onhip! Een slipzwembroek of een sexy heupzwembroekje met daaronder puntschoenen vind ik wel weer erg leuk! Ik voorspel een grote trend deze zomer!

En dit vind ik ook wel leuk eigenlijk

en dit ook wel eigenlijk

btw, dit alles is van d-squared
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:36
Otis
Otis is offline
oeh, dat vind ik ook wel sexy bart
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:24
MightyDuck
MightyDuck is offline
Wat is er mis met 3/4 broeken, beetje forse kuiten er onder en bruin bakken dan is het toch best sexy ?
Oud 19-06-2004, 12:27
Verwijderd
3/4 kan nog wel vind ik.
Maar zo boven de knie... nah...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:13
Laïs
Laïs is offline
Ik heb wel korte broeken,maar ze komen bijna allemaal tot onder mijn gat,dus dat kan wel.
Korte rokjes draag ik niet,omdat ik vind dat mijn benen daar niet geschikt voor zijn.

Als een ander een korte broek wil aandoen,moet hij dat vooral doen,want ik let daar niet op,tenzij het heel erg is.
Oud 19-06-2004, 13:14
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 17:28 :

[afbeelding]

Dat is mooi.
Oud 19-06-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 17:28 :
ik heb een groene 3/4 broek! Best prettig eigenlijk! het hangt er heel erg van af waarmee je het combineert! Met teenslippers en een onderhemd staat het best leuk!

[afbeelding]

Jaaa leuk

& wat typ je met irritant veel vraagtekens
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:33
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-06-2004 @ 14:29 :
Jaaa leuk

& wat typ je met irritant veel vraagtekens
Uitroeptekens.
Oud 19-06-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 19-06-2004 @ 14:33 :
Uitroeptekens.
ohja *brak*
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 19-06-2004 @ 13:24 :
Wat is er mis met 3/4 broeken, beetje forse kuiten er onder en bruin bakken dan is het toch best sexy ?
Ja, reuze.
Reageren

Regels voor berichten