|
|
Bekijk resultaten poll: Cijfer over je eigen uiterlijk | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 4.35% |
2 |
5 | 2.72% |
3 |
7 | 3.80% |
4 |
9 | 4.89% |
5 |
12 | 6.52% |
6 |
37 | 20.11% |
7 |
61 | 33.15% |
8 |
25 | 13.59% |
9 |
3 | 1.63% |
10 |
17 | 9.24% |
Aantal stemmers: 184. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik zie gewoon veel mensen om me heen die het geweldig vinden dat ze mooi zijn of verschrikkelijk dat ze lelijk zijn. dat vind ik zo'n onzin, want waar gaat het uiterlijk over? als je oud bent is het toch weer weg. en met een "gemiddeld" uiterlijk kom je net zo ver. zolang je maar niet zo lelijk bent dat je er op sociaal gebied problemen mee krijgt.
||
![]() |
Citaat:
Je mag me arrogant oid noemen hoor, maar ik merk dat nu al met mijn eigen baantje dus jammer maar helaas voor de ugly ones ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de representatieve blondies zijn meestal ook maar lelijke mokkels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar daar heb ik alleen "last" van met werk vinden. niet in de rest van het leven, want mensen die mij afwijzen op mn uiterlijk heb ik verder ook niets mee te schaften, en anders zorg ik daar wel voor.
||
Citaat:
wat heb je aan een onwijs lekker mokkel zonder enige sociale vaardigheid, ook niks.
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik denk dat ik met "mezelf zijn" juist een goeie baan zal krijgen, gemaakt gedrag val je zo mee door de mand en open mensen zijn volgens mij veel geliefder. en denkt de werkgever er niet zo over, nouja jammer dan, dan is het toch niet mijn bedrijf.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die 0,4 kan je verdienen door me te leren poi-en. ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien is het niet zo bedoeld maar het komt over alsof jij je de 'mooie hogere' voelt die het 'lelijke volk' wel even met de neus op de feiten zal drukken, en kijk, met zo'n houding kom je denk ik toch niet ver.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allereerst mag je me het bewijzen. Onze eigen minister-president kan je niet de allerschoonste noemen. Toch heeft hij het aardig ver geschopt. Ook vraag ik me af wat voor soort werk jij bedoeld. Ik denk dat het in bedrijfsleven eerder op kwaliteiten wordt geselecteerd dan op uiterlijk. Het gaat er meestal immers om een bijdrage te kunnen zijn voor het bedrijf, representativiteit komt dan op een tweede plaats. Daar ben ik heilig van overtuigd. In sectoren als de horeca en dergelijke is het, helaas, anders. Al kan ik je ook genoeg uitzonderingen noemen. En laat me raden, jij hebt een baantje in de horeca? Tenslotte hoop ik dat je, je in het echte leven anders gedraagt. Ik vind het echt een walgelijke reactie. Besef je wel dat je het zelfvertrouwen van heel wat mensen de grond in trapt? En dat is altijd onterecht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is al meedere malen in studies aangetoond dat bij gelijke kwaliteiten een mooier persoon voorrang, opslag of promotie krijgt. En dit ten nadele van een minder mooie collega. Vooral wanneer de persoon die de promotie geeft van het andere geslacht is; onbewust gaan mannen en vrouwen namelijk af op een beter uiterlijk, omdat dit voor een sterk nageslacht zou zorgen. Dit is natuurlijk allemaal zeer diep onbewust. Ik heb er al meerdere malen artikelen over gelezen, en ieder psychologie-student zal je hetzelfde vertellen. In het artikel stond ook dat een mooi uiterlijk in je nadeel kan werken in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld bij banen die zware fysieke inspanning vergen. En dan nog wat, als jij een internetforum nodig hebt voor je zelfvertrouwen, of dat laat beschadigen op een forum dan heb JIJ een probleem, en niet Susanne. Mensen met zelfvertrouwen worden net iets te vaak arrogant genoemd hier, en dat is volledig ten onrechte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien speelt ook mee of eventuele klanten wel geholpen willen worden door iemand die er echt slecht uitziet, of het zal iig niet hun eerste keus zijn om iets aan te vragen o.i.d. Ik ben het dus wel met Susanne eens, maar ik denk dat het meer om uiterlijke verzorging gaat dan om écht mooi zijn. Ik bedoel, niet iedereen is nou eenmaal een plaatje (ik ook niet) maar iedereen kan er wel goed verzorgd uitzien. Ik heb mezelf trouwens een 5 gegeven: Ik vind mijn hoofd te dik, mijn mond te klein. Mijn figuur is niet echt spectaculair: niet dik ofzo, maar wel stevige bovenbenen en te grote borsten en ik ben heel mini ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
De Kantine |
Cijfer eigen uiterlijk! king112 | 330 | 13-12-2003 08:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |