Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Cijfer over je eigen uiterlijk
1 8 4.35%
2 5 2.72%
3 7 3.80%
4 9 4.89%
5 12 6.52%
6 37 20.11%
7 61 33.15%
8 25 13.59%
9 3 1.63%
10 17 9.24%
Aantal stemmers: 184. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 15-06-2004 @ 13:08 :
Een 6. Te veel vet . Van de zijkant ziet mijn lichaam er goed uit maar is mijn gezicht lelijk. En van de voorkant is mijn gezicht wel ok maar zien mijn rondingen er niet uit.
Sweetie jeweetok doe niet zo negatiefo, represent Moppie jemaakt me gek, ik geef je een 10
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 12:27
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
een 8
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:36
frozenfountain
frozenfountain is offline
Soms een 5, soms een 7.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:40
Susanne
Susanne is offline
Een 8, ik ben wel redelijk tevreden heur!
Oud 15-06-2004, 13:42
schimmel
schimmel is offline
als ik mn best doe een 6 of 6.5 maar door de uitgroei en slaapgebrek etc een 5.

maar mooi zijn boeit me ook niks.
Oud 15-06-2004, 13:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-06-2004 @ 13:11 :
666

engerd!

Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:51
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
schimmel schreef op 15-06-2004 @ 14:42 :
als ik mn best doe een 6 of 6.5 maar door de uitgroei en slaapgebrek etc een 5.

maar mooi zijn boeit me ook niks.
toch wel.. waarom kleur jij anders je haar? Je kan me niet vertellen dat de reden dat je het doet omdat praktisch of goed voor je gezondheid is ofzo.. ook gewoon puur zodat anderen (jij) het gevoel krijgt dat je mooier bent
Oud 15-06-2004, 13:51
Amwolf
Amwolf is offline
Ik zou mezelf een 6.5 geven, ben wel tevreden.

Jammer dat sommige daar anders over denken
Oud 15-06-2004, 13:52
Fog
Fog is offline
ik weet het echt niet eigenlijk....
Oud 15-06-2004, 13:53
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-06-2004 @ 14:51 :
toch wel.. waarom kleur jij anders je haar? Je kan me niet vertellen dat de reden dat je het doet omdat praktisch of goed voor je gezondheid is ofzo.. ook gewoon puur zodat anderen (jij) het gevoel krijgt dat je mooier bent
oke boiet me niks is mssn wat overdreven. maar het maakt me iig weinig uit.
ik zie gewoon veel mensen om me heen die het geweldig vinden dat ze mooi zijn of verschrikkelijk dat ze lelijk zijn. dat vind ik zo'n onzin, want waar gaat het uiterlijk over? als je oud bent is het toch weer weg. en met een "gemiddeld" uiterlijk kom je net zo ver.
zolang je maar niet zo lelijk bent dat je er op sociaal gebied problemen mee krijgt.
Oud 15-06-2004, 13:54
Amwolf
Amwolf is offline
Zeer wijze woorden
Oud 15-06-2004, 14:05
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Amwolf schreef op 15-06-2004 @ 14:54 :
Zeer wijze woorden
Ik vind het eerder naïef.. het is toch algemeen bekend dat wanneer je mooi bent je meer aandacht krijgt; eerder werk zal vinden en tevens beter betaald krijgt dan je lelijke collega's.
Je mag me arrogant oid noemen hoor, maar ik merk dat nu al met mijn eigen baantje dus jammer maar helaas voor de ugly ones
Oud 15-06-2004, 14:07
Amwolf
Amwolf is offline
Meer aandacht, tuurlijk, da's wel zo logisch.
Maar eerder werk vinden, en meer betaald zullen krijgen?!

Als dat het geval is, denk ik niet dat het aan je schoonheid ligt, maar aan je werkgever, die een fout maakt om mensen die mooier zijn voor te trekken.
Oud 15-06-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Amwolf schreef op 15-06-2004 @ 15:07 :

Als dat het geval is, denk ik niet dat het aan je schoonheid ligt, maar aan je werkgever, die een fout maakt om mensen die mooier zijn voor te trekken.
Ja, want als ik even zo vrij mag zijn, is schimmel al bij drie AH's afgewezen vanwege haar "presentatie", lijkt me overduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-06-2004 @ 15:05 :
Ik vind het eerder naïef.. het is toch algemeen bekend dat wanneer je mooi bent je meer aandacht krijgt; eerder werk zal vinden en tevens beter betaald krijgt dan je lelijke collega's.
Je mag me arrogant oid noemen hoor, maar ik merk dat nu al met mijn eigen baantje dus jammer maar helaas voor de ugly ones
misplaatste arrogantie is echt 't meest kansloze op deze aardkloot. keep it up.
Oud 15-06-2004, 14:11
Fog
Fog is offline
Citaat:
schimmel schreef op 15-06-2004 @ 14:53 :
oke boiet me niks is mssn wat overdreven. maar het maakt me iig weinig uit.
ik zie gewoon veel mensen om me heen die het geweldig vinden dat ze mooi zijn of verschrikkelijk dat ze lelijk zijn. dat vind ik zo'n onzin, want waar gaat het uiterlijk over? als je oud bent is het toch weer weg. en met een "gemiddeld" uiterlijk kom je net zo ver.
zolang je maar niet zo lelijk bent dat je er op sociaal gebied problemen mee krijgt.
idd zo denk ik er ook over...ik vind het wel leuk om met kleding en haarverf te prutsen maar ik let er eigenlijk ook echt niet op of ik mooi of lelijk ben...
Oud 15-06-2004, 14:12
timp
timp is offline
een 10 natuurlijk, nu moet alleen de rest van de wereld er nog achter komen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:16
cha0s
cha0s is offline
't valt me wel op dat degenen die zo arrogant doen vaak geen foteaux posten + geen fotoboek hebben. toeval?
Oud 15-06-2004, 14:18
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
ik merk dat nu al met mijn eigen baantje dus jammer maar helaas voor de ugly ones
Pas op Suus, als je later maar niet zo'n 1-dimensionale carrieremuts wordt die zich een weg omhoog neukt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:22
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-06-2004 @ 15:08 :
Ja, want als ik even zo vrij mag zijn, is schimmel al bij drie AH's afgewezen vanwege haar "presentatie", lijkt me overduidelijk.
dat ik bij een supermarkt vol burgerkutten afgewezen word wil niet meteen zeggen dat ik te lelijk ben om werk te vinden of iets dergelijks.

de representatieve blondies zijn meestal ook maar lelijke mokkels.
Oud 15-06-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 15-06-2004 @ 15:16 :
't valt me wel op dat degenen die zo arrogant doen vaak geen foteaux posten + geen fotoboek hebben. toeval?
ehhh
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 15-06-2004 @ 15:22 :
dat ik bij een supermarkt vol burgerkutten afgewezen word wil niet meteen zeggen dat ik te lelijk ben om werk te vinden of iets dergelijks.

de representatieve blondies zijn meestal ook maar lelijke mokkels.
Ik zeg niet dat je lelijk bent, maar door je uiterlijke presentatie wordt je wel minder geaccepteerd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:26
Charm
Charm is offline
ik geef mezelf een 7 a 8... ik vind mezelf niet lelijk, al hoewel iedereen wel eens dagen heeft datie denkt van jeemug.

maargoed, het is niet dat ik me verafschuw, zeker niet. ik weet dat ik niet de lelijkste ben en dat ik er best mag zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:29
Susanne
Susanne is offline
Vervelend he mensen dat ik met m'n arrogante houding jullie zo met de neus op de feiten druk.. wen er maar vast aan zou ik zeggen, want ik gok dat als jullie "jezelf blijven zijn" voortzetten je nou niet bepaald een representatieve baan zal krijgen in de toekomst. Dat is maar mening hoor, voel je vooral niet aangevallen ofzo

En Kadaver kom eens online
Oud 15-06-2004, 14:30
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-06-2004 @ 15:25 :
Ik zeg niet dat je lelijk bent, maar door je uiterlijke presentatie wordt je wel minder geaccepteerd
ah op die manier.
maar daar heb ik alleen "last" van met werk vinden.
niet in de rest van het leven, want mensen die mij afwijzen op mn uiterlijk heb ik verder ook niets mee te schaften, en anders zorg ik daar wel voor.
Oud 15-06-2004, 14:34
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
er is zoveel meer dan mooi zijn, bv uitstraling. wat heb je aan een onwijs lekker mokkel dat maar een beetje dom uit dr ogen kijkt of verder helemaal geen sprekend gezicht heeft, die is mssn wel mooi, maar niet representatief.
wat heb je aan een onwijs lekker mokkel zonder enige sociale vaardigheid, ook niks.
Oud 15-06-2004, 14:36
Amwolf
Amwolf is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-06-2004 @ 15:29 :
Vervelend he mensen dat ik met m'n arrogante houding jullie zo met de neus op de feiten druk.. wen er maar vast aan zou ik zeggen, want ik gok dat als jullie "jezelf blijven zijn" voortzetten je nou niet bepaald een representatieve baan zal krijgen in de toekomst. Dat is maar mening hoor, voel je vooral niet aangevallen ofzo

Goh, ik dacht altijd dat je een baan kreeg omdat je instaat was je plichten te vervullen en te vertrouwen was, niet omdat je iemand de huid vol kan schelden, of omdat er heel toevallig een knoopje van je blouse loszit ..
Oud 15-06-2004, 14:37
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
ik voel me niet aangevallen of aangesproken en er gaat ook geen wereld voor me open na je verhaaltje.
en ik denk dat ik met "mezelf zijn" juist een goeie baan zal krijgen, gemaakt gedrag val je zo mee door de mand en open mensen zijn volgens mij veel geliefder.
en denkt de werkgever er niet zo over, nouja jammer dan, dan is het toch niet mijn bedrijf.
Oud 15-06-2004, 14:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Onzin, ik ben in m'n normale kleren (baggy broek, gympen en oud tshirt) op sollicitatiegesprek gegaan bij een uitzendbureau. Gewoon aangenomen op m'n kwaliteiten. Ik heb er overigens wel bij gezegd dat ik me op kantoor representatief kan presenteren. Anders was ik bij voorbaat kansloos.
Oud 15-06-2004, 14:39
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
schimmel schreef op 15-06-2004 @ 15:34 :
er is zoveel meer dan mooi zijn, bv uitstraling. wat heb je aan een onwijs lekker mokkel dat maar een beetje dom uit dr ogen kijkt of verder helemaal geen sprekend gezicht heeft, die is mssn wel mooi, maar niet representatief.
wat heb je aan een onwijs lekker mokkel zonder enige sociale vaardigheid, ook niks.
Ik ben het met jou en je posse eens hoor, ik vertelde alleen mijn eigen ervaring hier mee
Oud 15-06-2004, 14:41
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-06-2004 @ 15:39 :
Ik ben het met jou en je posse eens hoor, ik vertelde alleen mijn eigen ervaring hier mee
ah oke
Oud 15-06-2004, 14:48
justakid
justakid is offline
de ene dag denk ik blllggg en de andere dag ben ikerg tevreden.. geen cijfer voor te geven dnek ik eigelijk
Oud 15-06-2004, 14:52
klikorat
klikorat is offline
een 6, misschien dat ik op een goeie dag een 7 haal..
Eigenlijk ligt het er maar aan met wie je je vergelijkt he.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 15-06-2004 @ 13:24 :
Sweetie jeweetok doe niet zo negatiefo, represent Moppie jemaakt me gek, ik geef je een 10
Dushi, ik dig je, tnx.

Citaat:
birthmark schreef op 15-06-2004 @ 13:13 :
ik vind dat juist wel wat hebben
Hoe bedoel je?

Citaat:
Amwolf schreef op 15-06-2004 @ 15:07 :

Je geeft zelf al toe dat het gebeurt. Er is zelfs onderzoek naar geweest en daar kwam uit dat mooie mensen significant meer betaald krijgen dan collega's met dezelfde baan. Dus right back at ya.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:27
schimmel
schimmel is offline
er is ook eens een statistieken onderzoek geweest waaruit bleek dat eeeh, tussen de 90% en 99% van de statistieken niet klopt
niet dat het met dit onderwerp te maken heeft maar moest er ineens aan denken. zal eens na vragen
Oud 15-06-2004, 15:50
Kastanje
Kastanje is offline
6
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
! am mE schreef op 15-06-2004 @ 16:08 :

Hoe bedoel je?

Dat je wel een leuk gezicht heb , het bolle-wangen-effect . Alleen dan niet zo heel ernstig.
Oud 15-06-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 15-06-2004 @ 11:28 :
7 maar ik mag wel wat afvallen
my thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 15-06-2004 @ 13:18 :
5,5 ... wordt 'n 6.

6 dus.
je krijgt een 9,6 van me.
en die 0,4 kan je verdienen door me te leren poi-en. ja.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:43
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ik heb 10 gestemd

en dat vind ik ook

met mn 2 verschillende kleuren bruine ogen, mn rechte neusje, mn rode lipjes, mn blonde haar, mn donkere lange wimpers, mn donkere symmetrische wenkbrauwen.

qua figuur ben ik denk ik britney spears + 3 kilo ofzo.

Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:45
Stevill
Stevill is offline
Vandaag in het zwembad was ik toch echt wel een dikke 9,5 waard \M/
Oud 15-06-2004, 16:48
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:

Och ja wat vervelend, nu heb ik geen reden meer om te leven. Adieu.

Misschien is het niet zo bedoeld maar het komt over alsof jij je de 'mooie hogere' voelt die het 'lelijke volk' wel even met de neus op de feiten zal drukken, en kijk, met zo'n houding kom je denk ik toch niet ver.
Oud 15-06-2004, 16:49
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
En ik word toch benieuwd naar foto's van eenhoop mensen...
Oud 15-06-2004, 16:51
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Allereerst mag je me het bewijzen. Onze eigen minister-president kan je niet de allerschoonste noemen. Toch heeft hij het aardig ver geschopt.

Ook vraag ik me af wat voor soort werk jij bedoeld. Ik denk dat het in bedrijfsleven eerder op kwaliteiten wordt geselecteerd dan op uiterlijk. Het gaat er meestal immers om een bijdrage te kunnen zijn voor het bedrijf, representativiteit komt dan op een tweede plaats. Daar ben ik heilig van overtuigd. In sectoren als de horeca en dergelijke is het, helaas, anders. Al kan ik je ook genoeg uitzonderingen noemen. En laat me raden, jij hebt een baantje in de horeca?

Tenslotte hoop ik dat je, je in het echte leven anders gedraagt. Ik vind het echt een walgelijke reactie. Besef je wel dat je het zelfvertrouwen van heel wat mensen de grond in trapt? En dat is altijd onterecht.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:40
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb mezelf een acht gegeven, eigenlijk een zeven en een half. Ik heb maatje 26/27, heb een best leuk hoofd, mijn nagels zijn altijd heel mooi, ik heb mooie voeten, hoewel ik erg klein ben ben ik helemaal in verhouding, ik heb mooie sproeten, ik heb mooi haar, ik zie d'r lekker zuidelijk uit. ja, ik mag er best wezen. Als de mannelijke helft van de aardkloot dat nou ook even opmerkte...

ohja, @ susanne: laat eerst maar eens een foto zien voordat je begint te schreeuwen dat je zo mooi bent. Maak dan een fotoboek als je wilt dat iedereen je aanbid
Oud 15-06-2004, 17:43
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Hagel schreef op 15-06-2004 @ 11:28 :
7 maar ik mag wel wat afvallen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:46
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 15-06-2004 @ 18:07 :
Allereerst mag je me het bewijzen. Onze eigen minister-president kan je niet de allerschoonste noemen. Toch heeft hij het aardig ver geschopt.

Ook vraag ik me af wat voor soort werk jij bedoeld. Ik denk dat het in bedrijfsleven eerder op kwaliteiten wordt geselecteerd dan op uiterlijk. Het gaat er meestal immers om een bijdrage te kunnen zijn voor het bedrijf, representativiteit komt dan op een tweede plaats. Daar ben ik heilig van overtuigd. In sectoren als de horeca en dergelijke is het, helaas, anders. Al kan ik je ook genoeg uitzonderingen noemen. En laat me raden, jij hebt een baantje in de horeca?

Tenslotte hoop ik dat je, je in het echte leven anders gedraagt. Ik vind het echt een walgelijke reactie. Besef je wel dat je het zelfvertrouwen van heel wat mensen de grond in trapt? En dat is altijd onterecht.
Onzin.
Het is al meedere malen in studies aangetoond dat bij gelijke kwaliteiten een mooier persoon voorrang, opslag of promotie krijgt. En dit ten nadele van een minder mooie collega. Vooral wanneer de persoon die de promotie geeft van het andere geslacht is; onbewust gaan mannen en vrouwen namelijk af op een beter uiterlijk, omdat dit voor een sterk nageslacht zou zorgen. Dit is natuurlijk allemaal zeer diep onbewust. Ik heb er al meerdere malen artikelen over gelezen, en ieder psychologie-student zal je hetzelfde vertellen. In het artikel stond ook dat een mooi uiterlijk in je nadeel kan werken in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld bij banen die zware fysieke inspanning vergen.
En dan nog wat, als jij een internetforum nodig hebt voor je zelfvertrouwen, of dat laat beschadigen op een forum dan heb JIJ een probleem, en niet Susanne. Mensen met zelfvertrouwen worden net iets te vaak arrogant genoemd hier, en dat is volledig ten onrechte.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:47
grandmommy
grandmommy is offline
moppie, als jij afvalt kan ik je straks nog wegblazen via mijn computerscherm!
Oud 15-06-2004, 17:47
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef op 15-06-2004 @ 18:07 :

Natuurlijk word je aangenomen om je kwaliteiten, maar denk je dat jij betrouwbaar overkomt als jij onverzorgd een sollicitatie gesprek komt binnenwandelen? Want als jij zo slordig in je uiterlijke verzorging bent, dan ben je dat misschien ook wel in je werk.
Bovendien speelt ook mee of eventuele klanten wel geholpen willen worden door iemand die er echt slecht uitziet, of het zal iig niet hun eerste keus zijn om iets aan te vragen o.i.d.

Ik ben het dus wel met Susanne eens, maar ik denk dat het meer om uiterlijke verzorging gaat dan om écht mooi zijn. Ik bedoel, niet iedereen is nou eenmaal een plaatje (ik ook niet) maar iedereen kan er wel goed verzorgd uitzien.

Ik heb mezelf trouwens een 5 gegeven:
Ik vind mijn hoofd te dik, mijn mond te klein. Mijn figuur is niet echt spectaculair: niet dik ofzo, maar wel stevige bovenbenen en te grote borsten en ik ben heel mini
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten